3 Ekim 2016

Rimmel Brow This Way Kaş Rimeli

Günaydın kankitellalarr

Sizde kaşıseyreklerden misiniz? O zaman mutlaka kaş rimellerini duymuşsunuzdur. Ben farklı markalardan alıp denemeyi seviyorum. Daha önce Benefit ve Bobbi Brown'un kaş rimellerini deneyip yazmıştım. Adlarını tıklayıp okuyabilirsiniz.

Uygun fiyatlı da bir şeyler denemek istedim. Rimmel Brow This Way'i 2-3 ay kadar denedim (tahammül ettim) Bakalım nasılmış. Aşağıda Benefitle kıyaslaması da var;)

Rimmel Brow This Way

  • Bendeki rengi Dark Brown. Orta-koyu kahve arası. Kaşları gri, siyaha yakın, koyu kahve olanlar da memnun kalabilir.
  • Birazcık tombik bi ambalajı var. Ve fırçası da ne yazık ki öyle. İnce kaşlıların kullanırken zorlanacağını düşünüyorum. Benim kaşlarım ince olmamasına rağmen zorlandım ve taşırdım genelde. (benim beceriksizliğim de olabilir kabul:p)
  • Ağzı geniş olduğu için dibindeki ürün löp diye hem fırçaya hem de sapına geliyor. Alttaki resimde görebileceğiniz gibi:/ Mutlaka fazla ürünü kabına sıyırmak gerekiyor. Epeyce.
  • Son zamanlarda Benefit Gimme Brow'un rimeline sıyırıp öyle kulanıyordum ve öyle gideri vardı. 
  • Bayaa renk veriyor ama ben duruşunu doğal bulmadım. Pütür pütür tane tane bi ilginç yahu. Yine alttaki resimde görebilirsiniz.
  • Islak durmuyor kaşta. Bu güzel. Sertleştirmiyor da. Bu da güzel:)
  • Sabitlemesi de fena değil. Ama 3-4 saatten sonra azalıyor.
  • Rengi aslında saç diplerime uydu ama ben 1-2 tık açık olsun isterdim.
  • Fiyatı 13-15 gibi bir şeydi sanırım. Oldukça uygun. Toplam 3 rengi var diye biliyorum.
  • Kısacası ben pek memnun kalmadım ve tekrar almam


Rimmel Brow This Way
Tortular tortular.. Beni benden aldılar..


Rimmel Brow This Way

  • Benefit'in fırçası gerçekten çok güzeldi. Bizimkinin devliğini görüyo musun :/
  • Rimmel'ın gramajı biraz daha fazla
  • Renkleri çok benzer
  • Ürün yapıları oldukça farklı
  • Sabitleme özelliği ikisinde de orta derecede.
  • Fiyatları arasında uçurum var
  • Ben ikisini kesinlikle muadil olarak görmüyorum. Benefit çok daha başarılı



Görsel olarak da performans olarak da çok memnun kalmadığım bi ürün oldu.

Üstteki kaşımın doğal hali. Alttaki Rimmel Brow This Way




Şimdi Essence'inkini deniyorum ve ilk izlenim olarak oldukça olumlu^^

Sizin başka uygun fiyatlı veya pahalı kaş rimeli tavsiyeniz var mı?





6 yorum :

  1. ilk bunu almıştım ama sonra essence koton falan çıkarınca onları aldım ve daha çok beğendim..bunu bir daha almam ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha da almam:) Koton da iyi miii onu bilmiyordum!

      Sil
  2. benim kaşlarım bunlarla dolmuyor ama essence make brow mu ne var onu ben fiyatına göre başarılı buldum. Denemediysen bir şans ver bence. En azından fırçası küçük ve ince :) Rimmel'inkini ise evde bekletiyorum. Ama bir kez şu şekilde kullandım. Kaş fırçasını bunun fırçasına değdirdim biraz öyle kaşlarımı doldurdum fena olmadı sanki :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şuan essence kullanıyorum cidden iyiymiş. Kaş fırçasıyla da denenebilirmiş hmm. Ben de benefit in minnak fırçasını bunun fırçasına değdirerek yaptım öyle biraz gideri oldu:)

      Sil
  3. Benefit'i kullanıp çok sevenleri görmüştüm :)

    Ben de şuanda Essence kullanıyorum gayet memnunum :)

    Rimmel London olanı almamaya karar verdim :)

    Güzel paylaşım olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isabetli bir karar olmuş:) Bence zaten Rimmel değilş Essence olan Benefit'le muadil^^ Teşekkür ederiiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose