30 Eylül 2016

Eylül Bitenler #34

Haftanın ennnnn güzel gününden herkese merhabaaa:)

Bu ayki bitenlerim benim için fena değildi. Kozmetik bitirince nasıl seviniyorum belli değil=)


Grup grup bakacak olursak aşağıda:

29 Eylül 2016

Dermokozmetika - Vichy Ideal Soleil Iz Bırakmayan Güneş Spreyi SPF 50

Herkese merhabaa

Sonunda döndüm:) İnşallah dönüşüm blog için de muhteşem olur :P

Tam tatile gideceğim gün dermokozmetika.com dan bir paket aldım. Biliyorsunuz dermokozmetik sitelerinin çoğundan ürün kabul etmiyorum bazı nedenlerden dolayı. Dermokozmetikayla ilgili okuduğum güvenilir bloggerların yazıları, site yorumları, görüşlerine değer verdiğim arkadaşlarımın tavsiyesi ve dermokozmetikadan Sibel hanıma sorduğum yıldırıcı soruların tatminkar cevaplarıylen ürün gönderimini kabul ettim:) Test edildi, başarıyla onaylandı efenim^^ Oy anam ne uzun çetrefilli süreçmiş gibi anlattım:)

Tüm yıl yüzüme heeeer gün (bakkala giderken dahi) ,ilkbahar ve yazın da  vücuduma hunharca ve çılgınca güneş kremi kullanıyorum. Bu yıl sanırım 4 vücut güneş kremi bitirdim, yüz için olanları sayamadım:-O Güneş ürünleri benim için vazgeçilmez yani anlayacağınız.

Yalnız ne yüzüme ne vücuduma kesinlikle güneş koruma faktörünü bilmediğim, koruyucu filtrelerini beğenmediğim, etkili bulmadığım bişicik kullanmıyorum. Vichy ürünleri bu konuda gözüm kapalı tavsiye edebileceğim, güvendiğim dermokozmetiklerden.

Vichy Ideal Soleil SPF 50

19 Eylül 2016

Ne Okudum #51

Merhabalar kankitellalarrr

Nasıl geçti tatiliniiiz? Ya da hala benim gibi devam edenlerden misiniz:) Yiyip içip yatıp yuvarlanıp yüzmekten başka bir ley yapmıyorum. Ha bir de kitap dergi okuyorum:)

Agatha Christie'den niye bu zamana kadar hiç kitap okumadım şnanın bi fikrim yok. Ama ne demişler, geç olsun güç olmasın. N veya M? okuduğum ilk kitabı oldu. Son olmayacakkk


2. dünya savaşı sırasında İngiltere içine sızan 2 hain Naziyi arayan Tuppence ve Tommy adlı casuslar Sans Souci'deki şüphelileri arıyor tarıyor. Kitabın başından beri o mu bu mu şu mu , ay kesin bu, ya da yok değil mi, o da suçlu gibi derken paranoyak edip çıkarıyo insanı resmen. 

Oldukça keyifliydi beğendim. Dili tahmin ettiğimden çok daha basitmiş yalnız. Puanım 8/10

5 Eylül 2016

Amerika , The Body Shop, Sephora Alışverişim

Günaydın kankitellalarrr

Ah ne çok özledim alışveriş yazısı yazmayı:P Yapmayı daha çok özlemiş olabilirim ama=) Çünkü bunlar teee mayıs hazirandan.. Lafı uzatmadan hemmen başlayayım çünkü oldukça ürün var.


Annem kuzenimle birlikte Washington ve Los Angeles'a gitmişti mayıs sonunda. Ben de tabisi bi liste hazırladım verdim kendisine. Çok bişi yoktu içinde aslında. 10 kalem filan:) En önemlisi Smashbox Art.Love.Color palet ile Paula's Choice ürünleriydi ama ikisini de bulamamış:( Neyse kısmet değilmiş diyelim:p Listemden bulabildiklerine gelince:
Elegant Rose