11 Ekim 2016

Watsons, The Body Shop, Mamacim Alışverişleri

Herkese merhabaa

Tee temmuz ayında yaptığım ama bir türlü yazısını yazamadığım alışverişlerimden bahsedeyim artıkın. Fotoğraflarını çekmiş unutmuşum:(

Faturalarının da bazılarının fotosunu çekmişim o yüzden aldığım zamanki fiyatlarını da yazdım;)



İlk defa Watson's tan yaptığım bi alışverişte tester verdiler:-O

Batiste Tropical Kuru Şampuan : Her seferinde ayrı bi çeşidini deniyorum. Bunun kokusuna bayıldım!! 29.90 tl
Nip fab Glikolik Asitli Pedler : Bunlar aşırı meşhurdu malumunuz. Fakat ben ulaşamıyordum. Bulunca aldım hemen. 35.90 tl
John Frieda Go Blonder Saç Kremi : Evet sarışın olmayıp bu saç kremini kullanan kaç kişiyiz? Ne? Kimse yok mu? Bi ben? Hmm peki tmm kib bye.. 26.90 tl




Bir de Watsons'a bayram indiriminde gitmiştim 

John Frieda Go Blonder Şampuan ve Saç kremi : Evet yine sarışın olmayıp kullanan Ezgi, bu ürünlerin saçında ışıltı yarattığına inanıyor. Yapacak bişi yok. 
Revlon Colorburst Matte Balm: Meşhur Sultry rengini aldım:) Tüm kışlık ruj renklerimin bu tonda olması sorunsalı... Neyyse..
Nip Fab Glikolik Asitli Pedler : Daha üstteki aldığımı denemeden fiyatı aşırı düşmüş gibi 2.yi stokladım. Kapitalizmin kölesiyiz:( 31,50 tl
Loreal Ruj : Erotique rengi. Bunu da Görkem Karman'da görüp çok beğenmiştim. 23,93 tl
Lif Kabağı Yüz Pedi : Maske temizlemek için iyi oluyor. 3 tane var sanırım içinde. Ama emin de değilim. Hala kullanmadım yani anlayacağınız:)




Ne zamandır tahta tarak istiyordum. Saçı dökmeden, sebumu saça eşit oranda dağıtıp saçı parlatarak, elektriklenme yapmadan taramaya yardımcıymış. The Body Shop'ta indirimdeyken o tarakla ojeyi aldım. 17.22 tl ödemişim ikisine. Oe 2.90 dı. Diğerini siz hesaplayın =)





Yazın mamacim.com dan sıkı bi alışveriş yaptım yine. Vichy termal su, makyaj çantası ve Nuxe testerlar hediye geldi. Hepsine toplam 500 civarı bişi ödemiştim.

Neostrata Ultra Smoothing Lotion AHA 10 : Sivilce lekelerim, komedonlar için aldım
Neostrata Bionic Face Serum PHA 10 : Bu da hem sivilce lekeleri hem nemlendirme
Bioderma Sensibio H2O : Demirbaş
Vichy Ideal Soleil Spf50 Dry Touch : Bunu bi arkadaşıma aldım
Avene Tanışma Kiti : İçinde seyahat boy yüz temizleme köpüğü, nemlendirici ve termal su bulunuyor. Çok seviyorum böyle kitleri ^.^



Sizinde aralarından kullandığınız var mııı?

20 yorum :

  1. hepsini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Nib-Fab Pedlerin yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tubacım ama daha kullanmaya başlayamadım:))

      Sil
  3. Mamacim benim de çok sevdiğim bir site ama şu tester azlığı büyük sıkıntı. O alışverişe deneme boyların gelmesi güzel olurdu. Bioderma severler derneği kuracağım yakında :D güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tester problemi yaşıyorlarmış:( daha fazla ve güzel testerlar gelmesini beklemiştim bende:/
      Bioderma ülkemize ilk geldiğinden beri ürünlerini severek kullanıyorum, dernek kurarsan hemmen haber ver katılırım Sinem:)) teşekkür ettimmm

      Sil
  4. güle güle kullan hepsini. Body shop tahta tarak gerçekten saçı kırmadan harika tarıyor, çok seviyorum. AHA lotion komedonlarına iyi gelirse ben de deneyebilirim. Sivilcem yok ama burun kenarı yanak kısmım pütür pütür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim. Evet bu tahta tarağın methini duyduğum kişilerden biri de siz olabilirsiniz hatta:) Düzenli kullanınca mutlaka yazısını yazarım losyonun. Çok teşekkürler^^

      Sil
  5. şu Nip&Fab pedleri ben de deneyeceğim sonunda sanırım güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa denemediniz miii:P bi siz kaldınız o zaman İrem abla:)gerçi bende aldım ama hala deneyemedim:)

      Sil
  6. İyi günlerde kullanın :) neostrataları merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanıp yazılarını yazaccağım çok teşekkürler:-*

      Sil
  7. Watsons 'da satılan Lif Kabağı Yüz Pedini merak ettim canım, ben de buna benzer bir ürün kullanıyordum, maskeleri daha kolay temizliyor gerçekten de; kullanır kullanmaz bana yaz beğenip beğenmediğini, olur mu? TBS tarağı yıllardır severek kullanıyorum, bakalım senin düşüncelerin nasıl olacak :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları da hala kullanamadım:/ :p Mutlaka yazarım tatlıcım. TBS tarağı da sevdim ama benim ince telli saçları bazen zor açıp tarıyor:(

      Sil
  8. Bir çok ihtiyacını gidermiş gibi duruyorsun. Güle güle kullan aldıklarını canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu^^ Çok teşekkür ettim:-*

      Sil
  9. güüzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Dolu dolu bir alışveriş yazısı okurken gözüm gönlüm açıldı hepsini güle güle kullan canımcım :)) Neostrata losyon ve özellikle serumun şöyle bir ayrıntılı yazısını isterim baştan peşinen söyleyeyim :D
    John Frieda Go Blonder şampuanı anneme diye alıp ben kullanıyorum ya bana ne demeli ışıltı seviyoruz biz napalım yani ;):D
    Nip+Fab glikolik asitli pedlerin %5 glikolik asit içerenleri gelmiş Ezgim bunlara kıyasla daha güçlü , bir de salisilik asit içeriyormuş. Elimdekiler bitince bir de onları denemek istiyorum.
    Revlon'un Sultry rengini sende görünce aklıma geldi yine ben unutuyorum bu ruju sürmeyi hep ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilaaaay özlemişim valla yorumlarını!! <3
      Tamam bebişim ayrıntılı yazısı gelecek düzenli kullanmaya başlayınca:)
      Bence senin kullanman yine mantıklı, saç rengin sarı olmasa da açık:)) Ben de seviyorum napalım yahu:))
      Ayyy evet onu Amerikadayken anneme sipariş etmiştim de bulamamıştı. Buraya geldiğini görünce çok sevindim. Onuda denememiz lazım!
      Bende aldım alalı hala süremedim sultry yi:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose