5 Eylül 2016

Amerika , The Body Shop, Sephora Alışverişim

Günaydın kankitellalarrr

Ah ne çok özledim alışveriş yazısı yazmayı:P Yapmayı daha çok özlemiş olabilirim ama=) Çünkü bunlar teee mayıs hazirandan.. Lafı uzatmadan hemmen başlayayım çünkü oldukça ürün var.


Annem kuzenimle birlikte Washington ve Los Angeles'a gitmişti mayıs sonunda. Ben de tabisi bi liste hazırladım verdim kendisine. Çok bişi yoktu içinde aslında. 10 kalem filan:) En önemlisi Smashbox Art.Love.Color palet ile Paula's Choice ürünleriydi ama ikisini de bulamamış:( Neyse kısmet değilmiş diyelim:p Listemden bulabildiklerine gelince:

John Frieda Brilliant Brunette Visibly Brighter şampuan ve saç kremi. Bunun bir de duşta uygulanan saç rengini açan bi zımbırtısı vardı ama o hiçbi yerde kalmamış:( Bu şampuan ve saç kremi kahvrengi saçların ışıltısını belirginleştirip biraz açmayı vaat ediyor. İçerisindeki kimyasallara rağmen John Frieda'nın saç ürünlerini beğeniyorum. İkisi de 9$ civarıydı diye hatırlıyorum. John Frieda'nın tüm ürünleri ülkemize gelebilir mi lütfen!!?

Avalon Organics Thickening Shampoo. Bu ürün hakkında çok güzel yorumlar okumuştum. Saç tellerini kalınlaştırmayı vaat ediyor. İnş cnm yhaa.. İnce saç telliler için büyük bir umut:-O  Bu sanırım 12-13$ gibiydi.

Maybelline Age Rewind kapatıcı. Yine çok güzel yorumları olan, uygun fiyatlı bir kapatıcı. 5-6$ olması lazım.

Burt's Bees Intense Hydration göz kremi. İçeriği temiz, nemlendirmesi güzel bi göz kremiymiş. İlk izlenimlerim oldukça olumlu. Bu da 15$ civarıydı.

Zo Skin Health ürünleri. Bu bambaşka yepyeni bi ürün grubu benim için. Annem Amerika'daki kongrede o kadar etkilenmiş ki canlı örnekleri, fotoğrafları, Zein Obagi'nin sunumundan, asla bundan başka ürün kullanmam da kullandırtmam da size diyo:D Türkiye'deki distribitörlerinden biri hem kadın doğum doktoru hem İngiltere'den medikal estetik lisanslı olan kuzenim. Bu serinin etkilerini görünce kesinlikle ülkemizdeki temsilcisi ben olmak istiyorum demiş. Cildindeki değişim tüm sülaleyi etkileyince hepimiz ZO'cu olduk:) ebruunal-cilt-sagligi-bakimi yazılarını bi okuyun derim. Hatta Adana'daysanız gidin görüşün, Ezgi'nin selamı var diyin, ürünleri inceleyin:) Clinicest kliniğinin adı, facebooktan takip edebilirsiniz, telefonla arayıp ürünleri sorabilirsiniz. Benim aldıklarım:
Offects Exfoliating Cleanser. Normalden karmaya dönük ciltler için eksfoliye edici temizleyici jel. 
Oclipse smart tone spf 50 güneş kremi 
Offects TE Pads Acne Pore Treatment. 
Offects Sulfur Masque 




The Body Shop'ta çılgın indirimler olduğunu duyunca Ankara'dayken hemmen girdim tabisi. Neler almışıım

Vanilya ve Tonka Fasülyeli(!) Mum. Tonka fasülyesiyle ilgili hep fransızca yazılar çıktı. Parfümeride çok kullanılıyormuş. Saf kokusunu inanılmaz merak ettim çünkü vanilyanın kokusunu yumuşatan, tatlı, temiz, harika bi koku! 7.90 idi üstelik koca mumun fiyatı. Çok pişmanım bi tane daha almadığımdan:(

Yağlı saçlar için saç kremi. İçeriği temizdi bi deneyim diye aldım. Fiyatı 7.90 tl

Baykuşlu lif. Hem kendime hem kardeşime aldım. 2 farklı türü daha vardı aldığım yerde ama en çok bunu beğendik biz. Sadece 1 tl:)

Hindistancevizli vücut losyonu, duş kremi, lif seti. Bunun da birsürü başka çeşidi vardı keşke 2-3 tane daha farklısından alsaydım. Fiyatı 4.90 tl ydi.




Panora Sephora'daki Canan'a kaşlarmı aldırmaya gittiğimde gördüm. 30 küsüre düşmüştü sanırsam fiyatı %50de. Opi ojelerini içerik bakımından çok seviyorum. Minnak şişeler seyahat içinde çok güzel oluyor. O yüzden attım sepete. Pişman değilim:)





Bunları da hazirandaki Sephora indiriminden almıştım. 

Sephora eyeliner 01 black lace. Sanırsam 15 tl ydi.

Opi Red Hot Rio. 20 tl

Sephora pro brow 20 kaş fırçası. 15 tl.



Alışveriş yazılarımın devamı gelecek inşallah:) Temmuz ağustosta da bişiler aldım çünkü=) Yorumlarınızı bekliyoruuum:-*



14 yorum :

  1. Öğeler çok uyguna gelmiş ve çok kullanışlı renkler. Tbs ye yıllardır bişey almadım sanırım (kandil yağı dışında) ama asıl şu zo sakinleri merak ediyorum. Kullan da anlat bize ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ah ben de aynen renklerin kullanışlılığına yandım^^ :p Kandil yağı mııı? o nasıl kullanılıyor acep! ilk fırsatta incelemeliyiiim. Tamam kuzum anlaticiiim zo yu:-*

      Sil
    2. Kandil'in haznesine su koyuyorsun, 3-4 damla yap damlatıyorsun. Alttaki mumu yakıyorsun ve her yer mis kokuyor 😊

      Sil
    3. çok güzel bişi tarif ettin^^ mutlaka inceliciiim! yankee candleda da anımsıyorum öyle bişiler gördüğümü:-*

      Sil
    4. Evet evet aynı mantık

      Sil
  2. merhaba ucun.net isimli bir site tarafından pek çok blogger arkadaşımızın ve senin de yazılarının izinsiz kopyalanıp yayınlandığını gördüm ben şikayet ettim kendi yazılarımı sen de edersen iyi olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa şimdi gördüm İrem abla!! kendi yazıma yorum yaptım. nereye şikayet edebiliriz bunları

      Sil
    2. godaddy.com da altta kötüye kullanım bildirin var oradan kimlik avcılığına tıkla ve çıkan kutucuklara ilkine ucun.net ikinciye de https://ucun.net/author/kozmetikasigi/ yaz

      Sil
  3. çok güzel bir alışveriş olmuş bu arada bu yazı da aynen o söylediğim sitede.. :-(( godaddy.com dan şikayet ettik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler abla aynen dediğin şekilde bildirdim. İnşallah kapatılır

      Sil
  4. Harika seyler almissin, hepsini gule gule kullan! Keske Paula's Choice urunlerini de bulabilselerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Onur^^ Ah keşkem keşkem:( Gümrükten korkumdan sipariş de veremiyorum:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose