5 Ekim 2016

İtalya Alışveriş

Günaydın arkadaşlar

Haziranda İtalya'ya gitmiştik eşimle. Yazısını da inşallah yazacağım bir vakit:) Ama öncesinden  alışveriş yazısı gelsin istedim. Giderken açıkçası bi alışveriş listem yoktu. Kiko'ya, Lush'a, Duty Free'ye, eczanelere gireyim yeter diyordum. Yaptım:) Onun dışında hiç ekstra vaktimiz olmadı:( Yoksa kesin daha çok alışveriş yapardım.


Kiko gittiğimiz her şehirde olmasına rağmen hiç uzuun uzun dolaşmaya vaktim olmadı. Perugia da sadece biraz vaktim vardı. Orda da hiç indirimli yer göremedim. Sordum. Varmış ama depolarındaymış bu yüzden ne istiyorsam tek tek sormamı ona göre bakacağını söyleyerek beni deli etti mendebur satış görevlisi. Bende yok aman kalsın diyip bunları aldım sadece. Türkiye'deki fiyatlarını bilemiyorum:/

Ojelerden biri kardeşime biri en yakın arkadaşıma hediyeydi. Diğeri de bana. Fiyatları 1.90 €
Bir de kaş rimeli aldım. 7,20€



Lush ülkemizden çekilmeden önce Ultrabland adıyla makyaj temizleme balmını almış performansına bayılmıştım. Yazısı da mevcut hatta blogumda burda. İtalya'ya gidince kesinlikle yeniden almalıyım dedim. Ordaki adı farklı yalnız. Non ti scordardi me. Yani "beni unutma" diyor:) Fiyatını hiç hatırlamıyorum:(





İtalya'da girdiğim 3-4 büyük eczanede Serozinc'i hiç göremeyince umutlarım kırılmıştı. Taa ki havaalanındaki eczaneye gidene kadar.. :) Yeni gelenler kısmında Serozinc'i hemen görüp yapıştım. Meşhur Caudalie üzüm suyunu da aldım. Sanırım Serozinc 11, Caudalie 8€ gibi bir şeydi. Bir de orada anti aging etkili çift fazlı göz makyaj temizleyici gördüm. Planter's markası. Daha öne hiç duymamıştım. 9 € filandı sanırsam. Bu üçünü aldım çıktım yine acelem olduğundan. Ama çok güzel ürünler vardııı:(





Torino'daki Duty Free gördüğüm en uygun fiyatlı Duty Free idi. Diğerlerinde fiyatlar ülkemizdeki euro kuruyla çarpınca yaklaşık aynı fiyata geliyor. Ama ordan çok sevdiğim Jil Sander Sun parfümlerin bayanı 19, erkeğini 29€ ya aldık <3 Diğer parfüm çeşitleri çok hoşuma gitmediğinden veya herkeste olan şeyler olduğundan tercih etmedim.


Eveeet kısa ve öz İtalya'dan kozmetik ne aldım yazım bu kadardı. Görüşmek üzere^^



16 yorum :

  1. Gule gule kullan hepsini, Caudalie Grape Water <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim. Caudalie almamda etkin büyük:)

      Sil
  2. Ojelerden gül kurusu mu vişne çürüğü mü emin olamadım ama onun rengi gerçekten çokk güzel görünüyor. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürdüm gibi bi renkti^^ Çok teşekkürler

      Sil
  3. hepsini iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  4. Bordo ojeyi çok beğendim. Hepsini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. Ya ne güzel şeyler almışsın güle güle kullann:) Lush'a gitmişken Big şampuan sana göz kırpmadı mı hiç :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlışım^^ ya aklımdaydı aslında ama evde 5 şişe stok şampuanım olduğu aklıma gelince vazgeçtim son anda:( şuan pişmanım:((

      Sil
  6. güle güle kullan serosinc'i çok merak ediyorum umarım memnun kalırsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyordum epey umutluyum:)

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan . Caudalie üzüm suyu spreyini şu sıralar çok görmeye başladım. Alasım geldi. Yorumlarını bekliyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik gayet memnunum^^ Teşekkür ettim tatlışım:-*

      Sil
  8. Kiko ojelerden ortadaki bende de var :* Ama Türkiye 'de yok o seri... Yurt dışında eczaneler gerçekten göz kamaştırıyor! Üzüm suyunu seversin sen de umarım soğuk havalar için başarılı. Ah şu Serozinc 'i bir ben alamadım... Mini bir alışveriş olmuş ama güzel ürünler almışsın tatlım, güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortadaki en yakın arkadaşıma gittii:)
      ay evet yaa gidicem italyada açıcam eczaneyi bayıldım:))
      üzüm suyunu beğendiim kullanıyorum^^
      teşekkür ettim tatlışım:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose