4 Haziran 2016

Ne İzledim #53

Günaydın kankitellalar

Bugünkü "ne izledim" köşemizdeki filmlerin çoğu kesinlikle tavsiye edilir türden:) Bakalım neler izlemişiz geçen haftalarda..

Posterine bayıldım<3
Johnny Depp harikaydı!

Alice Through the Looking Glass (Alice Harikalar Diyarında 2-Aynanın İçinden) : Hazır vizyondayken hemen bahsedeyim istedim. Geçtiğimiz hafta izledik eşimle. Ben ilkini vizyondayken kardeşimle izlemiş beğenmiştim. İlkini izlemediyseniz kopukluk olmaz bence yine seversiniz ama eşim ilki izlenmeden karakterlerin oturmayacağını  1.sini iyi ki izlediğini söyleyip durdu (aynı günün sabahında bilgisayardan  izledi de:D ) Alice bu filmde babasından yadigar kalan geminin kaptanı. Evine dönüşünde Hamishlerin evindeki bir partide sihirli aynanın içinden geçip yeniden Harikalar Diyarına giriyor. Bu sefer amacı Şapkacı'ya ailesini bulmak için yardımcı olmak. Başına neler geliyor izleyin görün anacım:P Biz çok beğendik. Puanım 9/10




Divergent (Uyumsuz) : Beyazperdeden konusunu bi aktarayım : "Uzak bir gelecekte geçen distopik hikayede insanlık, her biri farklı bir erdemi temsil eden beş farklı parçaya bölünmüş bir düzende yaşamaktadır. İnsanlar 16 yaşına geldiklerinde kendi insani özelliklerine göre bu beş bölümden birine dahil olup ömür boyu bu bölümde yaşamlarını sürdürmektedirler. Tris Prior için de bu kuralı uygulama zamanı geldiğinde kendiyle ilgili büyük bir sırrı keşfeder: Tris, 'uyumsuz'dur ve herhangi bir gruba ait olması mümkün değildir. Asıl sorun ise uyumsuzların bir lider tarafından yok edildiği ve bu yüzden hayatını kurtarabilmek için kaçması gerektiği gerçeğiyle yüzleştiği an ortaya çıkar. Tris bu belalı yolculukta hem hayatta kalabilmek hem de kendisi gibi uyumsuzların bu düzende neden bu denli tehlikeli bulunduklarını öğrenebilmek için Four adlı gizemli bir yabancıya güvenmek ve onunla işbirliği yapmak zorunda kalır."
Herkesin bahsedip önerdiği kadar varmış cidden bu film. Farklı ve güzel bir bilim kurgu, macera filmiydi. Aşk da var:P Fraksiyon seçimini Harry Potter'daki Hogwart's taki bölüm seçmelerine benzettim. Bazı yerleri de ciddili saçmaydı ama bence izlenmesi gereken bi film. Uyumsuz u da Kuralsız ı da madam kokoş önermişti. Teşekkür ediyoruum:-* Puanım 7.9/10




Insurgent (Kuralsız) : Kuralsız'ın devamı olan bu filmde Tris'i kısa saçlarıyla görüyoruz. Sevdim mi sevmedim mi bilemedim bu halini. Kız güzel mi değil mi onu da bilemiyorum ama değişik bi aurası olduğu kesin. Off neyse konumuz Tris'in tipi değildi niye böyle uzadıysa.. Tris hiyerarşik yapıyı değiştirmek için kolları sıvıyor bu filmde. Fourla birlikteler tabisi. Aksiyon tam gaz. Puanım aynı 7.9/10




 The Perks of Being a Wallflower (Saksı Olmanın Faydaları) : Filmin adından da ne kadar saçma olduğunu anlayabilirsiniz aslında. Konusuna gelince; 15 yaşında içine kapanık bir çocuk olan Sam, üvey kardeş 2 popüler tiple arkadaşlık kuruyor. Üçünün de travmatik yaşanmışlıkları var. Ortamları, çevrelerindeki insanlar filan kötü. Sam böyle böyle hayatı tanıyor. Film kitaptan uyarlanmış, eminim kitabı harikadır ama filmi bana göre bi tuhaf olmuş. Oyuncular oldukça başarılı, güzel replikler-sözler olmasına rağmen çok beğenemedim ben. Imdb den 8/10 almasını anlayamadığım filmlerden biri:/ İzlemesek de olurdu. Puanım 7/10 (aslında 6.9du ama 0.1 puanı Emma Watson'ın saçlarına vermek istedim<3 )




Grave of the Fireflies(Ateşböceklerinin Mezarı) : Adını yazınca bile kalakaldım 5 dk. Ağırlık çöktü kalbime:( İzlediğimiz en dram animasyondu sanırım. Hele bir de otobiyografik bi romandan uyarlandığını bilince çok etkilendik.. Yazar Akiyuki Nosaka, 2. Dünya Savaşı'nda açlıktan ölen kız kardeşinden özür dilemek için yazmış kitabı:( Filmde 14 yaşındaki Seito ile 4 yaşındaki kardeşi Setsuko'nun yaşam savaşı var. Babaları donanmada görevli, savaşta, annelerini de savaş sırasında kaybediyorlar. Gavur teyzeleri başta cici gözüküp sonradan pis yüzünü ortaya çıkarıyor.. Daha fazlasını yazamicam. Buraya tıklayıp okuyunuz. Bu filmi hem Nilayım hem zamansozleri önermişti.çok beğendik.Puanım 9/10


Sizlerin de öneri ve yorumlarınızı bekliyoruuum=)

2 yorum :

  1. Alice'i benim de izlemem lazım sırf johhy depp ve helena bonham carter için :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose