9 Aralık 2016

Sonbahar-Kış Makyajım

Günaydın kankitellalar

Yüzyıllardır göz makyajı paylaşmadığımı fark ettim. Ve bu yıl çoğu zaman yaptığım bu makyajı paylaşayım dedim^^

Haftaiçi vaktim olmadığında gözlerime sadece rimel sürüyorum. Azıcık vaktim varsa da bunu yapıyorum


Kullandığım ürünlere gelince



1) Önce kaşlarımı Gosh kaş farıyla dolduruyorum.Epey doğal duruyor. 
2) Gözaltımı Maybelline Age Rewind kapatıcıyla kapatıyorum:)
3) Göz pınarlarımdan gözün ortasına kadar Gosh Light Copper kalem farı uygulayıp parmaklarımla dağıtıyorum. Alt kirpik dibime de sürüyorum.
4) Sephora It Bag farı karıştırma fırçama alıp hem göz çukuru hem gözün dış kısmına uygulayıp Gosh farla karıştırıyorum. Harika bi rengi var!
5) The Balm Mary Loumanizer ı göz pınarlarıma bi pıt sürüyorum.
6 )Tarte Lights, Camera, Lashes rimeli tek kat sürüp olayı bitiriyorum:)


Bu renkleri hem sonbahar/kışa çok yakıştırdığım hem de bu ürünlerin bitmesini istediğim için sıkça buara yapıyorum:) Zaten Sephora ve kaş farının dibi gözüküyo^^ Mary loumanizer kendi kendine kırıldı parçalandı:( Tarte ve Maybelline'in bitmesine daha var. Gosh farın da yakındır. Buarada kendisini tek sürünce gözaltıma baya dökülme yapıyordu ama üstünden başka farla filan geçince minimuma indi.

Siz bu mevsimlerde en çok hangi renkleri kullanıyorsunuz?

10 yorum :

  1. Günaydın :) Renkler çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. elline sağlık çok güzel bir makyaj olmuş bende yaz aylarında genellikle kahve tonlu makyajlar tercih ediyorum.Kışları ise bazen sadece bir göz kalemi koyu ruj uygulayıp çıkıyorum. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet yazın da başka kahve tonları çok güzel oluyo^^ kışın koyu ruj vazgeçilmez <3

      Sil
  3. En sevdiğim makyaj tarzlarından birisidir. Sana da çok yakışmış canım ^^
    Benim özellikle kışın en çok kullandığım sanırım bordolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatma^^ Bordoyu göze çok yakıştırıyorum ama daha cesaret edemedim:D Dudaklarda arasıra kullanıyorum:P

      Sil
  4. Şahane olmuş :)))) Benim için değişkenlik gösterse de soğuk kahve tonları ve bordoları seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim:-* Şu bordolara bi el atmam lazım:) Soğuk kahve tonlarını özellikle beyaz tenlilere çok yakıştırıyorum^^

      Sil
  5. Maşallah tatlım, ne sürsen yakışıyor :* Soğuk havalarda daha yoğun renkleri tercih ediyorum; kahveler, bordolar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yyyiia çok teşekkür ederiim:-* Bordoyu dudakta kahveyi gözde seviyorum bende kışın:D Bordoyu gözde de denicem:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose