25 Temmuz 2016

Mutfak Eşyaları Alışverişi #2

Herkese günaydııın

Yazmayalı nerdeyse 1 ay oldu (zerre içimden gelmedi, arada sizleri okudum) .. Başlangıcıda evcimen evcimen yapayım dedim:) Bakalım inşallah devamını getirebilirim..

Cicili bicili mutfak eşyalarına tek kelimeyle bayılıyorum. Bu alışverişleri yapalı çok uzun zaman oldu ama malum evlilik sezonunda bazı arkadaşlara fikir vermesi açısından yazayım istedim. Sitelere girip fiyatlarına da baktım tek tek^^


Üstteki alışverişin çoğusu Karaca Home. İnternetten cookplus.com :)
- Baharat takımına baya göz koymuştum. İndirimde görüncede yakalayıp almıştım. Fiyatı 99.95
- Oval tepsi resme göre tahmin ettiğimden küçük geldi. Keşke daha büyük olsaydı:( Fiyatı 19.95
- Saklama kabı bir küçük bir büyük aldım resimde nedense sadece biri var:) Boyları arasında çok bi fark yok. Birinde pirinç birinde un saklıyorum:P Küçük 21.95, büyük 29.95
- Mor huni 4.95 tl
- Tahta maşa.Bunu çok kullanıyorum. 6.63 tl
- Havuç şekilli soyucu 3.90 tl

Peçeteli amerikan servis takımını da English Home'dan almıştım. Fiyatı sanırsam 20küsür bişiye denk gelmişti.



Üsttekiler de cookplus.com dan
- Özellikle tiramisu yaptığımda koycak böyle bi kap istiyordum. Kek kalıbı 29.95
- Aynı desenden seramik 4lü kahvaltılık 39.95 tl. Keşke 6lısını alsaymışım diye pişman bilem oldum
-  Turuncu sufle kabı 14 tl. Niye tek almışım hiçbir fikrim yok yine:/
- Seramik kaseler tanesi 5.95. Bunlar Kurin'in su ve mama kabı:))
-Resimde olmayan bir de kek kalıbı var. Lakin o hem küçük hem derin geldi bana tavsiye etmem. Bundan. Fiyatı da 22.17 imiş.



Bu şirineleri instagramdaki mugtasarim hesabından almıştım. Fiyatlarını hatırlamıyorum ama adet başı 15i geçmiyordu diye anımsıyorum.




Siz nerelerden alışveriş yapıyorsunuz neler alıyorsunuz=)



14 yorum :

  1. Hepsi birbirinden tatlı ama benim gözüm tiramisu koyacağın kapta kaldı. Sevgiler :)
    Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 ayda bir anca yapıyorum ama yapmışken de öyle bişiye koymak lazım dimi:P
      Çok teşekkürler^^

      Sil
  2. çok tatlılar hepsini de çok beğendim güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan bu ara ben de english home'a takılmış durumdayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İrem abla. Ayy geçen kış da ona takıktım neyseki hevesimi almışım:P çok tatlış şeyler var ya<3

      Sil
  4. Güle güle kullanın :) Blogunuzu çok beğendim.Bloguma bende beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Ay ama bunların her biri çok şirin ki :)) Hepsini güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy hepsi de birbirinden şirin tarzını konuşturmuşsun yine güzel günlerde kullan hepsini de canım benim :D Karaca Home benim de sevdiğim mağazalardan ıvır zıvır için daha çok ama :)
    Kurin hanımın mama ve su kaplarına da bayıldım ne şanslı bir kedi şu Kurin ya başına devlet kuşu kondu resmen :))
    Kabını gördük iyi de kızımızın elinden tiramisu yeriz biz de inşallah bir gün ^_^ Ama o gün gelene kadar da bu hakkımı Erkut'a devrediyorum hem de seve seve :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilayııııım çok sağol bebekiiim:)
      Ahaha Kurin şapşirisi inşallah farkındadır dediklerinin teyzesi:P
      Ayy inşallah kuzuşum yaa ama Erkut'a dvretme hakkını yoksa aşırı ister abartır:D Senin hakkın baki <3 :D :-*

      Sil
  7. Ben de yeni evli olmamama rağmen hala züccaciye alışverişi yaparken deliler gibi mutlu oluyorum <3

    Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın olmak bunu mu gerektiriyor ki:p ^^
      Çok teşekkür ettiiim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose