26 Aralık 2016

Mac Toledo "Oxblood" Ruj

Günaydın kankitellalar

Aslında bu yazıda derin bir utanç var.. Çünkü bu ruj taa geçen yılın koleksiyonu, 1.5 yıl olmuştur yani alalı:/ Ama fotoğraflarını çekip unutmuşum bi kenarda:(

Mac'in değişik ambalajlı rujlarını almayı seviyorum. Mariah Carey'ye yetişemedim ama:( Tükenmiş istediğim renk:( Neyse kısmet başka koleksiyonlara.. Bunun da ambalajına vurulup almıştım <3 Eh bir de geçen yıl nude rujlara takık olmamın da etkisi yok değil...

Mac Toledo Oxblood

Bendeki "Oxblood" rengi, açık şeftalimsi nude olarak tanımlanmış. Mat bitişli gruptan. Ama bence o kadar da mat değil, yarı-mat denebilir. İçerisinde çok az kahverengi ve pembelik de barındırıyor.


Mac Toledo Oxblood

  • Örtücülüğü oldukça güzel. Tek seferde rengini veriyor.
  • Sürümü kolay diyemem, kayıp gitmiyor azıcık tebeşirimsi. Altına hafif bi nemlendirici sürünce daha iyi oluyor.
  • Dudaklarımda kuruma yapmadı. Nem de vermedi tabisi, kendine gel bu bir mat ruj!:)
  • Bende harika durduğunu düşünmüyorum. Azıcık soluk gösterdi. Günlük kullanmaya pek tercih etmiyorum. Güzel bir ten makyajı ve dumanlı göz makyajıyla epey iyi oluyor ama.
  • Kinda sexy ile dupe olduklarını söylüyorlar. Epey benziyor evet. Ama Kinda sexy yi hiç kendime yakıştırmazken bunun dudak kalemiyle ve iyi bir ten-göz makyajıyla gideri oluyor:)
  • Esmer veya benim gibi buğday arkadaşlarım, üzgünüm:( Çünkü bu ruj beyazlara çok yakışıyor. 
  • Kalıcılığı da fena değil. 5-6 saat gidiyor.



Mac Toledo Oxblood



Sizin en sevdiğiniz nude ruj hangisi?

6 yorum :

  1. şimdiye dek benim mac rujum olmadı the balmın likit rujlarını ve maybelline seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %20 indirim varken en çok kullandığın veya özel bi rengi deneyebilirsin;) Ayy evet balm ın likit rujlarını ben de çok seviyorum <3 En sevdiğim nude rujum da maybelline^^

      Sil
  2. Bence çok güzel renk seçmişsin kendine canım sana inanılmaz güzel yakışmış <3
    Daha güzel koleksiyonlarda daha güzel rujlar kaparız umarım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederiiiim^^ Çok sevindim^^ İnşallaaaaah:p :-*

      Sil
  3. Bu nasıl bir oxblood rengi :p Aynı seriden bir parlatıcı almıştım, çok koyu bir bordo, ambalajına dayanamayıp. Mac 'in orijinal ambalajını çok şık bulsam da bazı serilere karşı koyamıyor insan, Alluring Aquatic örneğin :) Bu arada rujun rengi tam senlik bence, yakışmamış demişsin ama :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öküz kanı bir de baya koyu kırmızı olur ama niye böyle yaptılar bilemedim:P Belki de serideki diğer rujlardan biriyle adı karıştı:D Ayy evet Alluring Aquatic serisinden de ruj almıştım:P Teşekkür ederim tatlışım nude çok sevsem de her tonunu yakıştıramıyorum:/ :-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose