6 Ekim 2016

Rimmel Lash Accelerator Endless Maskara

Günaydın kankitellalar

Bir rimel aşığı olarak nasıl bu kadar zamandır bi rimel yazısı yazmadım kendime şaştım. O zaman hemmen harika bi giriş yapayım:) Uygun fiyatlı rimel önerisi olarak Rimmel Lash Accelerator'ı bana epey önermiştiniz. Ben de Watsons'ta bir indirim zamanında onu bulamayında Endless olanını kapmıştım.

Rimmel Lash Accelerator Endless Maskara

  • Fırçası plastik. Diken diken. En sevdiğim türden!
  • İlk hafta biraz ıslak olduğundan bulaşma veya kirpikleri cılız gösterme gibi sorun olabiliyor. Ama bu çoğu rimelde oluyor. Kıvamı oturdukça mikemmel oluyor^^
  • Tek katta bile kirpikleri gayet güzel belirginleştirip,tek tek ayırıp, kaldırıp dolgunluk veriyor
  • Extreme black bendeki rengi. Simsiyah duruyor!
  • Alt kirpiklerime de sürüyorum hiç akma problemi olmadı. Gözüm sulansa hafif aksa bile rimel akmadı. Hayır waterproof değil.
  • Makyaj temizleyiciyle kolay çıkıyor uğraştırmıyor.
  • Kalıcılığı da gayet güzel. Sabah nasıl sürdüysem akşam öyle çıkarıyorum.
  • Fiyatını hatırlamıyorum ama pahalı değildi. Hele bir de Watsons'ın indirim zamanında yakalarsanız süper olur. Bence kendisi en güzel uygun fiyatlı rimellerden.


Rimmel Lash Accelerator Endless Maskara
Üstteki tek kat, alttaki 2 kat.

Üstteki resmi de rimeli kullandığım ilk hafta çekmiştim. Düşünün bir de formülasyonu oturunca bundan çook daha güzel duruyor! Ama tabiki herkesin kirpik yapısı farklıdır. Bunu da belirteyim


Sizin en sevdiğiniz uygun fiyatlı rimel hangisi?


12 yorum :

  1. bence bu hali çok güzel durmuş..

    YanıtlaSil
  2. Very Black, Deep Black gibi renkleri tercih ettiğim için bu renk de denenecekler listesine girebilir, ama kirpikleri seyrek gösterme riski biraz tedirgin etti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe o zaman extreme black seni kalbinden vurdu:) yok yok bu görünüm sadece ilk hafta böyle gibi oluyor. Şuan gayet tek tek ayrılmış bolcana kirpikli görünüm var:)

      Sil
  3. kirpikleri güzel kıvırmış doğrusu :) bir bakayım bendeee :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet^^ çok düşük değilse kirpiklerin bi bak:-*

      Sil
  4. yeşil olanı kullanıyorum sanırım bu daha siyah en kısa sürede deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam farklarını bilmiyorum ama bunun rengi extreme black:)

      Sil
  5. İndirimi bekleyelim o halde biz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose