1 Haziran 2016

Mürdüm Göz Kalemlerim

Günaydın kankitellalarım

Haziran benim ayımmm<3 O yüzden bi sevindirilik var üzerinde. Bugün de sizlere en sevdiğim renk olan mürdüm/mor göz kalemlerinden bahsetmek istedim. Her göz rengine çok yakıştırıyorum. Özellikle de kahverengi gözleri sanki daha belirgin, daha açık gösteriyor gibi.

Bendeki kalemler soldan sağa;
Note Smokey Waterproof Long Lastingler Eye Pencil -Copper (Audreyinsekerleri nin tavsiyesi) 
Sephora Flashy Liner Waterproof- Flashy Black Purple
Emily -112 (Nilayımın hediyesi)
Missha The Style Long Wear Gel Pencil Liner - Sangria Plum (detaylı yazısı için adını tıklayınız)
Essence Long Lasting Berry Merry (Bu da Nilayımın hediyesii) 



Bileğimde gün ışığındaki görünümleri aşağıdaki gibi. 



Uzun uzun adlarını değil marka adlarını  yukardan aşağıya yazıp yorumumu belirtirsem:

Note : Adı Copper (bakır) olmasına rağmen ilginç bi biçimde kahverengiye değil mürdüme daha yakın. Koyu mürdüm içinde kızıl sedefler olan şahane bir renk. Simler bende dökülme yapmadı. Çok pigmentli, çok kremsi ve anında sabitleniyor. Dağıtmak isterseniz çok hızlı olmanız lazım:P Yalnız ucundaki aplikatör ne dağıtmaya ne başka işe yarıyor. Ben kendisini eyeliner gibi sürmeyi tercih ediyorum, göz içinde çok kalıcı bulmadım.

Sephora : Kendisini bir Sephora indiriminde almıştım. Rengi epey koyu mürdüm mor, içinde sedefler var. Her ne kadar waterproof dese de gözaltına çok hafif akıyor ve kalıcılığı da pek parlak değil. Gün içinde silikleşiyor.

Emily : Rengi çok güzel. Mor-bordo-kahverenginin tamamen karışımı. Sedef, sim içermiyor. Ne yazık ki Benim gözlerimde çok kalıcı olmadı:( Gün ortasında silikleşmeye ve hafif akmaya başlıyor.

Missha : Yazısını okuduysanız zaten ne kadar aşığı olduğumu biliyorsunuzdur. Hem rengin hem yapısının hem kalıcılığının. Hatta bileğimden de silmeye çalışırken en zor bu çıktı. Benim için tek sorunu çabuk kırılması:((

Essence: Bu markanın en meşhur göz kalemlerinden olabilir. Bi tane de kardeşime aldım hatta. Rengi bakır ve mürdüm renginin karışımı gibi. Dağıtınca bende pek bişiye benzemiyor ama eyeliner gibi çekince çok güzel. Kremsi, sürümü kolay. Sabah sürdüğümde eve geldiğimde hafif silikleşmiş ve alta birazcık akmış olduğunu görüyorum. 



Başka mürdüm gözkalemi tavsiyeniz var mıı?

14 yorum :

  1. cecile in var bide ben kullanmadım ama bir de ona bak canım linki bu :D
    http://urun.n11.com/goz-kalemi/cecile-silky-yumusak-goz-kalemi-13-mor-P107970777?cid=604001&gclid=Cj0KEQjw7LS6BRDo2Iz23au25OQBEiQAQa6hwAVrYZhV82oQKFjHs2K1q8Poz6J0mTU9lLCb1sLZyVcaAvSM8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cecile den daha önce hiç denememiştim çok teşekkür ederiiim^^

      Sil
  2. Note kalemi tavsiyem üzerine alıp da sevmene çok memnun oldum güle güle kullan ben de pek seviyorum kendisini :-))Essence kaleme de bayılırım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bişi <3 Tekrar teşekkür ederim tavsiye için ^.^

      Sil
  3. essence olan gel mi çünkü ben kalemtraşla göz kalemi açmaya deli oluyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok gel olanlardan değil, asansörlü. Ucu inanılmaz ince zaten kalemtrasla açılmaz asla:)

      Sil
  4. Rimmel london markasına bakabilirsin canım,bloguma beklerim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa onun da mı varmış bi bakayım:^) Teşekkür ettimmm

      Sil
  5. avonun sugar plum diye bir kalemi var ışıltılı onu da tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google amcadan baktım ve bayıldım rengi süper! Performansı nasıl aceba? Akıyor mu?

      Sil
  6. Misshanın rengi çok güzelmişşşş <3

    YanıtlaSil
  7. Benim sanırım bu ton bir göz kalemim yok. Hepsi de çok güzelmiş. Kışın almak istersen güzel bir inceleme yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa senin göz rengine de çok yakışır kesinlikle edinmelisin! Sonbaharda hemmen kap bi tane;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose