19 Eylül 2016

Ne Okudum #51

Merhabalar kankitellalarrr

Nasıl geçti tatiliniiiz? Ya da hala benim gibi devam edenlerden misiniz:) Yiyip içip yatıp yuvarlanıp yüzmekten başka bir ley yapmıyorum. Ha bir de kitap dergi okuyorum:)

Agatha Christie'den niye bu zamana kadar hiç kitap okumadım şnanın bi fikrim yok. Ama ne demişler, geç olsun güç olmasın. N veya M? okuduğum ilk kitabı oldu. Son olmayacakkk


2. dünya savaşı sırasında İngiltere içine sızan 2 hain Naziyi arayan Tuppence ve Tommy adlı casuslar Sans Souci'deki şüphelileri arıyor tarıyor. Kitabın başından beri o mu bu mu şu mu , ay kesin bu, ya da yok değil mi, o da suçlu gibi derken paranoyak edip çıkarıyo insanı resmen. 

Oldukça keyifliydi beğendim. Dili tahmin ettiğimden çok daha basitmiş yalnız. Puanım 8/10

8 yorum :

  1. Merhaba , http://morlumutfak.blogspot.com.tr/2016/09/cekilisss-varrrrrrr.html

    YanıtlaSil
  2. Agatha kitaplarına küçük yaştan beri aşığım <3

    YanıtlaSil
  3. agatha christie kiTaplarını çok severim <3 ortaokuldan beri çok severek okurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben geç kalmışım okumayaa:(

      Sil
    2. Hiç bir zaman geç kalmış sayılmazsın

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose