6 Haziran 2016

Maybelline Gloss & Essence Dudak Kalemi

Günaydın kankitellalar

Bugün size ne zamandır arşivimde duran çook uyumlu bulduğum bi ikiliden bahsedicem. Kendileri Nilayımın hediyesiydi. Çook teşekkür ediyorum tekrardan:-*

Ürünlere gelirsek;
Gloss Maybelline 368 Sugar Plum
Dudak kalemi Essence 06 satin mauve



Mürdüm tonlarını kullanmayı çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bu ikisinin alt tonu inanılmaz birbirine yakın. O yüzden kalemle çerçeveleyip ,hatta çoğu zaman kalıcılığı arttırmak adına dudaklarımın içini de doldurup, glossu üstünden öyle geçiyorum.




Glossların tek başına kalıcılıkları malumunuz epey az oluyor fakat bu şekilde altına dudak kalemi geçildiğinde 3-4 saat kadar kalıcı oldu bende.


Dudağımdaki duruşu bu şekilde



Bu ikiliyi renk itibariyle ilkbahara geçiş veya yağmurlu havalara yakıştırıyorum. Sizin seveek kullandığınız gloss-kalem ikilisi neler?

Buarada herkese hayırlı ramazanlar =)

18 yorum :

  1. rengi çok güzel durmuş yalnız :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor :) Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  3. Gül kurusunu ben de çok seviyorum ve tenime çok yakıştırıyorum <3 duruşuna bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten renklerimiz çok farklı olsa daaa, ben de ben de!:)) teşekkür ettim tatlışım^^

      Sil
  4. Mükemmel durmuşlar dudağında tatlım, bu tonlar sana cok yakışıyor :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzelcim! Bu tonları çok seviyorum ben<3

      Sil
  5. İyi bari birbiriyle uyumlu seçebilmişim :D Her ne kadar gloss kullanmaya epeydir ara versem de hazır yaz gelmişken ben de maybelline'in aynı serisinden strawberry carats rengiyle flormar 229 numaralı dudak kalemini birlikte kullanıyorum ^^
    Tatlı kuşum lafı bile olmaz , çok da güzel durmuş dudaklarında :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha nasıl uyumlu olabilirmiş bilemiyoruum! hemmen googleladım dediklerini çok yakışırlar vallahi tam yazlık^^ Çoook teşekürler tekrardan:-*

      Sil
  6. Mürdüm tonlarını kim sevmez kii :)) bu arada çok güzel durmuş sana yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba rengi cok guzelmis gule gule kullanin bende bloguma beklerim :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kübra , hemen bakıyorum;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose