10 Ekim 2016

Burt's Bees Intense Hydration Göz Kremi

Herkese günaydınlarrr

Bugün sizlere 3-4 aydır kullandığım göz kremimden bahsedeceğim. Kendisi: Burt's Bees Intense Hydration


Burt's Bees Intense Hydration

Vaatleri ve benim yorumlarıma gelecek olursak:
  • Adaçayı içeren bu krem, hafif formülüyle göz çevresinde yumuşak ve esnek bir doku bıraktığını söylüyor. Ayrıca geliştirilmiş probiyotik teknolojisiyle göz çevresine yoğun, kalıcı bir nem, çizgi ve kırışıklıklarda azalma, canlanmış bir göz çevresi vaat ediyor.
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiş.
  • Komedojenik değil
  • Paraben, fitalat ve petrolatum türevlerini içermiyor.
  • Yağsız, dermatolog ve oftalmologlar tarafından test edilmiş.
  • %99 doğal içeriğe sahip ^.^
  • Tüm bunları okuyunca dedim işte aradığım göz kremi bu olmalı! Ve annem baharda Amerika'ya gittiğinde ona sipariş verdim. 
  • Kremin yapısı yoğun. Ben her gözüme 2 pirinç tanesi kadar sürüyorum:) Daha fazla sürdüğümde göz altına yedirmek birazcık zaman alıyor
  • Nemlendirmesi gerçekten çok başarılı! Yazın sadece gece sürmek yetti. Ama havalar soğuyunca hem sabah hem gece=)
  • Bitkisel hafif bir kokusu var. Evet adaçayı kokuyor hatta:)
  • Ambalajı oldukça güzel, ucu tombul bir kalem gibi, istediğiniz miktarı kolayca ayarlayabiliyorsunuz.
  • Normal, yağlıya dönük, kuruya dönük göz çevreleri için bence oldukça uygun. Aşırı kuru göz altlarınız varsa da günde 3 sürmeniz gerekebilir.
  • Kırışıklığın temel nedeni nemsizliktir. Bu yüzden bu kremin göz çevresini epey nemledirerek kırışıklıkları önlediğini söyleyebilirim.
  • Kiss my face eyewitness goz kremi kadar memnun kaldığım bu kremi kesinlikle 25-40 yaş arası herkese tavsiye ederim^^
  • Ülkemizde var mı bilmiyorum ama Burt's Bees satış noktalarına göz atıp, eczanelerden getirmesini isteyebilirsiniz.



İçeriğini beğendim;)


İlk denememdi, birazcık fazla sıkmışım:P




Sizin favori göz kreminiz hangisi?

14 yorum :

  1. nem konusunda başarılı sanırım antiaging bir kremle beraber kullanabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabah birini akşam birini kullanabilirsin bence çok güzel olur^^

      Sil
  2. Şu an göz kremi kullanmıyorum ama Burts Bees çok güvendiğim bir marka, aklımda dursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşını bilmiyorum ama ilk göz kremi olacak kadar hafif değil bence 22-23lerinde isen:) 25 üstüysen öneririm ama;)

      Sil
  3. benim aradığım gibi bir ürüne benziyor, bakmalıyım ... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulabilirsen kaçırma derim soslu badem^^

      Sil
  4. Geçen gün bu markanın dudak balmını aldım eve geldim bir açtım yarısı kopmuş kapağın içinde kalmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa :-O Açılmış bi ürün müymüş acaba? Ya da skt si mi epeyce geçmişki? tüh:(

      Sil
  5. Burt's Bees urunlerine pek ulasamiyorum ama bir yerlerde denk gelirse goz atacagim. Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda da her ürünü yok:( Online siteler imdada yetişebilir:)

      Sil
  6. Yapısı bayağı yoğun, tok görünüyor. Acaba yağ bezesi yapar mı diye düşündüm :( gerçi benim gözleri her şey alerji ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem gibi krem aynen:) Bende yapmadı ama içerisinde birkaç bitkisel yağ var, onlar sana yapıyorsa uzak durmakta fayda var tabi

      Sil
  7. Ben de Amerika'dan Olivella göz kremi aldım. Henüz yeni kullanmaya başladım ama verdiği nemi sevdim. Aklıma bu ürünü değil ama Kiss my face'i yazdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet yazında görmüş merak etmiştiim=) Bunu niye elediiin :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose