30 Eylül 2016

Eylül Bitenler #34

Haftanın ennnnn güzel gününden herkese merhabaaa:)

Bu ayki bitenlerim benim için fena değildi. Kozmetik bitirince nasıl seviniyorum belli değil=)


Grup grup bakacak olursak aşağıda:



Daylong Extreme Spf50 : Nanoteknolojiyle üretilmiş, ekstra waterproof olduğunu iddia eden bu güneş kremini ben vücut için kullandım. Daylong'un güneş korumasına güvenirim, severim. Ama hem yüz hem vücut için uygun dediği kremler vücutta çok iyi olsa da kesinlikle yüzüme iyi gelmedi, sivilce yaptı ağır geldi kuruttu vs. Suda gerçekten çıkmıyor ve çok güzel koruyor. Duşta iyice sabunlanınca çıktı:) Yapısı yoğun. Beyazlık bırakıyor biraz ve sağa sola bulaşıyor. Denize gireceğim zaman yine alabilirim seneye.

Vichy Ideal Soleil Spf 50 : Detaylı yazısını daha dün yazdım başlığı tıklayıp okuyabilirsiniz. İlkbaharda babetler ve yarım kollular giyilmeye başlandığında sanırım tekrar alıcam. 

Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici El kremi : Yoğun kıvamlı, güzel nem veren, ekşimtrak hoş bi kokusu olan ciciş bi kremdi. Yağlı his bırakmıyor sürdükten 2-3 dk sonraya. Gece sürüp yatmak için oldukça güzeldi.




Essence Nude Glam Oje : Tırnakları tertemiz, kendiliğinden frenchliymiş gibi gösteren harika bi ojeydi. Bendeki cotton candy rengiydi. Tamamen bitirdim 

Skinfood Pine Nut Break Free Tırnak Güçlendirici : Bir roseroseshop alışverişimde almıştım. Dibine gelene kadar kullandım. Hiç mi hiç memnun kalmadım. Zerre etkisini görmedim. Sırf baz olsun diye sürdüm. Dibine yaklaşınca epey ağdalaştı, çöp.

Holika Holika Jewel-light Waterproof Eyeliner : Tekrar diyorum. Uyarıyorum. Bu kalemlerden almayalım, alanları uyaralım. Daha önce de bahsetmiştim. Parça parça sürüldüğü için 12 no lu rengi çöpe gitmişti. 05 olanı da aynı haltı yaptı. 06 olanı da. Bir de üstüne çıtır çıtır kapağı kırıldı hiç düşürmediğim sıkmadığım halde -.- İlk görüşte ve deneyişte muhteşem kalemler ama sonrası tam bir hayalkırıklığı..




Mustela Musti Eau de Soin: Detaylı yorumlarım için başlığa tıklayabilirsiniz. Severek kullandım ama kalıcılığı çok zayıf olduğundan tekrar almam.

Neutrogena Deep Clean Göz Makyaj Temizleyici : Güya sözde tasarımı değişmişmiş sadece. Valla formülasyonu da tamamen değişmiş nerdeyse! Gözlerimi inanılmaz yaktı mahvetti resmen sildikten sonra şıpır şıpır ağlattı. Birdaha nasla katiyyen almam!

Lailly 7 Seconds Aloe Mask : Sanırsam roseroseshoptan gelmişti siparişimle beraber. Yaprak maske dediklerinden. 15 dk filan beklettim. Nemlendirme, elastikiyet, kırışıklık karşıtı, beyazlatma gibi etkileri varmış. Tabi ben tek uygulamada hepsini göremedim:) Ama nemlendirmesi cilde verdiği aydınlığı çok sevdim! Kokusu da çok güzeldi. Bolcana aloe içeriyomuş. Kolay ulaşılabilir olsa sıkça sipariş verebilirdim.




ProNail Express Pedikür Seti: Bir blogger etkinliğinde verilmişti. Migroslarda da satıldığını gördüm. Uygulaması güzel keyifli. Ama mucizevi bi etki görmedim

Elancyl Toning Foaming Scrub : Adına bak. Vücudu tonlayacakmışmış. Pehh. Tabisi etki görmeyi beklemiyordum. Tanecikleri çook ufak. O yüzden duş jeli gibi kullandım. Kokusu da oldukça unisex. Çam filan kokuyo. Almaaaam

Maange fırça : Dresslink alışverişimden almıştım. Kapaklı diye seyahatlere yanımda götürüyordum krem far sürmek için. Ama kabına koyup çıkarırken kılları ayrıştı malardı filan. Çöp!

Maybelline Fit Me Kapatıcı: Başlığı tıklayarak bende nasıl göründüğüne ve incelemesine bakabilirsiniz. Çook severek kullandım! Ama şuan spf li bir şeyler kullanıyorum ve çekmecemde bir de Maybelline Age Rewind olduğundan bir daha buna fırsat gelir mi bilmiyorum.

Canmake PW34 : Çok sevdiğim blogger arkadaşım Özlemin Japonya'dan hediyesiydi. Aldığımdan beri hunharca kullandım. Kabındaki filan tüm yazılar silindi. Spf25 içermesine, şeftali-pembesinin her kıyafetime uyum sağlamasına hastaydım. Ama kapağı kırıldı ve dikiş tutmaz oldu:( Çok üzgünüm:(



Bu ayda benden bu kadar:) Yorumlarınızı bekliyoruum^^

8 yorum :

  1. Bitenler yazıları güzel oluyor :) Holika Holika Jewel-light Waterproof Eyelinerın böyle yapmasına üzüldüm, bendekini de bir kontrol edeyim bakaım aynı sorun var mı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ah hiç sorma kuzum:( Sıkça kullanıp biran önce o sorunu yaşatmadan bitir bence onu

      Sil
  2. Güneş kremleri en çok bitirdiklerim, Bodrum da yaşadığımdan :)
    Elancyl'in içindeki o bitki kokusunu ben sevmiştim :)
    Maybelline fit me merak ettiklerim arasında, yazın makyaj yapmadığımdan kışı bekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni en iyi siz anlarsınız o zaman güneş kremi konusunda:)
      Yani itici bi koku değil zaten ama ben daha feminen kokuları sevdiğimden sanırım cazip gelmedi bana:)
      Fit me geliyormuş ülkemize diye duydum bence deneyin^^

      Sil
  3. Merhaba tatlı bloğunu takibe aldım😊 banada uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim seninki de öyle^^

      Sil
  4. Ooo yine güzel bitmişler canım tebrik ederim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose