4 Ekim 2016

N2C Tırnak Bakım Kremi

Herkese günaydınlarrr

Çabuk kırılan, zayıf ince tırnaklarım var:( Naptımsa düzeltemedim özellikle işaret parmaklarımı. Ara sıra orta ve baş parmak tırnaklarımı. En son kullandığım tırnak güçlendirici baz oje resmen tırıvırı çıktı zerre etkisi olmadı.

N2C'den Alper bey bana hem saç ürünlerini hem de tırnak ürünlerini denemem için gönderdi. Saç ürünü oldukça başarılıymış facebook sayfalarından bakabilirsiniz. Babam deniyor şuan. Ben de tırnak ürününü seve seve denedim^^

Tırnaklarım kırılganlaştığı için bi süre oje sürmeyip gece yatarken tırnaklarıma 1 pompa bu kremi masaj yaparak uyguladım. Sabahları da hatırladıkça aynı şekilde. Kalanı da elime yediriyorum hatta^^

Bir hafta sonrasında tırnaklarımın daha güçlü uzadığını fark ettim. Yanlış anlaşılma olmasın uzama hızına bir etkisi olmadı bende. Ama ciddili güçlü gelmeye başladı tırnaklarım. 1 ay içinde de kırılmalarım, uçlardan soyulmalarım bitti. Tırnak etlerimi de çok güzel yumuşattı. Etkisini kısa sürede gösterir diyordu cidden öyleymiş. Sizlerle de paylaşmak istedim^^

N2C Tirnak Bakim Kremi



N2C Tirnak Bakim Kremi
İçerik listesi

Yoğun bir yapısı olmasına rağmen elimde yapış yapış veya yağlı bir his bırakmadı.

Hem içerik hem etki olarak oldukça başarılı buldum. İçeriğindeki doğal yağlar tırnaklarıma oldukça iyi geldi. Ama tekrar belirtmek isterim tırnaklarımı hızlı uzatması, şeytan tırnağı oluşumunu engellemesi gibi bi durum gözlemledim. Ki böyle bi iddiaları da yok. 

50 ml şişe olduğundan uzun süre gideceğini düşünüyorum. Bir süre daha düzenli kullanıp ondan sonra haftada 2-3 defa ojemi yeniledikçe çıkardıkça kullanmayı planlıyorum. Biterse kesinlikle yine alırım. 

Ürüne göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz. Sadece sitesinde belirtilen eczanelerde satıldığını da belirteyim;)


Sizin en etkili tırnak güçlendiriciniz hangisi?


8 yorum :

  1. uzun tırnak kullanmıyorum ama kısa iken bile soyulan çabuk kırılan tırnaklarım var. Tam benlikmiş bu ürün. Neyse ki Ankara'da epey yerde satılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de öyleydi. Uzun tırnak sevmiyorum ama varolan kısa tırnağım bile uçtan hemen kırılıp soyuluyordu. Düzenli kullanımda cidden faydasını gördüm ve tavsiye ederim;)

      Sil
  2. kırılıp soyulma derdi bende de var, iyi geliyorsa denemeli

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir ürünmüş, bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Resmen sorunuma ilac oldun :) ben de cok sıkıntı cekiyorum. Ozellikle ucta soyulma ardindan kirilma yasiyorum. Hemen deneyecegim. Cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Ayşegül^^ İnşallah sende de etkili olur. Günde 2 kullanıp bi süre oje kullanma;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose