30 Haziran 2016

Haziran Bitenler #31

Günaydın arkadaşlar

Bu yazıyı yazarak bi nevi kafamı dağıtmaya çalışıyorum. Tadımız tuzumuz kalmadı. Ülkemizde resmen olaysız, şehitsiz gün geçmiyor. Allahım geride kalan yakınlarına sabır versin...

Evdeki laptopumda bi sıkıntı var çözemediğim. Kendi kendini blokluyor çoğu siteye giremiyorum google dahil:( Norton antivirüs programı blokluyormuşmuş ama bendeki antivirüs programı Norton değil, program ekle-kaldırda bile yok:/ Bilgisayardan anlayanlar varsa yardımlarınızı bekliyoruum.

Neyse , haziran bitenlere gelirsek gördüğünüz gibi az ve öz. (kendini avuttu). Temmuz da muhtemelen bundan hallice olacak. Seyahat girince araya ürünlerimi düzenli kullanamıyorum çünkü:/


Bi avuç ürünümü hemen gruplandırıp anlatıvereyim



Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli : Bir mamacim.com alışverişimde hediye olarak gönderilmişti. Üniversitede büyük boyunu kullanmışlığım da var. Ama ı-ıh ben bunu epey etkisiz buluyorum. Seyahatlere götüre götüre bitirdim.

Sante Dental Med Myrrh Diş Macunu : Florürsüz, içeriği temiz, beyazlatıcı etkili olduğunu söyleyen bir macundu. Temizlemesi iyi hoştu lakin beyazlatma etkisini göremedik. Bir de kesinlikle anason tadında! Tekrar almayız.

Isana Deospray Fresh : Bunu da 2 arkadaşım tavsiye etmişti. Epeydir deodorant kullanmıyordum. Kıyafetlerde iz yapmaması, içeriği-alüminyumsuzluğu, ferah kokusu hoşuma gitti. Ama kışın 5-6 sa, yazın daha kısa sürdü bende ter kokusunu önleme etkisi:( Bir de çabucak bitti. O yüzden ben roll onlara devam eder..





PCO Sheep Placenta Whitening Mask : Bu ay sadece 1 adet kullanabildim:( Bayram dönüşü yeniden düzenli kullanmaya başlicam. Detaylı yazısını ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz;)

Cyrene Face&Body Spf 50+ : Vücut güneş kremi ararken hem bana önerilince hem de güzel yazılarını okuyunca hevesle denemek istedim. Amma lakin yine Cyrene yine hayalkırıklığı oldu benim için.. Vücuduma sürdüğümde verdiği bembeyaz görüntüyü, emilmemesini bi türlü çözemedim. Dokunduğum, elimin kolumun değdiği her yerin beyaz olması, inanılmaz zor temizlenmesi, yapısının kesinlikle hafif olmaması da cabası.. Tüm koluma bezelye tanesi kadar sürsem belki böyle olmazdı ama sonuçta ürünün etkili olması için kollarıma rahat 2şer fındık büyüklüğünde sürüyorum. Kullanmaya devam edemicem çöpe gidiyor. 

Mizon Snail Repair Göz Kremi : roseroseshop tan almıştım. Çok hafif bir göz kremiydi, göz kremi kullanmaya yeni başlayanlar için ideal ama öbür türlü ı ıh günde 5-6 defa sürmeyince kesmez. Daha da almam:p





Clinique Take the Day Off Göz Makyaj Temizleyici : İyi güzel hoş da onca uygun fiyatlı muadili vaken buna o kadar para verilmez. Ekstra bi özelliği yok çünkü.

Hamilton Sensitive Spf50+ : Kollarıma kullandım. Biraz beyazlık bırakıyor ama yapısı hafif güzeldi.

Maybelline Mini Colorama 46 Sugar Crystals : Çok tatlıştı, dibinde üçte biri filan kaldı ama alalı çok oldu ve yapısı da farklılaştığı için çöpe gidiyor.

Seche Vite Fast Dry Top Coat : Kullandığım ennnn başarılı top coat. Hıphızlı kuruması (uyumadan önce ojeyi sürüp üstüne bunu geçip yatıyorum ve çarşaf izi filan çıkmıyor) , ojenin kalıcılığını arttırması, ojeyi mermer gibi yapması, tırnakları asla sarartmaması, jel etkili görünüm vermesine bittim! Daha ne isterim ki.. kozmetiksite den almıştım. Yalnız dibinde üçte biri kalırken ağdalaşmaya başladı ben yine de kullanmaya devam ettim. Taa ki dibinde 1-2 kullanımlık kalana kadar büyük damlalar alarak idare ettim ama artık hiç gelmicek kadar ağdalaşmıştı. Yedeği var. Tekrar tekrar alabilirim uygun fiyatlı muadilini bulamazsam.



Bu ayki bitenlerde bu kadarcıktı. Üstte bahsettiğim internet problemi ve bayram dolaysıyle 2 hafta kadar kapalıyız efenim:/ Şimdiden hepinizin bayramı kutlu mutlu şeker tadında olsun!

16 yorum :

  1. isana deodorantları çok seviyorum ve artık tamamen onlardan kullanıyorum ama kalıcılıkları çok değil maalesef ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kalıcılıklarıda fazla olaydı:( roll onları nasıl acaba?

      Sil
  2. O maybelline ojeleri görmeyeli ne kadar çok olmuş o.O güneş kremi bulmak benim için de bir işkenceydi. Buldum ve rahatladım. Darısı başına Can'ım.

    Bir de yakında yazarım gerçi ama banyodan sonra koltukaltına karbonat sür. Çok etkisini görürsün. Güven bana.

    İyi Bayram'lar ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa işte o kadar eskiler:D :P
      shiseidoya denk gelirsem mutlaka denicem^^
      Karbonatı lisedeyken mi ne denemiştim. Doğal ve etkili olduğunu okuyup. Ama ıslak mı kuru mu nasıl yapcam filan iyi uygulayamayıp bırakmıştım. Yazını ilgiyle okucam!^^ :-*

      Sil
  3. size de iyi bayramlar efendim....

    YanıtlaSil
  4. Maybelline'in bu ojesi baya eski olmalı. Ben de 8-9 sene önce vardı, bir ara piyasadan çekilince çok üzülmüştüm. Birkaç yıl önce Color Show serisinden yeniden piyasaya çıkınca alıp kurumadan bitirdim. Çok pratik, tırnakları bakımlı gösteren bir oje.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet epey eski. Daha sonrasında bi ara tekrar çıkardılar sonra yine yok oldu:( Aa o ojenin adı ne peki?

      Sil
  5. Ne güzel inşallah bende ilerde bitenler diye yazabileceğim diyorum :)) Hep yarım bırakıyorum ürünleri :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım bıraktıklarını çöpe attıklarını da koy kutuyaaa:)

      Sil
  6. Merhabalar, Hamilton'un yüz için olan güneş kremi hakkında bir bilginiz var mı ? Beyazlık bırakıyor mu, sivilce yapar mı vs. Ayrıca blogunuzu çok beğendim.Ne çok şeyden bahsetmişsiniz. Kolay değil valla helal olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamilton ın yüz için sadece everyday face spf50 sini kullandım. Eh işteydi. Beyazlık bırakmadı somonumsu bi rengi vardı cilde emilmesi iyiydi ama sanki komedon yaptı.İçeriği de iyi değildi baten daha da almam demiştim. Diğer denediklerim bu yazıdaki gibi minik testerlardı. Vücuduma denedim onlardan da pek memnun kalmadım, beyazlık bıraktılar.Çok teşekkür ederim Gözdeee beğenmene çok sevindim^^ :-* yine bekleriz efenim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose