17 Ağustos 2016

Mini Tavsiye #4

İnternetsizliği başına vuran genç bayan,  fotoğrafları telefon veya ipadle çekip öyle yazıyordu. İş yerinde vakit buldukça yazılarını tamamlıyor , kozmetikli de üç beş satır yazabilmek istiyordu:(

Bugün, o gündü.. Konu Alterra'nın Sivilce Karşıtı SOS Bakım Jeli idi..

Üff tama yeter bu kadar başlıyorum:) Bu ürünü marttan beri filan kullanıyorum ve gerçekten benim için oldukça etkili oldu! Hemen tavsiye edeyim kısaca bahsedeyim istedim.



Ansızın çıkan sivilceler için bu tarz jel, losyonlar oldukça iyi oluyor. Dikkat dikkat, ansızın çıkan tek tük sivilcelerden bahsediyorum. Yani kronik, yanak bölgesinde içten gelen iltihaplı roaccutanelık sivilceler değil.

Essence'in sivilce kurutucu jelinin çok iyi olduğunu duymuştum ama gittiğim Rossmann'da onu bulamayınca, bunun da içeriğini beğenince hadi alayım dedim=) Kısmettt..




  • Sivilce çıktıktan sonra biranda kurutup yok etmiyor. Ama çıkacağını hissettiğim an sürüyorum ve kesinlikle o sivilce ortaya çıkmıyor, büyümüyor hatta boyutuna,özelliğine tipine göre küçülüp sönüp gidiyor.
  • Cildimi Bioderma su ve jelle iyice temizledikten sonra lokal olarak sivilce veya komedonların üstüne uyguluyorum.
  • Komedonlar üzerine de etkili epey küçültüp azaltıyor.
  • Sivilce çoktan çıktıysa biraz kızarıklığını ve ağrısını alıyor. 4-5 günde ancak geçiriyor.
  • Çıkmadan önce kullanıldığında oldukça etkili bulduğum bir ürün oldu.
  • Şeffaf jel formunda, emilimi dağılımı gayet iyi
  • 15 ml ürünün fiyatı 12-19 tl arasında bir şeydi. Tam hatırlamıyorum:/
  • Pms dönemi olsun, sıkıntı stres zamanlarında olsun çıkamaya yeltenen tek tük sivilceler için tavsiye ederim;)



Sizin bu amaçla kullandığınız ve beğendiğiniz bi ürün var mı?




11 yorum :

  1. iyiymiş dönem dönem çıkan sivilcelerde kullanılabilir o zaman..

    YanıtlaSil
  2. Telefonla il dışındayken yazmayı denemiştim sinirden ölücektim geri atıyo yazdıklarım yenilenip gidiyo filan çıldırmıştım :( Çok sivilce çıkaran birisi değilim sadece regl döneminde tek tük oluyor yine de bakabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni en iyi sen anlarsın o zaman şuan:) :( Tek tük olanlara önceden sürüldüğünde çok etkili^^

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler.Bloğunuzu takipteyim.Bloguma gelirseniz sizde mutluluk duyarım :)) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz ürünler en iyi sivilce çıkmadan önce, o ilk kızarıklık ve kaşıntı anında kullanılınca işe yarıyor. Şu an şeffaf bant şeklinde olanları kullanıyorum ama bitince bunu deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Çıktıktan sonra pek bi etki ifade etmiyor:/ şeffaf banttan memnun musun hangi markanınki? koreden sipariş etmiştim epey bant ama gümrüğe takıldı:((

      Sil
  5. Nadıxa sudocream,madecassol yardııyorum((: ben resmen ama gene banamısın demiyor,ama nadıxa ciddi oranda iyi geliyor cıldıme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadixa ve madecassolü hiç denemedim daha önce. Sudocrem in etkisiz olduğu gruptanım ne yazık ki:( Bi ilaç tedavisi deneyeceğim sırada o var:)

      Sil
  6. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose