22 Kasım 2016

Orjinaliburda , Bobbi Brown, Eczane Alışverişim

Herkese günaydıııınn

Son birkaç aydır kendime baya güzel gelişmeler fark ediyorum:) Hem kıyafet hem kozmetik alışverişlerine olan düşkünlüğüm, ilgimi yitirmişim:) (Darısı ayakkabı alışverişlerimin başına..)
O kadar Ankara'ya gittim 1-2 kalem ihtiyaç dışında Gratis, Watsons, Rossmann'a hiç giresim gezesim gelmedi. İndirimleri bile zerre cezbetmiyor. Bunalmışım artık:)

Yeni felsefem az olsun öz olsun ihtiyacım olan bişi olsun kaliteli olsun! =) Yani artık sırf indirimde diye bende 88 tane benzer tonda olan rujdan, popüler diye bilmem ne ürününden almak istemiyorum. Cildimiz en değerli hazinemiz (bi reklamda mı ne diyodu sanki) ve saçma sapan ürünler sürerek hor kullanmamamız, imkanımız el verdikçe iyi bakmamız gerektiğini düşünüyorum.

Gelelim son 1 aydaki alışverişlerime^^



Instagramdaki orjinaliburda hesabını çoğunuz biliyosunuzdur. Amerika'dan ürün getiriyor belli dönemlerde. Daha önce de alışveriş yapmış çok memnun kalmıştım. Bu sefer kendisinden Urban Decay XX Vice Ltd Reloaded paleti aldım. Hatta instagramımda içini gösterdiğim mini mini bir videosu var görmek için tıktık :)

Ne zamandır içinde hem lila hem turkuaz su yeşili renkler olan bi palet arıyordum. Nihayet buldum! Ben bu paleti kendisinden 160 tl ye aldım. Sonradan fark ettim ki bizim urbandecay in tr sitesinde de satıştaymış fakat 250 tl fiyatı! Ödemeyi yaptıktan yaklaşık 1 ay sonra palet elime geçti. Dış kabı bile çok güzel içini bi görseniz <3 Yazısı gelecek;) 2 tane de tester eklemiş Neriman hanım. Biri traş öcnesi yağı. Eşime verdim ama hiç beğenmedi:) Diğeri tarte ın cc correctorlarının 2 rengi. Deniyorum:)




Off Bobbi Brown off! İnternet sitesinden öyle güzel kampanyalar yapıyor ki.. Hatta modamasallari benden bi hafta sonra filan çooook daha karlı ve harika bi alışveriş yapmış üzüldüm kaçırdığıma:(

Ne zamandır Bobbi Brown'un Eye Blender fırçasını almak istiyordum. Aydınlatıcı sürmek için çok başarılı olduğunu söylemişti Görkem Karman. Bana gelen mailde de ne yazsa beğenirsiniz! Herhangi bir far alana eye blender fırça hediye! Fırçanın zaten tekli fiyatı 90-99 gibi bişiydi. Ben de hemen bi krem far seçtim. Sepete fırça, nemlendirici ve yüz bazı testerları da eklendi. Ve sadece 99 tl ödedim. Hııı fara gelince.. :) Sand Dollar bendeki rengi. Ama pek beğendiğimi söyleyemicem. Bunun da yazısını yaziciiim.





Dermatologum önermişti La Roche Posay Toleriane Teint fondöteni. Biliyorsunuz hiç huyum değil cildime renkli bişiler sürmek ama arada bir ya da haftasonları kullanmak için temiz içerikli, akne komedon yapmayacak bir şey olsa fena olmaz diye düşündüm:) Göz kremim bitiyorken, burda bi eczanede Derma E görmüşken hemmen onu da aldım! Yanına Avene Cleanance mat nemlendiriciler ve Bioderma Ar güneş kremi testerını verdiler=)

Derma E Soothing Eye Gel 97 tl
Lrp Toleriane Teint Spf25 11 80 küsürdü :)



Şimdilik benden bu kadar. Elimde var olan ürünleri bitirmeye çabalıyorum, özellikle ruj! 

Yorumlarınızı bekliyorum^^



10 yorum :

  1. bobbi brown kampanyaları insanın direk aklını çeliyor. o yüzden ben bu tarz markalardan gelen kampanya maillerini çoğu zaman okumuyorum bütçeme epey faydasını gördüm tavsiye ederim :)la roche fondöten yazısını da sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler!:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ah kesinlikle. Ben de genelde okumam bu tarz mailleri ama başlıkta eye blender brush ücretsiz gibi bişiler görünce dayanamadım:(( İnşallah yaıcam yazıyı da:-*

      Sil
  2. UD vice'ı bu ara blog satışlarında çok görüyorum da kararsızım hala.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz performansı hakkında bişi diyemem ama renkler çok cezbedici:)

      Sil
  3. hoşlar kullanınca yorumlarını bekliyorum güle güle kullan :) 💕

    YanıtlaSil
  4. Duruluyoruz sanırım artık, her şeyden üçer beşer var. Daha ihtiyaca yönelik alışverişler yapıyoruz. Güle güle kullan aldıklarını canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben baya duruldum şahsen:) sen de öyle gibisin. iyi oldu bence:) teşekkür ettim güzelcim

      Sil
  5. Gule gule kullan hepsini :) Bobbi alisverisin gercekten karli olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kampanyaları oluyo insan dayanamıyo:p Teşekkür ettiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose