15 Kasım 2016

Lancome La Vie Est Belle EDP

Herkese merhabaa

Ben tam bir parfüm manyağıyım ve fark ettim ki nadiren parfüm yazısı yayınlıyorum! Hele ki kış gelmiş tam benim tarzım kokular meydana çıkmışken hemmen başlayayım=)

Cam şık şişesi, şişenin boynunda minnak gri kurdelesiyle tasarımı sade ve tatlış.


Tekin Acar'dan vücut losyonuyla birlikte set halinde almıştım. 130-140 tl civarıydı sanırım fiyatı. Parfüm 30 ml. 

Aslında yazlık baharlık parfüm ararken önerdi bunu ordaki çalışan. Kesinlikle çiçek kokusu istemediğimi söylemiştim. 

Açıkçası yaz için birazcıcık ağır geldi bana. Diğer 3 mevsimde sorun yok^^ :) Hepsine fazlasıyla yakışıyor. Notalarına gelince:

Üst nota: armut, frenk üzümü
Orta notası: portakal çiçeği, yasemin, iris
Alt nota: pralin, vanilya, tonka fasulyesi, paçuli

Alt notalarını içeren kokuları zaten çooook sevdiğimi söyleyebilirim!! Yasemin ve armut da bonus <3

İlk sıkıldığında çiçeğimsi, meyvemsi gibi gelse de durdukça daha tatlı, yoğun ama asla baymayan bi kokuya dönüşüyor. Vücut losyonu daha çiçeğimsi kokuyor ama onun da kokusu oldukça güzel ve birlikte kullanıldığında kesinlikle kalıcılığı artıyor.

Kalıcılığı fena değil. Kokusunu eşim de ben de çok sevdik ama popüler kokulardan çok çabuk soğuyan biriyim. Bunda da öyle oldu Armani Si gibi:( Ne kadar az bilinen, az kullanılan, o kadar iyi benim için! Dolaysıyle her sıktığımda kokusuna ayılıp bayılsam da tekrar almiciim.

Bu tarz niş parfüm önerileriniz varsa açığım:)

6 yorum :

  1. bende meyve ve sabun kokularını çok seviyorum ve bu parfümün de sanırım bir zamanlar açık parfüm şeklinde kullanmıştım güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku zevkimiz benzermiş^^ önerilerini beklerim:p

      Sil
  2. ben de seviyorum bu kokuyu..

    YanıtlaSil
  3. rengi çok güzelmiş :) emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose