29 Ağustos 2016

Ağustos Bitenler #33

Günaydın kankitellalar

Uzun bir aradan sonra herkese merhabaaaaa:)
İnternetsizliğin üstüne merkeze atanmam ve kayınvaldemlerin gelişiyle blog iyice sekteye uğradı. Bir de tabi bayram ve sonrasında uğrayacak, buralarda olmiciiim:) Haberiniz ola:p

Ağustosta büyük parçalar bitirdim:) İyi oldu yer kaplıyorlardı:p


Grup grup bakacak olursak:



Neostrata Foaming Glycolic Wash : AHA ve PHA içeren, cildi kurutmadan derinlemesine temizleyip aydınlatmayı, cildin daha berrak ve daha sağlıklı bir dokuya kavuşmasını iddia eden köpük formlu temizleyici. Kendisini günde 2 kullandım. Kış aylarında hafif bir kurutma dışında cildimde gerginlik, pul pul kuruma filan yapmadı. Ve hem temizliğini hem verdiği aydınlık görünümü çok sevdim. Kalıcı değil yalnız o berraklık. Losyonuyla beraber kullandığımda daha etkiliydi. Tekrar alabilirim.

Neutrogena Clear Face Break Out Free Spf 55 : Sanırsam biten 3. tüpüm. Yenisini açtım bile. O biterken napıp edip yine amerikadan getirtmem lazım. Giden bi yakınım olmazsa yine orjinaliburda dan isticiim.  Ürün gelmeyince kesin içinde kalmıştır diyerek kestim ama o kadar akışkanki hepsi gelmiş maşallah:) Anca yarım kullanımlık filan çıktı sadece. Başlığı tıklayarak bu ürün hakkındaki detaylı yorumlarımı okuyabilirsiniz. 

Solante Acnes Tinted Spf 50 : Tek başına kendisini çekemediğim için üsttekiyle karıştırıp kullandım ve bitti. Kıyafetlerimi lekelemesi, parlama yapması, yoğun dokusu ve emilmemesiyle "otur aşağı, 0!" lık bir ürün. Kesince de  içinden 10 kullanımlık filan ürün çıktı ;-O Detaylı yazısı için başlığa tık


Glamglow Youthmud Maske : Güzel iyi hoş ama daha güzelleri daha uygun fiyata var canısı boşver. Almam yani. Detaylı yazı için başlığa alayım.

Yves Rocher Purifying Shampoo : Isırgan otlu bu şampuan saçları arındırıp derinlemesine temizleyerek yağlanmayı kontrol altına almayı  vaat ediyor ama her nasılsa ertesi güne yağlandırıyor -.- Herkes Yves Rocher saç ürünlerini övünce bu ürüne tekrar şans vermek istedim(üniversitede kullanıp beğenmemiştim) ama ı ıh kesinlikle saçımla anlaşamadı.. Daha da almam.

Klorane Manolyalı Saç Maskesi : Mat, yıpranmış saçlara parlaklık ve onarım vaat edip yerine pek de getiremeyen maske. Manolya bu kadar berbat kokamaz:( 


Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu : Beğendim yine alırım. Sankim biraz beyazlattı gibi.

A'pieu Super Power Nail Remover : Tek seferde ojeyi çıkaran baya etkili bi asetondu, çok sevdim. Ama Tee Korelerden getirtmeye lüzum yok:)

Elancyl Strech Mark Correction Gel : 2. tüpüm ama çok düzensiz kullandığımdan sanırım bi etki göremiyorum. Çatlaklar için önerilerinizi bekliyorum:)


Estee Lauder Sumptuous Extreme Rimel:  Tester boyu olmasına rağmen 3 ay gitti :-O Daha öncede kullanmıştım. Başlarda ıslakken pek bişi anlaşılmıyor ama kurudukça güzelleşiyor. Kirpikleri çok güzel kaldırıp uzatıp gür ve hacimli gösteriyor. Stoğumda çok rimel olduğundan almam.

H&M Lip Glosslar : Skt leri epey geçti. İyilerdi hoşlardı ama akıyolardı dudağımın altına :-O Çöpppp.. Akmayan yapış yapış olmayan gloss önerilerinizi bekleriiiim


Bu ay benden bu kadar canlar. Yorumlarınızı beklerimmmm=)



22 yorum :

  1. yapış yapış lip glossları ben de hiç sevmiyorum atarak bence çok iyi yapmışsın canım :)

    YanıtlaSil
  2. Glam glow kullandıklarım arasında en iyiydi ama fiyatı biraz uygun olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce komedon gözenek sıkılaştırma için DDF sülfürlü kil maskesi de süper;)

      Sil
  3. Keşke rimelleri hep mini boyda üretseler. Bozulmadan ancak onları kullanıp bitirebiliyorum. Ayrıca Neutrogena benim de favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa. Çarçabuk rimel bitirenlere de imreniyorum. Benimkinin bitmesi her gün kullansam bile epey sürüyo:( neutrogena güneş kremlerini getirsin diye bi platform açalım!

      Sil
  4. Güzel temizlik olmuş ;) bu arada ben Klorane maskeyi çok severim saç tipimden olsa gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de^^ evet kloranele pek anlaşamadım ben:(

      Sil
  5. Neo stratayı sivilcelerin coştuğunda mu kullandın? İzler için mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yılın başında aşırı coştuğunda kullandım. Biranda kurutup söndürmedi ama oldukça faydasını gördüm. İzleri de yok etmedi ama aydınlık bir görünüm verdi

      Sil
  6. Listerine bende baya işe yaradı bitmişti tekrar bakıp almam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vloggerların çoğunda da işe yaradığını görünce alayım demiştim. Sende de işe yaradığına sevindim o zaman elimdeki bitince yine bundan alayım:)

      Sil
  7. kolrane gerçekten çok kötü kokuyor :)

    YanıtlaSil
  8. Baya ürün bitmiş maşallah, yapışkanlı lipglosslardan ben de nefret ediyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemler büyük olunca çok gözükmüş^^ :P hele o saça yapışıp yüzüme gelip yanağıma iz bırakması yok mu o glossların.. :(

      Sil
  9. hay maşallah canım :) yves rocher şampuanı merak ediyordum ama etmeyeyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dökülme için olanı çok meşhur ve etkiliymiş onu deneyebiliriz:) ama bu bende hiiiç işe yaramadı:(

      Sil
  10. listerineden bende çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir yazı olmuş :)

    Bloğunuzu yeni keşfettim hemen takibe aldım, bana da beklerim ^^

    www.lovviez.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler^^ Ben de seni aldımm

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose