28 Temmuz 2016

Temmuz Bitenler #32

Günaydınlar kankitellalar

Yazı yazmayı ne kadar aksatsam da neyseki "bitenler" var da kendimi her ay en azından onu yazmaya zorluyorum:) Olmazsa olmaz, yazmazsam her şey biter gider, blog hevesim tamamen kaçar gibi hissediyorum o yüzden bitenler yazımı aksatmadım henüz^^

Yazın çok bir şey kullanmadığım için az ürün bitiriyorum sanırım. Bu ayda bitenlerim sadece aşağıdakiler... 


Meraklı Kurin tek tek kokluyo tabi hepsini. Kalite kontrol şart! :)

Grup grup inceleyelim bir de



Organix Eucalyptus Mint Conditioner : Ökaliptus ve Naneli yağlı saçlar için saç bakım kremi kendisi. Bi arkadaş ayrıntılı yazısını istemişti bu ürünün ama ayrıntılı yazacak hiçbir şey bulamadım:( Fiyatını hak ettiğini kesinlikle düşünmüyorum. Kolay yağlanan saçlarımı ağırlaştırmaması, dolaşıklığını açması tek dileğimdi. Ama hiçbir değişiklik olmadı saçımda. Kokusu da ekstra ferah, pek sevmediğim cinsten. I-ıh daha da almam.

Body Blendz Vücut Scrubı : Bu tarz kahveli scrublar epey meşhur son 1-2 yıldır. Vaatleri hep aynı. Ciltteki lekeleri açma, selülit ve çatlakları azaltma... Bu benim 2. paketimdi. Kendisini cam kavanoza boşalttığım için bitenlerde. İlk paket yaklaşık 7 hafta kadar gitti. Elimin üstendeki birkaç aylık lekeleri geçirdi, çatlaklarıma çok çok az etkisi oldu, selülitlere etkisi de fena değildi. Kullanmaya devam. Ama bu bitince kendim hazırlicam daha önce yaptığım gibi. Kahve, limon, deniz tuzu, tatlı badem yağı, zeytin yağı, jojoba yağını karıştırıcam. Başka çatlaklara iyi gelen bildiğiniz bir içerik var mı? Onu da ekleyeyim.

Alterra Sensitiv Deo Balsam : Alışveriş yazısında gösteremeden bitenlerde yazmak nasipmiş..-.- Hiçbir Gratis'te Allfree roll on u bulamayınca temiz içerikli, ter kokusunu önleyen başka roll-onlara yöneleyim dedim. İçeriğini temiz bulunca direkt atlayıp almıştım bunu. Lakin 2. kullanım sonunda işte gördüğünüz gibi çöpte.. Hangi roll on ter kokusunu zerre önlemeyip ekstra ter kokusu yapar? Bu yapıyo! Bi sinirle arkasını okuduğumda da şu yazıyo "..epilasyon sonrası ciltler için hem deo koruma hem de bakımı aynı anda sunar.." Aferin Ezgi. Ter kokusunu önleme iddiası asla olmayan bi ürün alıp bu kadar sinirlendiğin için pes. Tebrikler..




Bioderma Sebium H2O : Makyaj temizlemesini Sensibio'dan iyi bulsam da içinde parfüm olması ve gözlerimi yakması - puan. Sensibio'yla devam..

Etude House Lip&Eye Remover : roseroseshop tan alışveriş yapabildiğim zamanlar sipariş etmiştim. Çok başarılı bulduğum bi ürün oldu fiyatına göre. Çift fazlı ve 100 ml idi:) Göz makyajını da, mat mühür gibi rujları da harika çıkarıyor. Ama yurtdışından sipariş etmeye gerek yok muadillerini bulmak mümkün.

Victoria's Secret Victoria Body Mist : Bu satırları yazarken kapağını burnuma derin nefes alarak yapıştırma suretiyle kokusuna gömülmüş bulunuyorum. Çok güzel ferah, meyveli, tatlı ve çekici bi kokuydu. Eşim de çok seviyordu lakin bitti. Kalıcılığının  parfümünde de çok az olması nedeniyle indirimde yine mist alabilirim denk gelirsem.




Flormar 125 : En sevdiğim pembe ojelerdendi. Mor alt tonlu çok canlı tatlı bi pembe. Böyle gözüktüğüne bakmayın kalmadı bişi artık gelmiyor fırçaya. Tekrar alabilirim muadilini bulamazsam

Benri Oje Kurutucu Sprey : Gratis tarafından gönderilmişti. Performansını Essence Express Dry Drops gibi buldum. Sıkınca tırnaklarını yağ içinde bırakıyor. Kurutma performansı da eh işte. Almam. Hele ki Seche Vite in performansını bilen biri için solda 0..

Skinfood Yüz Temizleme Pedi : Evet yine yurtdışından sipariş etmenize gerek olmayan bir ürün. İyi hoş ama Watsons'ta da var çok benzeri.

Clinique Chubby Stick Intense Curviest Caramel : Turuncumsu pembemsi nude bir rujdu.(tanımlayamadı) Kendime çok yakıştırmadığım için bitsin istedim. Sadece onu kullandım ve başardım:) Tekrar almam. Duruşu için başlığı tıklayınız:)



Avon Care Royal Jelly Lip Treatment Spf15makyajlaboratuvari nın hediyesiydi.Teşekkür ederim Mervecim<3 ^^ Çok severek kullandım hem nemlendirmesi çok başarılı hem spf15 var. Tek kötü yanı ağzınıza azcık bile girse çok acı tadını hissetmek:( 

Su:m 37 Air Rising Perfect Bb Spf43 : Gayet başarılı bir bb kremdi. Rengi tenimden 2 ton filan açık olmasına rağmen 15 dk da oturup eşitlendi. Günlük ten ürünü kullanmadığım için almiciiim.

Jinyul Göz Kremi : Epey yoğun kıvamlı, güzel nemlendiren iyi bir göz kremiydi. 30 yaş üstüne tavsiye ederim.

It's Skin Power Coenzyme Q10 Serum : Tek kullanımlıktı bişicik anlamadım. İlk sürünce biraz yapış yapıştı sonradan emildikçe geçti.

Avene Cleanance Spf30 : Emilimi dağılımı gayet güzeldi. İlerde şans verebilirim. Daha stoğumda 3 adet yüz için güneş koruyucu var:)



Bitenlerim bu ay böyleydi. Yorumlarınızı tavsiyelerinizi bekliyorum^^






18 yorum :

  1. Yüz temizleme pedini hiç bir watsons şubesinde bulamıyorum mecbur aliexpressten alıcam sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı watsonslarda bitmiş oluyor umudunu kaybetme!:) Ama aliexpresste iyi seçenek tabi:-*

      Sil
  2. güzel performans darısı diğer aylara :-)

    YanıtlaSil
  3. genelde alterra ürünleri güzel çıkar ama şaşırdım bak şimdi.Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Özledim tatlım seni ve yazılarını, nerelerdesin :( Ben de pek yazmadım son zamanlarda ama gözüm seni aradı hep... Bu arada Avon dudak kremi hakkında aynı şeyleri düşünüyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seniii!Sen nerelerdesiiin:) Benim tatil, olaylar, internet vs sıkıntılar derken anca ara ara girebiliyorum:( evet sen bahsetmiştin tadı hakkında hazırlıklıydım:) :-* tekrar teşekkürler tatlım

      Sil
  5. Yesil Biodermayi bende pembesi kadar begenmemistim, katiliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım sömürmüşsün bitmişler iyi olmuşlar ama hee :D oje kurutucu sprey gerçekten işe yarıyor mu çok merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi az ürün bitirdim derken bu yorum çok iyi geldi^^ :)
      yok kuzum ya dediğim gibi eh işte yani.. çoook daha iyileri var;)

      Sil
  7. Bitenler en sevdiğim yazı konusu :) emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. organix i ben de merak etmiştim. ama sana işe yaramadıysa benim yıpranmış saçlarıma hiç bişey yapamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok işe yaramaz bi ürün tatlışım:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose