14 Kasım 2016

Ne Okudum #55

Günaydınlar herkese

Birkaç gün önce bitirdiğim Şebnem Burcuoğlu'nun Şekerfare'sinden biraz bahsetmem gerek..


Hayatta bir baltaya sap olamamış Şükran'ın Şekerfare hikayesini filme dönüştürmek istemesiyle ilgili gelişen olaylardan bahsediliyor...

Öncelikle arka kapaktaki yazarın fotosuna bayıldığımı bi söyleyim aradan çıksın:) 

Kitaba gelince... Offff. Fırlatıp atmamak için kendimi zor tuttum. Bugüne kadar ya 1 ya 2 kitabı başlayıp bırakmışımdır o yüzden devam ettim bitirdim ama hiç hiç hoşuma gitmedi. Neden mi?

  • Kocan kadar konuş kitaplarını gerçekten beğenmiştim. Onlarda da edebi hiçbir yan yoktu ama bana oldukça samimi eğlenceli gelmişti. Filmlerininde sadece ilkini izledim.
  • Evet bu kitabı da çerezlik niyetine aldım okuyayım dedim ama kitaptaki "ticari kaygıyla yazılmıştır" hissi beni benden aldı tiskindim.
  • Kitabın hem başlarında hem sonlarında Kocan Kadar Konuş'tan, korsan cd ve kitaplarından bahsetmesi giydirmesi, kitabın sonlarında ve bazı yerlerinde kendinden bahsetmesi çok itici geldi.
  • Kitabı baya yapmacık buldum. Dili eğlenceli oysaki. Bazı yerler cidden komikti ama öyle bi yazmış ki bu kitabın filmi kesinlikle olacak! modunda...
  • Puanım sanırım bugüne kadar verdiğim en düşük puan. 1/10



4 yorum :

  1. zaten okumak gibi bir niyetim yoktu iyi oldu bu yorumun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah çok pişmanım geçen vaktim ziyan oldu:(

      Sil
  2. ben de de vardı ama daha okumamıştım üzüldüm şimdi. bu arada blogdaki çekilişe beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki seversin sen, benim kişisel yorumum böyle oldu ama:((

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose