6 Aralık 2016

Ne Okudum#59 ve İzledim#57

Hazır vizyondayken hemmen meşhur Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? dan bahsedeyim. :) Adını yazarken adeta bir fantastik canavar ruhumu alıp götürüyo ama neyse..

Kitabını e-kitap şeklinde okuduk ve 1 günde bitti. Yazmış olmak için yazılmış sanki:/ Hiç böyle tahmin etmiyordum. Canavar ansiklopedisi gibi bir şey:) Cidden ders kitabı tadında:) A'dan Z'ye tüm canavarlar tehlike kategorileri ve tanımlamalarıyla anlatılmış, bu kadar. Eşimle okuduktan sonra "filmi nasıl olcak ki, canavarlar geçidi modunda olmaz dimi?!" dedik. Fragmanını izleyince hemen farklı olduğunu anladık zaten:)



Film sanırım 5 seriden oluşacakmışşş. Bu film 1926 yılında New York'unda geçiyor. Fantastik Canavarlar kitabının yazarı olan Newt Scamander, NY'a bir canavar için geliyor çantası bir muggle ınkiyle karışınca işler çığrından çıkıyor:D Tabi buarada ondan bağımsız büyük bir problem daha var kentte...

Biz filmi çok beğendik. Harry Potterlar gibi değerlendirmek çok yanlış olur. Tamam senarist aynı ama bu çok daha başka bir yıl, dönem ve olay işliyor. Oldukça heyecanlı gerilimli atraksiyonluydu. Son filmlerine doğru kesin Harry ve kankileri de geçer filmde diye düşünüyoruz. 

Harry Potter izlemeyenlere dahi bu filmi kesinlikle tavsiye ediyoruz:) Puanım 9.3/10


2 yorum :

  1. ben filmi çok sevdim umarım devamı da heyecanlı olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çok sevdiiik, devamını merakla bekliyoruz^^ :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose