20 Kasım 2016

Ne Okudum #56

Bugün Kafka Okur değil başka bir dergiden bahsedicem : Pulbiber.

Kitap/dergi zevkine güvendiğim birkaç arkadaşımda görmüştüm bu dergiyi. Denemek için tatildeyken ben de aldım. Ama 12. ve son sayısıymış:( Online olarak devam ediyorlar yazmaya.




Açıkçası ben Kafka Okur gibi beklediğim için biraz hayalkırıklığına uğradım. Ama sonra dergiyi böyle sevip kabullendim:) Kafka Okur gibi kültür sanat modunda değil daha çok siyasi olayların çevresinde dönen, feminist, çevreye-olaylara-insanlığa oldukça duyarlı yazarların olduğu bi dergi. İçinde tanıdığınız ünlü isimlerden de bir şeyler görebiliyorsunuz.

Çoğunun kalemini, ifade ve anlatı tarzını çok beğendim. Ama birkaç kişinin siyasi görüşü ve anlatışı beni rahatsız etti. Tabiki herkesin görüşü kendine ve herkesin fikrine saygı duyarım. Siyasi olarak bana zıt yazarların kitaplarını,yazılarını okuduğum da çok olur (bkz Elif Şafak). Ama bi grup var ki, daha çok doğuda hakim olan diyim size anlayın, o grubu ve onların görüşlerinin meşrulaştırılıp barış adı altında masumlaştırılmasına tahammülüm yok. O yüzden bu derginin sanırım bi sonraki sayısı çıksa almazdım. Evet 1-2 yazar yüzünden:/

Kafka Okur'u tahtından edemedi sonuç olarak^^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose