10 Ağustos 2016

Ne İzledim #54

Canlar evdeki internetsizlik beni derinden sarstı. Bişicik yazamaz paylaşamaz oldum. Ama buralardayım, yaşıyorum:) İnşallah birkaç güne çözülecek sorun ben de epeyce alışveriş yazısı yazarım:p

İş yerinde müsait oldukça izlediğim filmleri yazdım. Güzel öneriler vaaar. Not defterlerinizi çıkartınız:P


Ice Age: Collision Course (Buz Devri 5 : Büyük Çarpışma) : Buz devri serisini çok sevdiğimiz için hemmen soluğu sinemada alıp izledik. 1 ay kadar oldu herhal:/  Bu sefer Scrat şu nalet palamut uğruna uzayda bir takım şeyleri tetikliyor. Ve bu iş tabiki bizimkilerin başına patlıyor:) Yine ordan oraya yeni karakterle tanışıp maceralara atılıyorlar:) Güzeldi bunda da güldüğümüz epey yer oldu ama sanki fazla uzadı artık. Puanım 8/10





The Divergent Series: Allegiant ( Uyumsuz Serisi: Yandaş Bölüm 1) : Bu filmde Tris ve Dört birkaç kankalarıyla duvarın ötesine geçiyorlar. Merak kediyi öldürürmüş anacım. Bu film bunu gösteriyor:) Duvarın ardı ile Chicago arasında bir seçim yapmak durumunda kalıyorlar. Olan bitenleri göz önüne aldıklarında nereyi seçeceklerini de ben söyleyecek değilim:) Saçma çok yer vardı yine. Ama bi şekilde izlettiriyor. Puanım 7.9/10




Kötü Kedi Şerafettin : Ne gıcık kedisin nan sen Şero! Valla sinir olduğum yer çok oldu :D Yaptığı haylazlıklar pislikler gırla giderken sahibi Tonguç tarafından evden atılıyor, aşık oluyor, köpeklere dalaşıyor, baba olduğunu öğreniyor.. derken oldukça hareketli bir animasyon. Yalnız animasyonmuş bunu yeğenimle, kuzenimle, çocuğumla izleyeyim sakın demeyin! Çünkü bizce çocuklara hiç uygun değil. Puanım 7.4/10




Zootropolis (Hayvanlar Şehri) : Filmin adı Zoomania mı Zootropolis mi Zootopia mı hala bilmiyoruz çünkü üçüde yazıyor ama neyse:) Minnak tavşanımız Judy Hopps tam bir metropol şehri olan Zootropolis'e polis olarak atanır. İlginç bir şekilde yolları kesişen tilki Nick ile ortak olarak gizemli bir olayı çözerler. Kendinden ve cüssesinden hiç beklenmedik işler başaran Judy'nin başına gelenler oldukça sürükleyici ve eğlenceli. Biz çok beğendik. Puanım 8.5/10




Shaun the Sheep (Koyun Shaun) : Sessiz , stop motion bi animasyon olunca Erkut biraz önyargılı yaklaştı. Çocuksu mudur, sıkıcı mıdır, uyuklarsın bence filan gibi:/ :) Mary ve Max de öyleydi ama ben çok sevmiştim diyince sustu da izledik:) Kendisi benden çok sevdi, güldü:D Konusu, Shaun bi günü sıkıcı rutinde değilde boş geçirmek isteyince, diğer arkadaşlarını da ayartınca olaylar kopup gidiyor:D Çiftlik hayatını deli gibi özleyip pişman oluyorlar. Herkesi yeniden  biraraya toplamak için neler neler yapıyorlar bi izleyin derim:) Puanım 8.2/10



Bizim önerilerimiz şimdilik bu kadar:) Aralarından izlediğiniz var mı?

4 yorum :

  1. epeydir filim izlemiyorum ice age 'i merak ettim hem de çok :)

    YanıtlaSil
  2. Uyumsuz serisinin butun bolumlerını ızlemiştim ama bunu duymadım hiç ılgınçmiş,senın yorumundan sonra baksammı bakmasammı çok kararsızım çünkü esmer oğlana bayılıyoree aşıkım aşıkımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet onları yazdığım yazıda bahsetmiştim hatta senin önerdiğinden;) Bence kaçırma:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose