18 Ocak 2017

Bioderma Photoderm Max Aquafluide Spf 50+

Herkese yeniden merhabalar

Bugün yine yeni bir güneş kreminden bahsedeceğim:) Kendisini neredeyse 1 aydır kullanıyorum.

Bioderma Photoderm Max Aquafluide Spf 50+

Bioderma sevdiğim ve güvendiğim bir marka. Dermatologumun aylar önce tavsiye ettiği max fluide güneş kremini dermokozmetika ve mamacim da bulamayıp Aquafluide'i sıkça görünce, bir de onorr önerince bunu deneyeyim, yeni versiyonu herhalde dedim.



  • Özellikleri aynen yukarda yazdığı gibi. Söylediği her şeyi gerçekleştiriyor.
  • En sevdiğim özelliği ne komedon ne sivilce yapmaması!
  • Yapısı gerçekten su gibi çok akışkan, çok hafif ve kolay emiyor ama kullandığım miktar yaklaşık bir tatlı kaşığı kadar olunca beyazlığın geçmesi, yedirmek biraz uğraştırıyor haliyle.
  • Ne ekstra parlama yaptı ne mat bi duruşu var. Oldukça doğal duruyor.
  • Çoğu güneş kremi gözlerimi sulandırdığı, Onur da bu konuda uyardığı için dikkat ediyorum bu güneş kremini de göz çevreme yaklaştırmıyorum. Sürdükten sonra ellerimi sabunlayıp öyle göz makyajına geçiyorum.
  • Altına farklı günlerde 2 farklı nemlendirici sürüp yarım sa bekledikten sonra cildimden minik minik soyulma yaptı.Ya benim nemlendiricilerle anlaşamadı ya altına bir şey sürmeye gelmiyor hanfendi
  • Sabah evden çıkmadan bunu, öğlen iş yerimde Avene'i kullandım ve tam 1.ayında yani bir iki güne bitecek! Günde tek kullanımla sadece 1 ay gitmesi..:( Sanırım tek sevmediğim özelliği bu oldu:/
  • 40 ml ince uçlu tüplü ambalajı çantaya atıp çıkmak için de oldukça uygun. 
  • Ben dermokozmetika dan %20 indirimli 50küsüre aldım. %50 indirimde denk gelirsem mamacim, dermokozmetika veya recete de 2 tane birden alırım:)


İçeriği



Renklisi de varmış, renkli güneş koruyucu severler göz atabilir.
Sizin sevdiğiniz güneş koruyucu hangisi?

15 yorum :

  1. güzel bir ürün olmalı 1 tatlı kaşığı çok değil mi tüm yüz için boyun da dahilse değilde bana gene de çok geldi demek ki etki etmesi için o kadar kullanmak gerekiyor :) güle güle kullan peki bu fotoğrafları çekerken arkaya koyduğun simli fon da ne acaba çok hoşuma gidiyor da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım az bile olduğunu söyleyebiliriz:( 1 yemek kaşığı kullanılmalı diyor yetkililer yüz ve boyun için. Hatta Avene yazımın altında da konuşmuştuk 1 çorba kaşığı sürdüğünü söylemiştin sende. Simli fonlarımı kırtasiyeden almıştım;)

      Sil
  2. Bu güneş koruyucu gerçekten güzel ama öyle bir göz sulanması değil. Şu an kış olduğu için belki etki etmemiştir fakat yazın durum çok kötü oluyor. Aşırı derecede sulandırıyor . Ben kendisiyle birdaha görüşmemek üzere vedalaştım seneler önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cidden mi:-O :( O zaman yazın sıcaklarda terlerken veya spor yaparken hiç yüzümde olmasın tamam. Ama şimdi cidden öyle bir etkisi olmadı. Bir de acaba farklı ürünlerden mi bahsediyoruz tatlışım? Aquafluide yeni çıktı çünkü. Yani birkaç aylık. Max fluide olabilir mi seneler önce kullandığın?

      Sil
  3. sivilceye yol açmaması çok iyi bu arada yeni yazıma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. https://biokubence.blogspot.com.tr/

    Bloguma davet ediyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  5. Begenmene sevindim, gule gule kullan :) Gozlerimi yakmasaydi mutlaka tekrar alirdim ben de. Sende oyle bir soruna yol acmamasina sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için teşekkürler tekrar^^ Göz çevreme temas etmemesine aşırı dikkat ettim yoksa çoğu güneş kremi ağlatıyo resmen. Terlemediğim için de girmedi ama yaz için almicam çoğu kişi yaşamış bu problemi:(

      Sil
  6. yazın ben kullanamadım tatlım yüzümü çok terletti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi ben yazın kullanmayayım bunu:)

      Sil
  7. Mükemmel güneş kremini bulmak neden bu kadar zor... Cidden son yıllarda dert edindim bunu kendime. Neyse ki hepsini tek tek denememe gerek kalmıyor senin güzel blogundaki yorumlarıma göre elemelerimi yapıyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya:/
      Hehehe ben kobayım:P
      Bakalım şimdi yeni bi krem daha deniyorum;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose