21 Kasım 2016

Iope Moisture Skin Soft Peeling Gel

Günaydın kankitellalarrr

Geçen yıl Kore ürünlerine epey merak salmıştım hatırlayanlarınız vardır. Cilt rutinimi Kore cilt bakım rutinine göre ayarlayım derken çok afedersiniz cildimin içine s...mıştım. Senin neyine be kadın Kore cilt bakım rutini! Kaç ayda zor topladım cildimi.

Neyse ben adam olmam. O ürünleri bi köşeye attıktan sonra "Hmmm hömmm bi peelinge ihtiyacım var, bu Iope çok iyi marka, üstelik bu ürün Instyle Star Beauty Award ödüllü alsam mı ki?" derken kendimi yine satın almış buldum. Sanırsam roseroseshoptandı yine..

Iope Moisture Skin Soft Peeling Gel

Şimdi bu ürün gommage peeling türünde. Yani silgi gibi, kir gibi ciltten çıkan bişi. Kendi sitesindeki tanımlarına göre:
  • Prebiyotik bileşenler cildi dış etkilerden korur. Organik cadı fındığı suyu, sıkılaştırıcı ve yatıştırıcı etkilere sahiptir. Hassas ciltlerde de kullanılabilir. Ağaçlardan ve aloenin ekstraktlarından elde edilen doğal selüloz bileşenleri, cildi kurutmadan nazikçe ölü deriden arındırır.
  • Uygulaması : Makyajdan temizlenmiş kuru cildinize burundan cildinizin dışlarına doğru nazikçe masaj yaparak uygulayıp ılık suyla durulayınız.
  • Ben kendisini haftada 1 kullandım. İçinde mavi tanecikler var onlar cilde yedirdikçe patlayıp eriyor, incecik yumuşak beyaz granüller de soyuluyor. 
  • Cildimi duruladıktan sonra her seferinde biraz kızardı. O yüzden çok hassas ciltliyseniz öneremem.
  • Cildimde bariz bir yumuşaklık pürüzsüzlük hissettim.
  • Soyulup çıktıkça ölü derilerden arındırıyormuş gibi hissediyor ama bilemedim çok derinlemesine temizlik hissedemedim şahsen.
  • Sivilcelere, lekelere hiçbir olumlu ya da olumsuz etkisini görmedim.
  • Cildimi kesinlikle kurutmadı.
  • 1 aydır çok daha güzel bi peeling kullandığım için bunu boyun ve dekolte bölgemde kullanıyorum.
  • Orjinal fiyatı sanırsam 30$ civarı ama ben indirimde almıştım. Tekrar almam


Iope Moisture Skin Soft Peeling Gel



Peeling kullanıyor musunuz? En sevdiğiniz hangisi?


4 yorum :

  1. Ben de himalayanın aldım bakalım nasıl olacak ama bu çok güzelmiş gerçekten de 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himalayanın çok güzel yorumlarını görüyorum hep umarım memnun kalırsın^^

      Sil
  2. Kore kozmetik ürünlerinde renkli olanları (far, ruj vs.) çeşit çeşit alsam da cildim çok çabuk kızardığı için cilt bakım ürünlerine mesafeli kalıyorum hep. Neyse ki bu ürün cildinde bir hasara neden olmamış canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızartıyo bu da ama seni daha çok etkiler muhtemelen:( çok da ilgimi çekiyordu oysaki cilt bakım ürünleri korenin ama bana pek yaramadılar

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose