9 Haziran 2016

Ne Okudum #46

Günaydınlar herkese

Kafka Okur'un 9.sayısının kapağında Cemil Meriç var bu sefer. Açıkçası daha önce ilgimi çekmeyen bir yazardı kendisi. Bundan sonra bi kitabını okur muyum yine bilinmez:p

Genel olarak bu sayıdan diğerleri kadar tat almadığımı belirteyim.


 

Yine de altını çizdiğim yerler var tabisi:

**Görülenden daha gerçektim. Uyum sağlamak için kalıplara girmeye çalıştım. Giremeyince yine kötü oldum. Ben bendim, ben buydum. (Atla Git, Selcan Aydın)

**Seninim. Yoksa, hiçbir şey olmak istemiyorum. Birçoklarının almak için, neleri varsa verip de gene olamayacakları bir şey olabilirim oysa. Ama seninim. (Ahmed Arif)


** İnsan özlediği, mutlu olduğu yere döner bir gün. Yahut döneceği günü bekler.(Sürgün, Gökhan Coşkun)

**Yaralıysan, kimsenin seni tanımadığı yerlerde dolaş.
**Çaldığın tüm kapılar sonuna kadar açılsaydı nasıl öğrenecektin?(Kendime Ait Bir Oda, Esra Pulak)

**İnsan bu, göçendir. Bilmez tek yuvasının kaburgasonon içindeki çeperde saklı durduğunu. Unutur bunu da, hayat ona her seferinde aşkla yeniden hatırlatır. (Camdan Kalp, Cansu Tok)

**Kimi saf duyguları insan başkasında buluyor. Başkasında keşfediyor.
**Acı insanı olgunlaştırır. Ve çürüme, olgunlaşmanın hemen ardından gelir.
**Kimi insanlar hayatı algıladığı gibi yaşar. Kimileriyse yaşadığı gibi algılar.Doğru olan görecelidir. Yalnız ise bencil ve tekil. (Gözlerini Kapatırsan Hissedebilirsin..., Atılay Aşkaroğlu)

4 yorum :

  1. İnstagramda ilgiyle takip ediyorum ; nedense bir sayısını bile almadım :( Merak etmiyor değilim ama ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa mutlaka tavsiye ederiiim alıncaklar listene ekle^^

      Sil
  2. çok güzel sözler, çok da duygusal :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose