4 Ekim 2016

Ne Okudum #52

Sizin de "tatile giderken yanıma rahat, içeriği hafif bir kitap alayım kafamı dağıtayım, beynimi yakmayayım" gibi bi düşünceniz var mı? Ben şahsen tatilde bu tarz kitaplar okumayı çok seviyorum. Beni çok ciddili düşündürmeyecek, dili ağır olmayacak, keyif verecek.

Bu tatilde de Buket Uzuner'in Yolda'sını seçtim:) Bana da oldukça uydu ^^


Bu kitap, Buket Uzuner'in uluslararası yaptığı yolculuklarda kendi başından geçen ilginç anılarından oluşuyor. Kimi trende, kimi uçakta, kimi otobüste geçmiş. Ve her hikayenin sonunda o ülkeye ait bir de yemek tarifi bulunuyor:)

Buket Uzuner'in dilini çok severim. O kadar güzel hikayeleştirmiş ki başından geçenleri. Keyifle okudum. Gezmeyi çok sevdiği ve bu kadar fazla yeri görme imkanı olduğu için çok da özendim^^

Bu kitabı çok beğendim. Puanım 9.5/10

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose