22 Aralık 2016

TonyMolly Petite Bunny Gloss Bar

Günaydın kankitellalar

Bugün size şirinlik abidesi Tonymoly markasının minnoşluktan ölen bir dudak parlatıcısından bahsedicem. Adı bile tekerleme gibi:)



Hepsi benim.
Demek isterdim ama ne yazık ki sadece bi tanesi var:) (görsel googledan) Hepsini almak istiyorum amaaaa!

Bendeki 04 Juicy Cherry olanı. En renk verenlerden biri:p
Tipisine bakacak olursak..



  • Her renk ayrı bir tavşan yüzü ifadeli:) Bendeki suratsız:D -.-
  • Çilekli Nivea gibi renk veriyor aynı. Sheer/şeffaf yapıda. Kalıcılığı filan da aynı Nivealar gibi
  • Alt kısmından çevrilerek açılıyor. Ambalajı inanılmaz güzel
  • Dudakları doğal görünümlü renklendirip nemlendiriyor. Lakin ancak 2 saat. Parlaklık da veriyor.
  • Fiyatı sanırım 8$ ama ben zamanında roseroseshop tan 3-4$ gibi bir şeye almıştım. Şimdiki aklım olsa kesinlikle 2-3 rengini daha alırdım:(
  • Sephoralarda satılıyor mu bilmiyorum ama yurtdışı online sitelerden temin edebilirsiniz.


Bendeki rengi 04 Juicy Cherry



Sizin ambalajına vurulup aldığınız ve sevdiğiniz ürünler var mı, varsa neler?=)

8 yorum :

  1. tony moly sadece ambalaj için bile alınır :) bende kullanıyorum aynı rengi hemde :) güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sende mi brütüs <3 :) çok şirin ya cidden^^ sen nerden almıştın?

      Sil
  2. Yaa ne kadar tatlıı 😍😍💕

    YanıtlaSil
  3. Ambalajları çok tatlı bu ürünlerin!! Hatırlar mısın, 3 yıl öne #3 Juicy Apple rengini alıp blogda inceleme yazısını yazmıştım ben de, o da çok tatlı bir pembeydi. Güzel günlerde kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy hatırlamaz mıyım! Bu ürüne sende bayılıp kendime sipariş etmiştim zaten. Yaklaşık 1 buçuk yıl oldu yazısı anca geldi:/ Juicy Apple ın rengi de çok güzel gerçekten^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose