29 Ağustos 2016

Ağustos Bitenler #33

Günaydın kankitellalar

Uzun bir aradan sonra herkese merhabaaaaa:)
İnternetsizliğin üstüne merkeze atanmam ve kayınvaldemlerin gelişiyle blog iyice sekteye uğradı. Bir de tabi bayram ve sonrasında uğrayacak, buralarda olmiciiim:) Haberiniz ola:p

Ağustosta büyük parçalar bitirdim:) İyi oldu yer kaplıyorlardı:p


Grup grup bakacak olursak:

21 Ağustos 2016

Ne Okudum #50

İnternet olmayınca daha sık kitap okur oldum. Fena da olmadı hani;)

Yıllar önce Osho'nun bir kitabını veya bir şeylerini okumuş çok beğenmiştim. Bu sebeptendir ki D&R da Duygular kitabını görünce meraklanıp kesin güzel şeyler yazmıştır diyerek sepete attım. 

İlk şaşkınlığım kapağını görünce oldu: Öfke, Kıskançlık ve Korkuyu Aşmak yazıyor..Sonra da içeriği.. 

20 Ağustos 2016

Ne Okudum #49

Günaydın canlar

Bugün Kafka Okur'un Sylvia Plath kapaklı-konulu 10. sayısından bahsediciim.

Sylvia Plath olsun, Virginia Woolf olsun Frieda Kahlo olsun bana hep ilginç gelmiştir. Hayatlarını, yaşadıklarını hep merak etmişimdir. Kafka Okur merakımı gidermede iyi yardımcı oldu sağolsun:)

Bu sayıyı çok sevdim^^


Altını çizdiklerime gelince:

17 Ağustos 2016

Mini Tavsiye #4

İnternetsizliği başına vuran genç bayan,  fotoğrafları telefon veya ipadle çekip öyle yazıyordu. İş yerinde vakit buldukça yazılarını tamamlıyor , kozmetikli de üç beş satır yazabilmek istiyordu:(

Bugün, o gündü.. Konu Alterra'nın Sivilce Karşıtı SOS Bakım Jeli idi..

Üff tama yeter bu kadar başlıyorum:) Bu ürünü marttan beri filan kullanıyorum ve gerçekten benim için oldukça etkili oldu! Hemen tavsiye edeyim kısaca bahsedeyim istedim.

16 Ağustos 2016

Ne Okudum #48

Günaydın arkadaşlar

Geçen hafta bitirdiğim Oğuz Atay'ın ilk kitabı Tutunamayanlar bugünkü konumuz:)

Kitabın çok kült olduğunu biliyor fakat bir şekilde okumayı hep erteliyordum. Eşim bitirince, Nilay da kesinlikle okumalısın diyince aldım elime sazı. Şey yani Tutunamayanları..


Açıkçası kitabın konusuna, içeriğine dair hiçbir fikrim yoktu. Ama nedense psikolojik bir roman olarak düşünüyordum. 700 küsür sayfa olmasına rağmen akıp gider sanıyordum..

Amma velakin okuması oldukça zorlu bir kitap. Bölümlerden oluşuyor. Eline alıp bırakanı çokmul kitabın:) Oldukça karmaşık çünkü karakterlerden Turgut Uyar arkadaşı Selim Işık vefat edince sürekli onla ve hayali kahramanlarla konuşuyor. Turgut'un Selim'in geçmişinden anılar, düşünceler, o zamanın güncel olayları, mizah hicivler yergiler derken biraz fazla daldan dala zıplıyor.

Kitabı okurken değil de bitirince aslında ne kadar güzel, farklı bir eser olduğunu anlıyorsunuz. Eşi benzerini okumadım duymadım.Ben en çok son bölümü sevdim. Selim'in güncesi. 

Kafka Okur'da incelemesi vardı ve Selim Işık, Turgut Uyar, Olric hep karakterler Oğuz Atay'ın ayrı kişiliklerini, yaşadıklarını, iç sesini yansıtıyormuş. Bunu bilmek kitabı daha da ilginçleştiriyor.

Bir kitapkurduysanız kesinlikle okumanız gereken kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum. Ama okumayla çok bi alakanız yoksa pek tavsiye edemiciiim ağır gelebilir cidden. Benim ne haddime biliyorum ama yine de puanım 8/10 :)

10 Ağustos 2016

Ne İzledim #54

Canlar evdeki internetsizlik beni derinden sarstı. Bişicik yazamaz paylaşamaz oldum. Ama buralardayım, yaşıyorum:) İnşallah birkaç güne çözülecek sorun ben de epeyce alışveriş yazısı yazarım:p

İş yerinde müsait oldukça izlediğim filmleri yazdım. Güzel öneriler vaaar. Not defterlerinizi çıkartınız:P


Ice Age: Collision Course (Buz Devri 5 : Büyük Çarpışma) : Buz devri serisini çok sevdiğimiz için hemmen soluğu sinemada alıp izledik. 1 ay kadar oldu herhal:/  Bu sefer Scrat şu nalet palamut uğruna uzayda bir takım şeyleri tetikliyor. Ve bu iş tabiki bizimkilerin başına patlıyor:) Yine ordan oraya yeni karakterle tanışıp maceralara atılıyorlar:) Güzeldi bunda da güldüğümüz epey yer oldu ama sanki fazla uzadı artık. Puanım 8/10

2 Ağustos 2016

Sephora Rouge Infusion Lip Stain - Peony

Günaydın kankitellalar

Bugün sizlere bir dudak ürününden bahsedicem. Fakat bu ürün ne ruj ne gloss ne balm:) : Dudak mürekkebi!

Calvin Klein Clear Rose rujum bitince ona muadil pembe ruj arayışındayken buldum bunu. Neredeyse aynısı. The Neutrals 19 - Peony rengi.

Sephora Rouge Infusion Lip Stain - Peony
Kurin arka fon olursa.. :D
Elegant Rose