2 Ağustos 2016

Sephora Rouge Infusion Lip Stain - Peony

Günaydın kankitellalar

Bugün sizlere bir dudak ürününden bahsedicem. Fakat bu ürün ne ruj ne gloss ne balm:) : Dudak mürekkebi!

Calvin Klein Clear Rose rujum bitince ona muadil pembe ruj arayışındayken buldum bunu. Neredeyse aynısı. The Neutrals 19 - Peony rengi.

Sephora Rouge Infusion Lip Stain - Peony
Kurin arka fon olursa.. :D


  • Rengi nötral, koyumsu bir pembe:) (yine tanımlayamadı)
  • 10 saate kadar kalıcılık vaadi var ve yaklaşık olarak yerine getirdiğini söyleyebilirim
  • Likit bi ürün fakat yapış yapış değil kesinlikle. Dudağa sürdükten bi süre sonra kuruyup mühürleniyor zaten.
  • Dudakları kurutmuyor pul pul yapmıyor, çizgi çizgi durmuyor mat rujlardaki gibi.
  • Paraben, sülfat, fitalat içermiyor
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiş
  • Ambalajı incecik ve zarif
  • Tadı ve kokusu şurup gibi :(
  • İlk kat sürünce parça parça alacalı duruyor. Ama sakinliğinizi koruyun ve hemen elinizdeki ruju bi kenara bırakın. 5-6 saniye sonra yani kuruyunca 2.katı, 2.kat kuruyunca hatta 3. katı da sürebilirsinz, daha yoğun ve düzgün gözükür
  • Fiyatını hatırlamıyorum ama sanki 30-40 civarıydı.
  • Başka bi rengini daha alabilirim, seviyoruum;)


Sephora Rouge Infusion Lip Stain





Elime tek kat sürdüm ve sonra ıslak mendille deli gibi sildiğimde yine gördüğünüz gibi kaldı



Tek kat sürülmüş hali, alacalı duruyor



2 kat

2 kat




2 kat sürdüğümde farklı ışıklarda çektim. Keşke bir de biraz bekleyip çekseydim. Ne parlak ne mat bir duruşu var. Ben oldukça beğendim.


Siz bu üründen kullandınız mı?


12 yorum :

  1. bana da başka bir rengi hediye edilmişti çok sevemedim ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hadi ya:( renkten renge değişir mi performansı bilemedim

      Sil
  2. Ne kadar zarif bir ambalaj :) Tek katta da iki kat sürüldüğünde de rengi yine güzel yine :)) Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajını ben de çok beğeniyorum sade ve şık:) çok teşkür ettim gözdecim:-*

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir blogunuz var bayıldım, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  4. sephora ya ilk gidişimde bakıcam bu rujlara açıkçası daha önce görüp bakmıyordum nedense kesin dudakları kurutur diye bi önyargım vardı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın belki kurutur Sedoş yaa ama ben renkten dolayı hep yazın kullanıyorum dudaklarımda normalden farklı bi kuruluk yaratmadı:/

      Sil
  5. Güzel bir yazı olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose