3 Kasım 2016

Ne Okudum #53

Herkese yeniden merhaba

Geçtiğimiz hafta bitirdiğim Soner Yalçın'ın Galat-ı Meşhur'undan bahsedeceğim biraz.

Soner Yalçın sevdiğim bir köşe yazarı. Galat-ı meşhur da doğru bilinen yanlışlar anlamına gelince kesin okumalıyım dedim.

Babam ve eşimden sonra okuduğum, 3-4 şehir gezen kitap biraz yıprandı:/ 



Evet siyasi birçok söylem ve yorum içeriyor. Ve hepsi ne yazık ki toplumun yarısının gözünü kapattığı gerçekler... Tarzı köşe yazısı tadında. Hızlı akıyor. Biraz daldan dala. Bahsedecek çok konu olunca napsın:) Kitabın herhalde yarısının altı çizili halde. Hangi bi öğrendiğimi paylaşayım bilemedim.

Siyasi görüşünüz Soner Yalçın'la aynı olmayabilir. Hatta taban tabana zıt olabilir. Ama yine de herkesin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. 

Beni sıkan veya gereksiz uzatılmış bulduğum yerleri de olmadı değil. Puanım 8/10

6 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose