14 Aralık 2016

Avene Cleanance Spf 50 Güneş Kremi

Günaydın herkese

Yaz-kış güneş koruyucu kullanıp tavsiye edenlerdenim. Yalnız, aradığım mükemmel güneş kremini bulmuş değilim:/ En yakını benim için Neutrogena Break Out Free Spf 55. O da ne yazık ki ülkemizde yok:( Bu sebeple cilt tipime uygun olduğunu düşündüğüm bir sürü güneş kremi denedim, deniyorum.

Bakalım aranan kan Avene Cleanance Spf 50 miymiş?:)


Avene güneş kremlerinde insanların hep memnun olduğunu görüyordum. Vücut güneş koruyucusunu da çok beğenince hadi bir de bunu deneyeyim dedim. Kendisi Cleanance serisinden. Yani akneye meyilli ciltler için..
  • Benim için en önemli özelliği komedojenik olmaması. Bundan tam puan aldı. Hiç sivilce yapmadı.
  • Sebum dengeleyici ve matlaştırıcı etkisinin olduğunu söylüyor. Kısmen doğru. Cildimde  parlama yapmadı, yağlı görüntü bırakmadı. Ama mat, pudramsı bitiş filan da olmadı... Nemli gibi hatta bitişi.
  • Ambalajı çok güzel gördüğünüz üzere. Yalnız sonlara doğru içinde epey ürün kalacağını düşünüyorum:/
  • Güneş korumasını oldukça iyi buldum.
  • Suya karşı dayanıklı diyor. Bunu test edemedim:)
  • İçinde antioksidan E vitamini türevi ve yatıştırıcı termal su bulunuyor.
  • Paraben içermiyor.
  • Gel gelelim kötü yanına... Kutunun üstünde yüz ve boyun için yaklaşık 7 pompa uygulanması gerektiği yazıyor. Ki bu da 1 buçuk çorba kaşığı kadar filan oluyor. Ben yazın 6 pompa uyguladım ama kremin emilmesi resmen ömür tüketiyor!! Gerçekten abartmıyorum bi 15 dk filan cildime yedirmeye çalışıyorum. Tamamen yedirdiğimde bile yakından bakıldığında kenarlarda beyaz beyaz çizgilenme oluyor, beyazlık göze çarpıyor. Özellikle esmer arkadaşlara hiç tavsiye etmem çünkü buğday tenli beni de ruh gibi gösteriyor.
  • Buaralar 4 pompa uyguluyorum. Cildime yedirmek için 5-6 dk filan harcıyorum, cildimde daha iyi-normal duruyor ama işte koruyuculuğu azalıyor:/
  • Kremi mamacim dan almıştım. 50 ml in fiyatı 40 tl civarında bir şeydi. 
  • Günlük hayat için çok uygun olduğunu düşünmüyorum ama yazın denize gireceğim zaman  tekrar alabilirim. 


İçerik listesi



Kıvamı losyon-krem arasında



Güneş kremi tavsiyelerinizi bekliyoruum:)




12 yorum :

  1. ben bunu denizde kullandım ve koruması çok iyi gerçekten ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz için bence de çok iyi olcak gibi^^ :)

      Sil
  2. 2 yaz önce kullandım çok beğenmiştim ben de çok güzel emilmişti belki elimdekiler tükenince gene alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Formülasyonunu değiştirmişler olabilirler:/ Veya az miktarda sürmüş olabilirsin:p

      Sil
    2. 1 çorba kaşığı kadar sürmüştüm :D

      Sil
    3. O zaman kesin formülasyonu değişmiştir tatlışım

      Sil
  3. Ben hiç orda bahsettiği gibi kullanmadım . Zaten kaşık kadar suratım var nasıl yedirirdim o kadar kremi. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yüzüm çok geniş olmadığından fazla geldi:( Ama bizim de olsa olsa 4-5 pompa mutlaka kullanmamız gerekiyor maksimum koruma için

      Sil
  4. Canım ben de bu yaz Avene Dry Touch Water Resistant SPF 50+ Emulsion 'ı kullandım. Bu 7 pompa kullanma olayı maalesef bendekinde de yazıyor ama günlük olarak mümkünatı yok o kadar kullanmanın, 3 pompa kullandığımda bile beyazlık kalıyor yüzümde dakikalarca yedirmem gerekiyor ya da. Ama hakkını yemeyeyim hassasiyet yapmadı hiç, yapısı çok yağlı değildi ve güneş koruması mükemmeldi. Yine de senin dediğin gibi sadece deniz / havuz için kullanacağım. Demek ki farklı cilt tiplerine farklı üretilen iki ürün de olsa özellikleri aynı olabiliyor :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet denize girerken filan 7 pompanın oluru var da dediğim gibi çok uğraştırıcı. 3 pompa da koruma için az ama:( Ben 4 kullandığımda bile üzülüyorum. Daha çok lekeli yerlere sürüyorum. 2 ürün de birbirine çok benziyor inceledim şimdi senin dediğini. benimkinin tek farkı sivilce yapmayacağı ve matlaştıracağı iddiası. 1-2 içerik fark etmiştir yani. aynen bunu yazın alalım biz:/

      Sil
  5. Bu ürün bende de var.Yazın ince bir tabaka halinde uyguluyordum.Hafifçe parlak dursada severek kullanıyordum.Havalar soğuyunca bıraktım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende parlak durmadı^^ Yazın uygulamak cidden en mantıklısıymış:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose