26 Kasım 2016

Ne Okudum #57

Buaralar epey "ne okudum" paylaşır oldum farkındayım. Sanırım nedeni alışveriş yazımda belirttiğim gibi kozmetiklerden biraz soğumuş olmam. Kozmetik kozmetik nereye kadar:) Dışımızdan daha çok içimizi güzelleştirmeye zenginleştirmeye çalışsak ya.. Ama merak etmeyin güzel yazılar da hazırlıyoruuum:)


Bu kitabı ailede okumayan bi ben kalmışım sanırım:-O Hemmen okuyup bitirdim 2 günde geçen hafta. Üstündeki not oldukça teşvik edici zaten : Atatürk'ün Türk milletinin okumasını istediği kitap.

Kitap Finlandiya'nın zamanında coğrafi ve stratejik olarak ne kadar kötü konumda olmasına rağmen halkın o umutsuzluktan çıkıp ulusal bilincin yaratılışı ve bugünkü durumlarına ulaşmasını çok güzel, anlaşılır dilde anlatmış. Çok akıcı. Bölümlerden oluşuyor zaten okuması oldukça kolay. Puanım 9.5/10

Her yaştan herkesin okuması gereken bi kitap kesinlikle. 2 milyon nüfusla onlar bunu başarabildiyse biz 75 milyon nüfusla istesek neler neler başarırız da gücümüzü hep aleyhimize döndürmesek...



4 yorum :

  1. Harika bir kitap ben de okudum. Okumayan kalmasın :)

    YanıtlaSil
  2. Şuan bloğunuza hayranlıkla bakıyorum.. Bu tür blogları geç fark ettiğim için hep üzülüyorum.

    Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim .. <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose