19 Kasım 2016

Ne İzledim #56

Evvett geçen haftalarda izlediğimiz 5 film ile karşınızdayım yine^^ Bence güzel notlar alacaksınız;)



Bridge of Spies (Casuslar Köprüsü) : Gerçek olaylardan esinlenilmiş harika bi filmdi! Brooklyn’de bir sigorta avukatı olan bizim Tom Hanks kendisini bir anda Soğuk Savaşın ve Sovyetler tarafından ele geçirilen Amerikalı U-2 pilotunun değişimi için olacak pazarlığın ortasında bulmasını konu alıyor. Yönetmen Steven Spielberg, yıldız oyuncu da Tom Hanks olunca bombastik bir film ortaya çıkmış:) Puanım 9/10






The Last Witch Hunter(Son Cadı Avcısı) : Öldürmeyen Allah öldürmüyor konulu, fantastik, aksiyon türünde film. Ben kaşındım. Vin Diesel'i hiç sevmeme rağmen kaşındım:/ Ölümsüz cadı avcısı Kaulder (Vin Diesel), yüzyıllarca kötü cadıları avlıyor. Sonra bir de bakıyor ki yüzyıllar önce öldürdüğü Kraliçe Cadı sinsice dirilivermiş destekçileri sayesinde. İşler sarpa sarıyor, insan ırkı tehlikeye giriyor filan derken film yarım kaldı. %99 devamı çekilecek yani. İzletiyor mu izletiyor. Ama sıkı dalga geçtik. Puanım 6/10




Bridget Jones's Diary (Bridget Jones'un Günlüğü) : Herhalde bu filmi duymayanınız yoktur. Ben de yıllaaaar önce izlemiştim. Ana hatlarıyla hatırlasam da detaylarını unutmuştum. Eşimde hiç izlemediğini söyleyince hadi izleyelim dedik:) Yine aynı derecede keyifli eğlenceli geldi Bridget'in şapşirilikleri. Bilmeyenler için : Bridget 32 yaşına gelmiş ve hala hayatını rayına oturmamış bir kızacağız. Yeni yılda isteklerini gerçekleştirebilmek hedef belirlemek için bir günlük tutmaya başlıyor. Buarada da 2 erkeğe aşık. İkisi de birbirinden süper anacım. Biri Colin Firth diğeri Hıgh Grant! Aksanları bile olayı bitiriyor:D Bridget bıkılım hangisini seçecek:P Eğlenceli bir romantik komediydi. Puanım 7.8/10





Like Father Like Son (Benim Babam, Benim Oğlum) : Bunu kim önermişti bulamadım:( Güzel bi Japon filmiydi. Türü dram. Şimdi aslında konusu saçma geliyo. Hastanede çocukları karışmış 2 aile var. Lakin bu 6 yıl sonra ortaya çıkıyo! Kaçıncı yüzyıldayız nan höh! diyip geçiniz oraya takılı kalmayınız:) Bu 2 aile birbirinden o kadar farklı kültür seviyesindeler ki.. Birinin babası da çok fena. İşkolik manyak. Kan bağı mı önemli olan geçirilen zaman mı? İş mi aile mi?.. Göriciiiz:) Biz beğendik ve tavsiye ederiz. Puanım 8.1/10




The Emperor's New Groove (Şaşkın İmparator) : Bu animasyon eski aslında epey. Her nasılsa daha önce izlememişiz. Bir büyüyle lamaya çevrilen ukala bir imparatorun hikayesi.. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste konulu bu da:) Oldukça eğlenceli ve güzeldi. 1sa 10 dk mı ne sürdü kısa yani. Puanım 8/10




Bu haftaki filmlerin sonuna geldik:) Yayında ve yapımda emeği geçenlere teşekkür eder tavsiyelerinizi bekleriiiiz=)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose