29 Kasım 2016

Kasım Bitenler #36

Günaydın kankitellalarrr

Şaka maka Kasım ayı da bitti ve hala kar kış yok buralarda:-O
Bu ay benim için oldukça verimliydi^^


Dolu dolu ürün bitirdim maşallah:p Bana göre iyi yani:P



Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Kremi : Yapısı bozulmuştu. 2-3 yıldır bende herhalde. Çöpe gidiyor. Sadece deniz kenarında işime yarıyor onun dışında tercih etmiyorum çünkü hem saçlarımı ağırlaştırıyo söndürüyo hem baya döküyor:/

Osis+ Sparkler Saç Spreyi : Bi blogger etkinliğinde verilmişti. Hafif tutuşlu diye geçiyor; hafif şekillendirme, anında parlaklık, kolay taranabilme vaatleri. Parlaklık ve taranabilme, sertleştirmeme çok güzeldi. Bence tutuşu da baya başarılıydı. Skt ekimde bitmiş o yüzden atıyorum Zaten geçen yıl 3 defa anca kullandım:) Saçlarımı şekillendirmeye çok üşeniyorum napiim:(

Toni&Guy Leave in Conditioner : Kendisi durulanmayan bir saç kremiydi. Özellikle tatillerde, il dışı kaçamaklarımızda epey işimi gördü, saçımı da diplere yaklaştırmadığım takdirde ağırlaştırmadı. Sevdim. Şimdi Elseve'in bu tarz bi ürününü kullanıyorum. Bitince bakıcazzz. Adını tıklayıp yazısını okuyabilirsiniz.




Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici Bakım Kremi : Bunu vücudum içn kullandım. Ekşi böğürtlen kokuluydu ama güzeldi. Yine de tekrar almam sanırım, deneyecek çok şey var!

Benton Snail Bee High Content Steam Cream : Geçen yıl bu zamanlarda Kore cilt bakım ürünlerine aşır merak salıp bi dolu ürün sipariş etmiştim. Bu da onlardan biriydi. Kullandığım gördüğüm en yoğun yapılı nemlendirici! Cildim aşırı kuruduğunda çok işe yaradı ama onun dışında kullanmadım vücuduma kullanıp bitirdim.

Bath&Body Works Wild Honeysuckle : Dubai'deki Bath&Body Works'den almıştım. 295 ml olan bu duş jelini epeyce kullandım. Bi yerden sonra çok sevmeme rağmen hanımeli kokusu baydı. Cildimi kurutmadı ve iyi temizledi. İndirimde denk gelirsem alabilirim başka bi çeşidini.

Bioderma Sensibio H20 : Kendisi bir demirbaş. Bittikçe yenilenir.




Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi : Migros indiriminde denk geldikçe alıyorum. Fiyatına göre performansı iyi.

EOS Lipbalm Strawberry : Sanırım babam Amerika'dan almıştı. Kurin oynarken bi kaybediyo 3 ay sonra buluyorum derken sıkça ayrı düştük. Ama tepesi düzleşmişti epey de kullandım yani. Skt si geçmiştir diye düşünüyorum çöpe gidiyor o yüzden. Nemlendirmesi fena değildi. Kabı şahane<3

Nivea Vişne Lipbalm : Bu da epey eski ama bitirdim. Birdaha Nivea almam sıkıldım.

Clio Kill Slim Eyeliner : Dünyanın en ince eyelinerı! Detaylı yazısı için ismini tıklayabilirsiniz. I-ıh daha da almam.





Caudalie Gentle Cleansing Milk : Bu temizleme sütü bende çok temizlik etkisi yaratmadı. Bir de sivilce yapıyor sankim. Tam boyunu almam

Bioderma Sensibio H20 : Bu minnak boyunu da seyahsata giderken götürüyorum. Kabını atmıyorum hatta. Seyahatlerde çok iş görüyor.

Avene Hydrance Legere : Hafif ve güzel bi nemlendiriciydi.

TCA Tırnak Koruyuculu Aseton : Tekin Acar'da 1 alana 1 bedava gibi bi kampanyası vardı. Muzluyu kendime çilekliyi en yakın arkadaşıma almıştım. Güzeldi.




PCO Yüz ve Göz Maskesi : Olmazsa olmazlardan. Bu ay düzenli kullanamadım ama nedense. Detaylı yazısı için başlığa tıktık.

La Roche Posay Toleriane Ultra : Yoğun kıvamlı bi nemlendiriciydi. 2 sefer kullandım ama cildimi hiç rahat hissetmedim. Zaten sivilce yaptı:/

La Roche Posay Rosaliac Cc Krem : Bu da 2 kullanımlıktı. Spf30 içeriyor. Bayıldım! Başta cildime koyu gelecekmiş gibi hissettim ama o kadar güzel eşitlendi ve doğal durdu ki < 3 Kızarıklık problemi yaşayanlara kesinlikle testerını bi denemelerini öneririm. Toleriane fondoteni almasaydım kesin bunu alırdım.

Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence : Cosrx ürünlerini çok seviyor ve güveniyorum. Yalnız bu bildiğin salyangoz mukusu içeriyor sündükçe sünüyor filan bi tuhaftı:/ Lakin cildimi nemlendirmesi, tonik gibi sıkılaştırması, aydınlatmasına bayıldım.

Missha Time Revolution The First Treatment Essence Intensive : Bunlar tek kullanımlık ve bildiğin su kıvamında o yüzden uygulaması zor. Ama cilde yumuşaklık ve aydınlık görünüm vermesini sevdim. Kullancak diğer ürünlerim olmasa alırdım.

Mizon Multi Function Formula Snail Repair Intensive Ampoule : Tek kullanımlıktı açıkçası bişi anlamadım ama neyseki sivilce yapmadı:)




Bu ay bu kadar:) Aralık ayı da dolu dolu gelecek hissediyoruuum:)

18 yorum :

  1. evet baya ürün bitmiş tebrikler..

    YanıtlaSil
  2. Missha Essence'i Sk-II Essence'a muadil gosterdiklerinden ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı nedenle merak ediyordum ve güzelmiş de^^

      Sil
  3. Oooo! Harika olmuş bu ay bitenlerin tatlım, yeni yıla daha hafif gireceksin :) Lrp cc kremi not ettim hemen, bakayım en yakın zamanda. Bioderma Sensibio <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Mervecim yaa bittikçe hafifliyorum <3 Evet cc krem tam senlik aslında hoş cildinde kapatacağın zerre kusur olduğunu düşünmüyorum ama kızarıklıklarını güzel nötralize eder. Tek sorun tonu olabilir bi bak mutlaka;)

      Sil
  4. garnier benim de favorim bittikçe almayı düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migros indirimlerinde 2şer stoklanmalı:))

      Sil
  5. Ay saç ürünleri konusunda benim de baya performans göstermem gerek. Aldıkça alıyorum. Üstelik Phyto ile tanıştıktan sonra baska ürünlere el sürmez oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Phyto'nun kapak ve aşırı akışkanlığına bi çözüm bulsalar bence rakipsiz:) Benimde şampuan stoğumu azaltmam gereeek:((

      Sil
  6. Ne güzel şeyler bitirmişsin :)LRP Rosaliac CC krem için meraklardayım,bi kenara yazdım onu:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlışım senin cilt tipin için Lrp nin toleriane compact ını öneririm;)

      Sil
  7. Bioderma'nın minik şişesini ben de kullanayım dedim ama kapağını çıkaramadım :(

    YanıtlaSil
  8. Avene nemlendirici bende severek kullanmıştım zamanında..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose