20 Aralık 2016

Loreal Superliner Extra Black Gloss

Günaydın arkadaşlar

Bugün özellikle kışa daha bi yakıştırdığım eyelinerların birinden bahsedicem:)

Eyeliner tavsiyesi istediğimde en çok oy buna ve The Balm Schwing e gelmişti. İndirimde buna denk geldiğim içn ilk bunu aldım. Bakalım nasılmış=)

Loreal Superliner Extra Black Gloss



  • Üstündeki metalik yazıların çoğu ne yazık ki silindi :/ Ambalajı hakkında bişi diyemiciiim
  • Ucu süngerimsi keçe uçlu, yumuşak. (Sert olsa daha başarılı olur muydum acaba?)
  • Rengi simsiyah oldukça güzel
  • Çalkalayıp kullanıyorum. Likit formda. Sürerken oldukça ıslak
  • Kalıcılığına şahane diyemicem. Sabah sürüp akşamüstü eve geldiğimde uç kısmı hafif solmuş dağılmış gibi oluyor.
  • Akma, dökülme yapmadı
  • Yetenekli arkadaşların hem ince hem kalın sürebileceğinden eminim lakin ben genelde orta kalınlıkta yamuk yumuk sürüp kulak pamuğuyla düzeltiyorum:) 
  • Kolay çıkıyor. Zamk gibi değil:)
  • Çok kolay eyeliner çektim bununla demeyi isterdim ama olmadı:( Daha kolay uygulayabileceğim ürün arayışıma devam ediyorum...
  • Yetenekliyseniz indirimde bir göz atın derim;) Sanırım indirimsiz 40 tl civarı fiyatı.



Loreal Superliner Extra Black Gloss



Loreal Superliner Extra Black Gloss review
Düzeltilmiş hali:)



Favori eyelinerınız hangisi?
Sizce dipliner mı daha kolay kalem formunda olanlar mı bu tarz mı?



10 yorum :

  1. ben ancak kalem olanları kullanabiliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son kullandığım kalem de aşırı ince olduğundna(clio) onu da kullanamadım ama önerdiğin var mı?

      Sil
  2. Favorim genelde kalem eyelinerler ama arada bunları da kullanmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa ben bu ürünü çok severek kullanmıştım zamanında hatta ucunun esnek olması hoşuma gitmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim beceriksizliğim biliyordum biliyorduuum:( :)

      Sil
  4. güzelmiş sanki :)böyle ufak olanları daha rahat kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü ben de kullanmıştım ve tek memnun kaldığım kısmı ismindeki "ekstra siyah"ın hakkını veriyor olmasıydı. Ama toz farların üzerinde homojen bir çizgi çekmek çok zordu. Üzerinden tekrar geçtiğim zamanlar siliniyordu, gözü biraz çekiştirsem çatlıyordu falan derken çöpe gönderdim. Şu an The Balm Schwing 'i kullanıyorum, zorlandığımı söyleyemem, hatta epey sevdim bile diyebilirim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah evet demek istediğim oydu aynen, gözü çekince çatlıyor:/ the balm ı almak farz oldu:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose