24 Ekim 2016

Yves Rocher, Douglas , Mamacim , Migros, H&M Alışveriş

Günaydın kankitellalarrr

Haftaya bir alışveriş yazısıyla başlayayım dedim. Bunlarda bu 1-2 hafta içerisinde yapılmış olmasa da bi önceki alışveriş yazıma göre bi nebze daha güncel olan alışverişlerim:)


Yves Rocher alışverişimin fiyatlarını ne yazık ki hatırlamıyorum:( Ama hepsinde %20 indirim vardı. Vanilyalı duş jeli de hediye ^,^

Onarıcı Saç Maskesi : Methini çok duydum. Denemeyen blogger bi ben kaldım herhal
Dökülme Karşıtı Şampuan : Sanıyorum ki markanın en beğenilen şampuanı. Yağlanmaya meyilli saçlar için olanını hiç beğenmemiştim. Buna şans vermek istedim.
Dore Antique oje : Bu yıl bakır , altın sedefli ojeler çok moda. Bu da hafif yeşilimtrak çok güzel bir dore. Bu renk ojem olmadığı için gönül rahatlığıyla aldım:) İçeriği de iyiymiş.



Mamacim alışverişi her ay, en kötü 2 ayda bir yapıyorum herhalde:) Yine Nuxe testerları koymuş, anneme gitti. Vichy Aqualia Thermal kremin testerını seviyorum ama. Hem etkisi hem minnak kabı^^ Bi sonrakine ya dermokozmetikadan ya da recete den sipariş vermeyi düşünüyorum.

Bioderma Hydrabio Spf 30 Sprey : Çok güzel yorumlarını okumuştum sprey kısmındaki hataya rağmen. Yazısını yazmayı düşünüyorum ama görüşlerim pek olumlu değil. 40küsür bişiydi.

Physician's Formula Super Bb Spf30 Kapatıcı : Spf içeren gözaltı kapatıcıları kullanmak istiyorken önerilerinizle aldım. Deneme sürecindeyim. 50küsürdü sanırsam fiyatı. 

Bioderma Atoderm Vücut Yağı : Fiyatı uygun geldi attım sepete. 1 litresi bile var bunun.




Migros'un kozmetik kısmı %50 indirime girince baya iyi oluyor. 2-3 hafta önceydi sanırsam:)

Acnecinamide mendil : AHA-BHA içeren cilt temizleme mendilleri. Fiyatı epey uyguna düşmüştü. Herkes olumlu bahsedince 2 tane alıverdim. Şuan kullanıyorum. Fena değil gibi.

Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Malum Neutrogena tipi değişince epey bozdu. Bende indirimdeyken bundan alayım bulunsun istedim. Boyu küçük olduğundan seyahatlere götürmesi de kolay.

Nivea Sıkılaştırıcı Vücut Yağı : Bununla da ilgili bi yerlerde iyi yorum okumuştum diye hatırlayıp aldım. Ama faydasını görüp görmediğimden emin değilim. 

Neutrogena Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi Spf 25  : İndirimde buldukça alıyorum. Gündüz işteyken sürmeyi seviyorum.

Scholl Velvet Smooth Night Mask : Ayak gece maskesi:) İlginç geldi denemek istedim.




Douglas ülkemizden çekiliyormuş. Hatta çekildi sanırım. Varlığından pek fayda görememişken çekiliyor olmasına fiyatlardan dolayı epey sevindim:) Tüm markalarda indirim vardı. %50-70 arasında sanırım. Tabi ben Ankara'ya gittiğimde epeeey talan edilmişti. 1 tane bile parfüm yoktu mesela:(Çekmeceleri deşerek (görevli izin verdikçe) bulabildiklerim:

Lancome Lip Lover Rose Attrape-Coeur 316 : Çok tatlı bir şeftali-pembe. Gloss ihtiyacım olduğundan aldım. 45 tl

Dior Addict Ultra-Gloss Metallic 789 : Bu da çok tatlı bir barbie pembesi gloss. 58.50 tl

Smashbox Be Legendary Lip Gloss Coraline : Turuncu-şeftali nude bi gloss. 34.50 tl

Smashbox Be Legendary Long Wear Lip Lacquer Knockout : Uzun süre dayanıklı kırmızı gloss. Almasam da olurmuş aslında bunu. Sally Hansen'ınkini hala yarılayamadım bile çünkü. Sanırım yaklaşık aynı renkteler:/ 37.50 tl

Smashbox Always Sharp Waterproof Kohl Liner Penny Lane : Sedefli bronz kahve bir göz kalemi. Bu da ihtiyacımdı valla billa:) 34.50 tl

Edding ojeler: Powerful Pink ve Fantastic Flame Red. Pembe olanın benzerini bitirmiştim Flormardandı çok seviyordum o rengi. Ne zamandır koyu turuncu oje ararkende diğerini gördüm süper oldu. 14.95 tl





H&M de meşhur Precious ojeyi bulmayı çok umut ediyordum ama olmadı:( Kaç tane mağazasına gittiysem hiç bulamadım. 

Kaş-kirpik fırçası : Ne zamandır kaşlarıma vazelin uygulamak için böyle bir fırça arıyordum. İkili bulduğuma sevindim. Ama kesik uçlu fırçayı hiç beğenmedim. Kaş farını zerre transfer etmedi kaşıma resmen. Diğer tarafını kaşlarımı tarayıp sabitlemede kullanıyorum.14.99

Eyeliner ve Far Fırçası : Bunu da sanırım Özge Oktar'da görmüştüm. En çok kullandığı en pratik fırçası olduğunu söylemişti. Henüz deneyemedim. 6.99

Makyaj süngerleri : Gözaltı kapatıcısını uygulamak için minnak süngerlerden arıyor, bulamıyordum. Bu denk geldi. Büyük olanı kullanmadım ama küçüğü fena değil. 9.99




Şimdilik bu kadar:) 




14 yorum :

  1. Güle güle kullan yorumlarını bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım. Ben de geçtiğimiz günlerde gittim h&m'e ama o kadar kalabalıktı ki istediklerimi bulamadım. Antalya'da 3 tane vardı :( İstanbul'da anca denk geldikce gidebiliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalık olunca bende sinir oluyorum çıkıyorum:/ :)) haftaiçi ya da akşam geç saatlere denk getirmek lazım^^

      Sil
  3. hepsini iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan, Acnecinamide mendillerden ben de kullaniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettiim. Eveet senin de kullandığını biliyordum yorumlarını merak ediyorumm

      Sil
  5. hepsini güle gğle kullanın. biodermanın spreyindense ben la roche un spreyini daha beğendim. çünkü biodermannki gün içinde beyaz pütürler halinde dökülüyor böyle acayip bişey. bir de bronz kahve sedefli kalem demişsiniz ya maybelline in adında nude gibi bişey olan bir kalem serisi var. 3 kalem var bu seride.ten rengi, bronz kahve ve koyu kahve. hepsi de sedefli ve yumuşacık sürümlü. kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Lrp de mi çıkartmış nemlendirici spf li sprey!? Onu da denemek lazım:p Aynen bende benzer sebepten biodermanınkini beğenmedim:/
      Google dan aratıp buldum master drama the nudes serisi sanırım bahsettiğin. Harika gözüküyor renkler! Gratise gider gitmez bakıcam^^ Çok teşekkürler

      Sil
  6. güle güle kullan h&m'in bu şirin süngerlerinden ben de almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim^^ Güzelmiş süngerler^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose