25 Kasım 2016

Acnecinamide Mendil

Haftanın en güzel gününden günaydınlar efenim

Bugün özellikle son birkaç yıldır epey popülerleşen AHA/BHA temizleme mendillerinden sanırım en uygun fiyatlısı olan Acnecinamide mendilleri yorumlayacağım:) Yalnız Acnecinamide BHA içermiyor.

Açıkçası ben bu tarz mendilleri kullanmaya ilkbaharda Zo Skin'in TE pads leri ile başladım. Meşhur Nip+Fab leri de stokladım. Bir Migros indiriminden de bu mendillerden 2 kutu aldım.


Bir kutuda 15 adet etkin maddeler emdirilmiş mendil var. İddiası sivilceli ve akneye meyilli ciltler için peeling yapmaca, cildi derinlemesine temizleyip yağdan arındırmaca, siyah noktaları azaltmaca, ciltteki pürüzleri azaltıp kıl dönmelerinin giderilmesinde kullanmaca.




  • İçeriği fena değil, yalın. Hem glikolik asit hem laktik asit içeriyor. İkisi de AHA. Parfüm olmayaymış daha iyiymiş
  • Bildiğiniz ıslak mendil gibi aynı, paketleme de dokusu da.
  • Ben akşam cildimi temizledikten sonra tonik gibi kullanıyorum. İşaret parmağıma mendili dolayıp cildime içerden dışarıya doğru dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum.
  • Bazen mendilin kullandığım kısmını kesip atıp kalanı paketine koyup ağzını kapatıp sabah da aynı uygulamayı yapıyorum. Hafif kurumuş daha az etkili oluyor.
  • AHA/BHA türevleri ciltte ışığa karşı duyarlılık, lekelenmeye meyillenme oluşturduğundan mutlaka sabah ve öğlen güneş koruyucu kullanıyorum.
  • Cildime eğer başka bir ürünle peeling yaptıktan sonra bunu kullanırsam epey kızarıp yanıyor ama cildimi sadece jelle yıkadıktan sonra uygularsam hafif bir batma ve kaşıntı oluyor. Korkmayın bu normal:)
  • Bendeki etkilerine gelirsek: Ciltteki yağı epey alıyo-keşke bu kadar almasa:) Cildimi kuruttu. O yüzden mutlaka 1 sa sonrasında nemlendirici kullanıyorum. Sivilceleri kesinlikle küçültüyor, yeni çıkıyorsa büyümesini engelliyor. Komedonlarımı da azalttı gibime geldi. Peeling etkisini pek göremedim bence yetersiz.
  • Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam indirimsiz 12-13 tl gibi bir şeydi. Fiyat/performans açısından etkili. Kuru ve hassas ciltlere kesin alın diyemem ama yağlı,karma ciltlilerin seveceğini düşünüyorum



AHA/BHA içerikli mendil kullandınız? Hangisini tavsiye edersiniz?

12 yorum :

  1. kuru ciltli olarak bana uygun değil sanırım ancak mevsim geçişlerinde belki alabilirim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence uygun değil ama yazın deneyebilirsin^^

      Sil
  2. fiyatı performansına göre gerçekten uygun teşekkürler emeğiniz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle düşününce iyi=) Ben teşekkür ederim yorumuna^^

      Sil
  3. Ben de sevdim bunu, su an ikinci kutumu kullaniyorum. Keske su mentolu koymasalarmis icine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o da gereksiz olmuş:) Ben de 2.kutuya geçtim=)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, ama yine de dikkatli ol. Benim cildim ince ve her şeye kızardığı için bu tarz ürünlerden epey korkuyorum çünkü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sana pek yaramaz bu:( Hassas ve ince cilt en düzeltilmesi gereken şeymiş. Cildi olabildiğince dayanıklı ve kalın hale getirmek gerekliymiş

      Sil
  5. Jelini kullandım ama bununla bir türlü karşılaşamadım :(

    YanıtlaSil
  6. selamm... ya ne kadar şirin tatlı minnoş bir blogg :)) yazınızda çok iyi merak ettiğim üründü. bende sizi beklerimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim bu tatlış yorumun için^^ Hemen bakıyorum

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose