28 Ekim 2016

Ekim Bitenler #35

Günaydınlar herkese

Ekim bana yaramış ^^ Seviyorum sonbaharı^^ Lafı uzatmadan hemen geçeyim bitenlerime


Birkaçı da ne yazık ki bitiremeden çöpe gidenler.. Grupçana bakacak olursak:




Vichy Ideal Soleil Spf50 : Bu güneş koruyucu sütün nemlendirmesi, koruması iyiydi. Biraz beyazlık bırakıyor yalnız. Sağa sola kıyafetlerime beyaz iz bırakmasından hiç hoşlaşmadım:( Vichy ideal soleil iz bırakmayan sprey çok daha iyiydi.

Neutrogena Clear Face Spf55 : Kaçıncı tüpü bitirdim bilmiyorum. Her Amerika'ya gidene sipariş veriyorum. Detaylı yorumlarımı başlığa tıklayıp okuyabilirsiniz.

Klorane Kuru Şampuan : Bir Batiste değil:) Ama ondan sonra en beğendiğim kuru şampuan bu. Başlığa tıklayıp yazısını okuyabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı sanırım 40 tl filan. I-ıh etmez. %50de bulursam alırım anca




Başlıkları tıklayarak görselli yazılarına ulaşabilirsiniz:)

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner : Kırk yılda bir eyeliner kullanan biri olduğum için benlik değil bu ürünler ya onu fark ettim. Baya katılaşmış çöpe gidiyor. Ne bunu ne başka bi markanın jel eyelinerını almayı düşünmüyorum. Eyeliner çok sevip kullanıyorsanız mantıklı ama.

Yves rocher Menthe et Ecorce ve Yves Rocher dahlia et aubergine : İkisini de çok seviyordum. Su yeşilini de leylak rengini de kahve gözlere çok yakıştırıyorum. Lakin artık taşlaştılar. Çöp.

Oriflame Krem Far Rose Gold : Bunu çook severek kullandım. Hatta resimde belli olmamış baya dibine yaklaşmıştım epey oyulmuştu:) Ama 2 yılın sonunda içinde değişik renk dalgalanmaları fark ettim. Herhalde artık ayrılma zamanı gelmiş:(




Detaylı yazıları için isimlerine tıklayabilirsiniz^^

Missha The Style Long Wear Gel Pencil Liner Sangria : Benim ennnn sevdiğim mürdüm göz kalemiydi. Lakin bunun da ucu koptu ve Nilayımın da yaşadığı gibi renk vermeme sorununu yaşadım:( Nasıl üzüldüm anlatamam:( Yerine kimseleri koyamıyorum:(

Rimmel Brow This Way Kaş Rimeli : Kendisi tahammül sınırlarımı fazla zorladı. Uzun bile dayandım. Çöpe gidiyor.

Rimmel Lash Accelerator Endless Rimel : Severek kullanıp bitirdim. Güzeldi. Yeni rimel deneme sevdam dolaysıyle tekrar sıra gelmez almaya




Note Long Wearing Lipgloss 19 Plum Couture : Sanırım formülasyonlarında bir sıkıntı var. Çünkü en sevdiğim nude gloss olan bunun 04 Cream Nude renginde de aynı problem olduğu için çöpe atmıştım. Bu da ayne sebeple gidiyor. Renkli kısmı ayrı, sıvısı ayrı, pütür pütür bi tuhaf. Başlarda çok sevmiş olsam da ı-ıh bu seriden bişi almam.

Maybelline  14H 110 Neverending Pink: Şahane bir Barbie pembesi! Soğuk alttonlu olduğundan kendime çok yakıştıramasam da rengini çok seviyordum. Kalıcılığı da iddia ettiği gibi 14 saat olmasa da fena değildi. Ama yapısı gittikçe tebeşirleşmeye başladı. Sürerken epey zorlanıyordum. Çöp:/

Cnd Vinylux Weekly Top Coat : Hızlı kuruma, ojenin kalıcılığını ve dayanıklılığını arttırma, parlaklık sağlama gibi güzel işlevleri var. Bendeki minnak boyuydu. Sevdim.




Lancaster Sun Beauty Spf 15 Güneş Sütü : 15 ml boyuyla yazın tam çantaya atıp el kremi olarak kullanmalıktı:) Güzeldi. Ama 15 faktör bişicik almam:)

La Roche Posay Mineral Su : Güzel, fena değil. Ama Avene'i daha etkili buluyorum.

Avene Hydrance Legere : En son aldığım Avene setinden çıkmıştı bu 15 ml lik deneme boyu nemlendiricisi. Beni 2-3 hafta götürdü. Oldukça hafif yapılı, güzel bi nemlendiriciydi. Kış için bana yetersiz ama karma hassas ciltlere öneririm.




PCO Yüz ve Göz Maskeleri : Severek kullanıyorum ve kullanmaya devam ediciiim. Düzenli kullanımda kesinlikle faydasını ben de annem de gördük.

Shiseido Synergy Mask : Bu maskeyi de Özlemcim vermişti. Gözaltlarıma yapıştırınca panda gibi oluyorum=) Jel yapıda çok ilginç ve güzel bir maske.

Tonymoly Banana Hand Milk : Çok güzel! Hem kokusu hem nemlendirmesi. Ama 30küsür etmez




Bu ayki bitenlerim böyleydii. Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi bekliyoruum=)


16 yorum :

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş, benimde bir ayıklama yapmam lazım galiba... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler soslu badem^^ yeni yıla girmeden ayıklama yapmak şart:)

      Sil
  2. PCO maskelerinde gözüm var ama fiyatı tuzlu geliyor bana :( Termal sularda da en iyi gerçekten avene. Gelsin yeni ciciler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem de ben de düzenli kullanımda çok etkisini gördük Sinemcim tavsiye ederim ama evet tuzlu biraz:/ Demek sen de avenecisin:)

      Sil
  3. Oh ne güzel ürünler bitirmişsiniz. Cnd ojeyi merak ettim doğrusu. Maubelline'in jel eyelinerını da severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnd nin büyük boyunu bi yerlerde görsem alırım beğendim epey. Jel eyeliner olayı çok benlik değilmiş:(

      Sil
  4. Ben sevdiğim ama renk vermeyen farlarımı yeniden presliyorum, çok işe yarıyor. Yenilerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden presleyince renk vermesi de etkileniyor demek? Bilmiyorduum^^ Teşekkür ederiim

      Sil
  5. Avene termal suyunu ben de tercih edenlerdenim la roche çok hafif gibi gelmişti ya da ben anlamadım bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lrp epey hafif benim için de avene önde=)

      Sil
  6. Ezgii ya hakikaten biz neden jel eyeliner insanı değiliz ki :D Keçe uçlu ve likitler hadi tamam da jel eyeliner olunca tıkanıp kalıyoruz , kullanımı bize pratik gelmiyor diye herhalde :D
    Şu Missha'nın kalemine üzüldüğüm kadar hiçbir şeye üzülmedim valla ya neden böyle oldu ki bir de bu tondaki kalemlerde renk vermeme durumu hep mi olur ya o da ayrı bir merak konusu yani :/
    Hydrance Legere benim de vardı bak kullanayım iyi hatırlattın :D
    Tonymoly bana hep seni hatırlatıyor fıstık neden acaba ;)
    Cnd'yi de ilk kez senden duydum bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bebeyim bi bilsem:( olmuyor olamıyor istesemde:( ben diğerlerini de çok pratik çekemiyorum ki:(
      yaa hiç sorma bende aşırı üzüldüm! en sevdiğim mürdüm kalemdi birde:( hala onun gibisini bulamadım:( korelilerin kalemlerinde bi problem var herhal. holika holikaların 3ü de bana aynısını yaptı:(
      kullan kullan her cildini yıkadıktan sonra kırışmamak için nemlendirici!! :))
      hehehe tonymoly çok şirin ve şirin insanlar kullanıyor:P
      daha neler duycan benden bakalım:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose