29 Eylül 2016

Dermokozmetika - Vichy Ideal Soleil Iz Bırakmayan Güneş Spreyi SPF 50

Herkese merhabaa

Sonunda döndüm:) İnşallah dönüşüm blog için de muhteşem olur :P

Tam tatile gideceğim gün dermokozmetika.com dan bir paket aldım. Biliyorsunuz dermokozmetik sitelerinin çoğundan ürün kabul etmiyorum bazı nedenlerden dolayı. Dermokozmetikayla ilgili okuduğum güvenilir bloggerların yazıları, site yorumları, görüşlerine değer verdiğim arkadaşlarımın tavsiyesi ve dermokozmetikadan Sibel hanıma sorduğum yıldırıcı soruların tatminkar cevaplarıylen ürün gönderimini kabul ettim:) Test edildi, başarıyla onaylandı efenim^^ Oy anam ne uzun çetrefilli süreçmiş gibi anlattım:)

Tüm yıl yüzüme heeeer gün (bakkala giderken dahi) ,ilkbahar ve yazın da  vücuduma hunharca ve çılgınca güneş kremi kullanıyorum. Bu yıl sanırım 4 vücut güneş kremi bitirdim, yüz için olanları sayamadım:-O Güneş ürünleri benim için vazgeçilmez yani anlayacağınız.

Yalnız ne yüzüme ne vücuduma kesinlikle güneş koruma faktörünü bilmediğim, koruyucu filtrelerini beğenmediğim, etkili bulmadığım bişicik kullanmıyorum. Vichy ürünleri bu konuda gözüm kapalı tavsiye edebileceğim, güvendiğim dermokozmetiklerden.

Vichy Ideal Soleil SPF 50

Gelelim bu ürün hakkındaki yorumlarıma:
  • Sprey formunda, çalkaladığınızda içindeki bilya sayesinde homojen karışıyor ve bittiğinde içinde hiçbir ürün kalmıyor, ziyan olmuyor.
  • Neutrogena'nın aynı bu şekilde olan güneş kreminden nefret etmiştim geçen yıl. Resmen o gazın kokusu insanı astım krizine sokacak şekildeydi ama bunda kesinlikle boğulma durumum olmadı. Yalnız parfüm kokusu çok baskındı. Bundan hoşlaşmadım
  • İz bırakmayan iddiasını kesinlikle yerine getiriyor! Normalde ne zaman güneş kremi sürsem ve arabaya binsem, değdiğim her yer beyaz leke olur:( Bunda ne kıyafetlerime ne sağa sola hiçbir iz bırakmadı! <3
  • Vücutta da kesinlikle beyazlık bırakmıyor.
  • Emilimi ve dağılması çok güzel.
  • Güneş koruması oldukça etkili.Mexoryl XL filtresi içeriyor. Hem UVA hem UVB etkin koruma sağlıyor.
  • Hassas ciltler için de uygun, test edilmiş. Paraben içermiyor
  • Nemlendirmesini sevdim. Gliserin ve termal su da içeriyormuş zaten
  • Her şey çok güzel amma lakin ben bu ürünü 1 haftada bitirdim :/ :-O Günde 3 defa kol, bacak ve gövdeme sürdüğüm için de olabilir ama bence losyon formunda aynı boyda olan bi ürün daha uzun süre giderdi gibime geldi. 
  • Kısa süreli tatile giderken veya ilkbaharda seve seve kullanacağım bi güneş kremiydi. Dermokozmetika da hızlı kargo, ilgili müşteri hizmetleri, sağlam paketlemesi, uzun son kullanma tarihiyle 10 üzerinden 10 aldı:) Kesinlikle sipariş vericem, beklemede kalın;)


Sizin önerebileceğiniz iz bırakmayan başka güneş kremi var mı?
Dermokozmetika yı denediniz mi?

12 yorum :

  1. Bu sene bende bol bol güneş kremi kullandım önceden çok önem vermezdim çillerim filan oluşunca bu sene tedbiri elden bırakmadım :)) Güzel bir güneş kremiymiş benim içinde en önemlisi kıyafetlere bulaşmaması ıslak mendille temizlemesem de çıkmıyor bazen :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiller çok tatlı bişiler bence^^ :) Ama tabi önlem almak lazım çok artmaması için. Evet yaa bazı beyaz kremler ıslak mendille dahi çıkmıyor:( Koyu renk kıyafetlerim hep batıyor:( Bunda asla öyle bi durum yaşamadım

      Sil
  2. vichy güzel bir marka bu ürününü denememiştim hunharca güneş kremi bitirmen hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
  3. Güneş kremleri olmasa ne yapardık acaba :)Yorumlarınıza bakıldığı zaman güzel bir güneş kremi olduğu belli :)) Güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık :)

    Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim^^ güneş kremsiz yapamayanlardanım:/ :p

      Sil
  4. Oh, sonunda döndün demek!!! Özledim yahû... Ağustos ayında favori güneş bakımı ürünlerimi yazmıştım, oradakilerin hepsini önerebilirim tatlım. Alışverişini bekliyor olacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndüüm! Sen nerelerdesin pekii dicektim ki bi bloguna bakayım dedim. Paylaşımların olmuş ama bende gözükmüyor neden acaba:( Takipçi listende de varım tabiki ama niye çıkmıyor:(((

      Sil
    2. Aaa neden acaba :( Ben de bana yazmadığını görünce aramızda bir sorun mu var acaba diye üzülmüştüm :(

      Sil
    3. Hiç olur mu kuşum ya:( Hemen girip hepsini okudum zaten son 2-3 ayı:) Yorumlarımı görürsün^^ Bundan sonra sanırım ara ara girip bakmam gerekecek ayarlarda da hiçbişi göremedim anlamadım nedenini:(

      Sil
  5. Sprey formundaki kremlere bayılıyorum, hem sürüş kolaylığı sağlıyor hem de zamandan tasarruf :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose