7 Kasım 2016

Clio Kill Slim Eyeliner

Günaydın kankitellalar

Bugün sanırım dünyanın en ince uçlu eyelinerından bahsediciim. Kalın eyeliner sevmediğim, incecik eyelinerlara bayıldığım için gözümü buna dikmiştim. Clio'nun meşhur eyelinerını almak için bakınırken bunu görünce işte dedim, "hayalimdeki incecik eyelinerı kolaycana bununla çekeceğim!".

Clio Kill Slim Eyeliner

Bendeki 01 Black rengi. Siyah. Ama simsiyah değil.


Clio Kill Slim Eyeliner
Solda tek kat, sağda 2 kat çekilmiş hali

  • Ucu 0.05 mm!
  • Evet gerçekten çok ince ama o kadar ince ki rengini zor veriyor gördüğünüz gibi. Mutlaka yeniden üstünden geçmem gerekiyor.
  • Tahmin ettiğim kadar kolay değil hatta oldukça zor eyeliner çekmek de kuyruk yapmak da.
  • Sadece kirpik diplerini belirginleştirmek için kuyruksuz eyeliner çekenler bence sever. O konuda oldukça başarılı ve pratik. 
  • Ama onun dışında ince güzel bi eyeliner çekeyi derseniz ı-ıh olmuyor. Ya da ben beceremedim:)
  • Ambalajı sade şık iyiydi ama dışı hep soyuldu kötü oldu.
  • Bu markaya internet üzerinden kore sitelerinden ulaşabilirsiniz.
  • Benim için çöpe gidici. Tavsiye etmem:)


2-3 defa üstünden geçip, düzelttikten sonra bişiye benzedi



Sizin için uzak durulması gereken eyeliner hangisi? Bilelim de ona göre:)

6 yorum :

  1. ucu çok ince acaba zor olur mu kullanmak diye düşündüm :/

    YanıtlaSil
  2. uygulaması zor olur gibi gözüküyor :/

    YanıtlaSil
  3. Hiçbir şey beğenmeyenler kulübü üyesi gibi olacak yorumum ama; "Bu da fazla inceymiş." :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha ama kesinlikle onu hak eden bi ürün! ölümcül ince:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose