12 Ekim 2016

DKNY Delicious Delights Fruity Rooty

Günaydın kankitellalar

Bugün size DKNY'nin bitmek bilmeyen, sonu gelmeyen Be Delicious serisinin Delicious Delights Fruity Rooty'yi anlatıcam:) Adı çok şirin bi kere. Devamı mani gibi gelecek sanki. Ama gelmiyo...



  • Kabı çok şirin zaten. Klasik. Ondan bahsetmicem:)
  • Şimdi ben size ürünün tanımını bi aktarayım : Cezbedici bir şekilde kremsi ve yoğun olan Delicious Delights Fruity Rooty hayatın en tatlı hazlarından biri. Parfüm, siyah kuşüzümü notalarıyla karışmış karşı konulamaz parlak ahududu ve sulu mandarin kokteyliyle açılıyor - tat alma duyularınızı harekete geçiren bir başlangıç. Gül yaprakları ve menekşe çiçeğinin aurasına karışmış elma şekeri sorbesiyle dikkat çekiyor. Alt notalarda vanilya ve misk ile karışan susam, daha da fazla aşermenize neden olacak umutlandırıcı bir etki yaratıyor.
  • Benim hissettiğimse:  fazla yoğun olmayan ve birbirine tam net karışmayan, harmanlanmayan çiçek ve meyve kokusu. Meyve kokusunu ayrı, çiçek kokusunu ayrı alıyorum. Lakin daha çok çiçek kokusu aldığımdan ve bildiğiniz üzere çiçek kokularını kendime hiiç yakıştırmadığımdan bu farfümü en yakın arkadaşıma verdim. 
  • Ben sanırım bunu markafoniden almıştım. Fiyatı uygundu. checkcosmetic den kontrol ettiğimde de orjinal ve skt sine daha 3 yıl olduğunu gördüm;)
  • Benim tarzım olmasa da çiçeksi meyvemsi kokuları seviyorsanız beğenirsiniz.


8 yorum :

  1. daha önce kokusunu denemediğim bir parfüm, bilgilendirme için teşekkürler. en kısa zamanda denemek istiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim:-* Hangi mağazada var bilmiyorum ama dediğim gibi internette ara sıra güzel kampanyalardan yakalayabilirsin;)

      Sil
  2. Ben saf çiçek kokularına bayılanlardanım. Parfüm denemeden önce hep "çiçek çiçek " kokan yada çiçek bahçesindeymişim gibi kokan parfümleri denemek istiyorum diyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar şanslısın çünkü piyasada çiçek çiçek kokan parfüm çeşidi bence oldukça fazla^^ Bu parfüm sana çok hitap etmez o zaman güzelcim

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler.Meyveli ve şekerli kokuları sevmiyorum. Temiz, hafif yada sadece çiçek kokmalı.Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu parfüm pek senlik değil Ilgıncım:( Chloe'nin kokularını tavsiye edebilirim^^

      Sil
  4. Ojelerin, parmakların güzelliği :* Ben de meyveli kokuları hiç kullanamıyorum :( Bunu VS Bombshell ile kıyarlarsan hangisi daha meyvemsi? Kullanabileceğim maksimum meyve sınırı o çünkü. O bile sadece yazın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yyyiiaa utandırıyosuuun:-* Bombshell i bitireli epey oldu o yüzden tam anımsamıyorum ama onda çiçekle meyve çok güzel karışmıştı ve ben baya sevmiştim. Demekki daha meyveliydi o:) Bu daha çiçeksi sanırsam. Ama tene göre de farkedebilir sen pek yanaşma derim nolur nolmaz:) İlk sıkınca çünkü direkt elma şekeri kokuyor bi süre

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose