29 Aralık 2016

Aralık Bitenler #37

Günaydın kankitellalar

Yılın son bitenleri biraz kuru kalabalık:) Saça ve testerlara çalışmışım resmen:D Renkli kozmetik de var amaa ^^


Grup grup bakacak olursak




John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Şampuan ve Saç Kremi : Bi bitenler yazımda daha vardı kendileri. Sarışın olmayıp bunları zevkle kullanan kaç kişiyiz acaba:) :p Psikolojik mi gerçek mi bilmiyorum ama uçlara doğru açılan, içinde kumral ışıltılar olan saçıma doğal bir ışıltı verdiğini düşünüyorum, inanıyorum, inanmak istiyorum:) Yazın daha etkili buluyorum o yüzden yaza kadar almam.

Avon Ultimate Volume Şampuan : Komşularımızdan biri Avon temsilcisiydi, kızı boş çevirmeyim diye almıştım. Yüzyıllardır Avon kullanmıyordum sanırım. 24 sa hacim verdiğini iddia eden bu şampuan fena değildi. Yarım gün hacim verdi. Ertesi güne yok tabi bişi. Tekrar almam.

The Body Shop Rainforest Dengeleyici Saç Kremi : İndirimde merak edip almıştım temiz içerikli diye, yağlı saçlar içindi. Hiç mi hiç memnun kalmadım. Kokusu ayrı kötü, yapısı ayrı kötü, yağlı saçlar için olmasına rağmen saçı ertesi güne yağlandırması ayrı kötü. Bir daha asla almam. 




Listerine Total Care Ağız Bakım Suyu : Diş hekimimiz bunu öneriyor eşim de ben de ara vererek kullanıyoruz. Çok acı bence:( Ama etkili, yapacak bir şey yok, katlanıcam.

Neutrogena Clear Face Spf 55 Güneş Kremi : En sevdiğim güneş kremi olduğunu biliyorsunuzdur artık. Bilmeyenler varsa adını tılayıp yazısını okuyabilir. Bitince resmen içim kan ağlıyor. Sanırım stoklarımda da kalmadı:( Amerika'ya giden eş dosta bu sefer 3er 5er sipariş vericem.

Acnecinamide Mendil : Geçenlerde yazısını yazmıştım. Başlığa tıklayıp okuyabilirsiniz. Aralık başında bitmişti bu. Şimdi 2.kutu bitmek üzere. Tekrar almam Nip+Fab leri denemek istiyorum artıkın.




Essence All About Cupcake Ruj : Birara epey modaydı, hatta her yerde bitti filan. İyiydi hoştu ama kalıcılığı çok çok düşüktü. Günde 3-4 defa tazeleyerek sıkça kullanarak bitirdim^^

Clinique Chunky Cherry Chubby Stick : Bunun da kalıcılığı iyi değildi. Bolca sürülerek bitirildi. Tekrar almam alana da mani olmam.

Essence Long Lasting Berry Merry Göz Kalemi : Nilayımın hediyesiydi ama ben iyi bakamadım kendisine:( Kapağı oturmadı gibiydi, biraz itince kırıldı:( Missha gibi renk vermemeye, soluk çizgi çizmeye başladı bir de:( 



Burt's Bees Intense Hydration Göz Kremi : Detaylı yazısını okumak için adını tıklayabilirsiniz. Nemlendirmesini çok beğendim. Ama kıvamı epey yoğun ve emilimi çok kolay olmuyordu. Tekrar alır mıyım bilmiyorum ama yoğun nem isteyenlere kesinlikle öneririm.

Poshe Oje Kurutucu : makyajsaati alışverişimde hediye gelmişti. İyi güzel hoş kurutuyor ama onun dışında tırnağı koruma, ojenin kalıcılığını arttırma gibi bir etkisi hiç yok. Almam.

Bioderma Photoderm AR Spf 50 Güneş Kremi : Hafif renkli bir yapısı vardı. Fena değildi ama komedon filan yapabilir diye tam boyunu almam sanırım.

Benri Lavantalı Kağıt Sabun : Sabununu beğenmediğim bi yer olunca Gratis'ten aldığım bu kağıt mendili kullandım. Başka çeşitlerini de almıştım denemeden ama pişmanım. Çünkü parmak arasında, tırnaklarda filan kalıyor. İyi bir kağıt sabun öneriniz varsa beklerim





PCO Yüz maskesi : Kullanmayı yine aksattım:( İnşallah Ocak ayında daha düzenli kullanırım^^

Missha Time Revolution The First Treatment Essence Intense : Her biri tek kullanımlık olduğundan pek bir şey anlamadım ama cilde güzel bir nem, dirilik verdi. Kullanan herkes çok seviyor. Cilt bakım rutinimi değiştirirsem alabilirim.

Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence : İçinden 2 kullanımlık ürün çıkıyor. %96 salyangoz müsini içeriyor. Tuhaf bir histi doğru çünkü akışkan ve yapışkan ilginç bir kıvamı vardı. Cildime verdiği nem ve aydınlığı sevdim.

Cosrx Bha Blackhead Power Liquid : Su gibi bir şey. Ben lokal olarak kullandım. Düzenli kullanan herkesin çok sevdiği bir ürün bu da. Ama o kadar etki göremedim 3 kullanımda tabi:)

Tarte Color Corrector : Orjinaliburda alışverişimle gelmişti. Koyu kısmı epey koyu geldi bana ama üstüne kapatıcıyla güzel iş gördü. Ligh/medium kısmı da fazla pembeydi. ı ıh almam.



Bu yılı da bitirdik...
Şimdiden herkese iyi yıllar! Tüm dileklerinizin sağlıkla, mutlulukla gerçek olacağı bir yıl olsun 2017 Ülkemiz için de inşallah mutlu, huzurlu, şehitsiz! bir yıl olur...
Mutlu yıllar!

14 yorum :

  1. Hiç de bile hani nerde kuru kalabalık? Mis gibi şeyler bitmiş işte:) Burt Bees göz kremini merak ettim göz kremi arayışında olduğum için. Missha Time Revolution stoklara gelsin diye bekliyorum oldukça merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ürünler ve testerlar var ya o yüzden dediydim:P
      Yoğun bişi arıyosan tavsiye ederim o göz kremini=)
      Missha benim de aklımdaaa

      Sil
  2. listerine cidden acıdıydı kağıt sabun konusunda ben de aynı görüşteyim. :D

    YanıtlaSil
  3. Yıl sonu iyi bir kapanış olmuş 😊

    YanıtlaSil
  4. Listerine'den dayanamayıp ben de alacağım sonunda . Bu arada diş macunum ve ağız bakım suyum acı olmazsa dişimi fırçalamış gibi hissedemiyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım baya etkili. Hele turuncusu beni mahvediyorum en acı o sonra bu bence:)

      Sil
  5. Oldukça kalabalık bir bitenler grubu olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Hayret bir şey, diş hekimi bir arkadaşım ile ağız bakımı hakkında konuşurken rutinimden Listerine 'i kesinlikle çıkarmam gerektiğini, başta Listerine olmak üzere pek çok kozmetik ağız bakım sularının diş minesini çok ciddi aşındırdığını, bunun yerine gerekli zamanlarda medikal gargaralara yönelmem gerektiğini söylemişti. Yoksa biliyorsun, ben de beyazlatıcı etkili Listerine 'i ağız bakım rutinimde yazmıştım ama sonra kullanma sıklığımı epey düşürdüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenlerim de diş hekimi onlar da hep Listerine önerir ama 1 ay kullanıp 1 ay bırakarak. Nedeni de bakterilere direnç geliştirtmemek. Bana da bi eczacı olarak çok mantıklı geldiğinden öyle kullanıyoruz biz de kuzum^^

      Sil
  7. Listerine Total Care Ağız Bakım Suyu cidden çok acı ilk kullandığımda çok üzüldüm hiç öyle bir acılık tad falan beklemiyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fena, turuncusu bundan daha da fazla yaktı beni:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose