6 Mayıs 2016

Son Zamanlarda Ne Aldım (Zoya, Mamacim, Tekin Acar, Migros, Watsons,Eczane, Vpleksi:D )

Günaydın kankitellalar

Alışveriş yazılarını okumayı da yazmayı da çok seviyorum^^ Lakin hiç bu kadar dolu bi yazı yazmamıştım.  Başlıktan da anlaşılacağı gibi:D Sebebi bu alışverişleri geçtiğimiz 1 buçuk ay içinde yapmış fakat yazacak vakti bulamamış olmamdır:( 

Yolumuz uzun. Hemmen başlayalım:))


Duygu Özaslan'ın videolarında görüp haberdar olduğum Zoya %50 indiriminde anında sitelerine ışınlandım. Güüüya sitelerinden alışveriş yapmayacaktım ama %50 indirim yemin bozdurur valla:(

İlk Zoya siparişimde yakındığım, ojenin indirimli fiyatına kdv ekleyip (33ken 39a çıkması) sorunsalı çok şükür bu alışverişte olmadı.
Zoya ojelerinin çoğunun fiyatı indirimle 26 tl ye geliyordu. Ben de çok beğendiğim açıııııık çağla yeşili Neely ile istek listemde olan tam benim rengim mordo-mürdümümsü Ciara'yı ve merveblog un hep övgüyle bahsettiği oje çıkarıcısını sepete attım. Onun da fiyatı 25,50
Amma velakin bana kel alaka pembe şeftali ışıltılı bi oje göndermişler adı Clara! Hemen aradım söyledim. Hata olduğunu, yanlış gelen ojeyi göndermemi karşılığında Ciara'yı göndereceklerini söylediler. Birkaç gün sonra teyit için aradım evet kargom ulaşmıştı ve Ciara'yı göndereceklerdi..
Amma 1-2 gün sonra beni başka biri aradı Ciara'nın ellerinde hiç kalmadığını, sitede öyle gözüktüğünü, başka bi oje seçmem gerektiğini söyledi. Ben de haliyle epey sitem ettim ve sinir oldum:( Margo olsun o zaman dedim, Ciara'ya en benzeyen oydu sitede. Hem Margo hemde Zoya'nın lipglosslarından Hot Lips göndermişler. Kendisi hem gloss hem lipbalm. Tişikkir ederim kendilerine ama ı-ıh affetmedim




Ankara'da dermatologa gittim. Sivilce izlerim, çenemde çıkan kistik sivilceler ve ben kontrolleri için. Önerdiği sabunu,ilaçları eczaneden, nemlendirici Toleriane S.p.a.'yı mamacim.com dan aldım.Bir de Vichy Ideal Soleil spf50 vücut güneş kremi. İkisi de 40küsürdü diye hatırlıyorum.
Hamilton sensitive spf50, Bioderma misel su, portakal şeklinde göz maskesi hediye^^




Biiiirsürü kişide görünce "bu organizerların nesi var dostum ben neden denemiyorum" dedim. İyiki demişim! 3lü fırçalık aldım. Solda yüz fırçalarım, ortada yıkanacak fırçalar, sağda göz fırçalarını tutuyorum. Malzemenin kalitesi de çok güzel, sarıp sarmalanmış sapasağlam da geldi. Başka başka düzenleyiciler de mevcut, vpleksihome instagram hesabından bakabilirsiniz. Fiyatı 39 tl ydi.




Migrosta anneler günü için kozmetik gruplarında %50 indirim vardı. Çok işime geldi^^ Spfli el kremlerine geçiyorum artıkın.
Neutrogena visibly renew spf 20  7,95
Vaseline original 3,25
Neutrogena göz makyaj temizleyici 8,25
Neutrogena yaşlanma belirtilerine karşı el kremi spf 25   7,45




Watsons'tan ihtiyaç alışverişi yaptım:P İnce keseyi makyajlaboratuvari önerdiğinden beri merak ediyordum. Gözlük temizleyicileri Görkem Karman önermişti. Topuk jellerini çoğu ayakkabı ayağımı vurduğu için çözüm amaçlı aldım. Maybelline kaş kalemi de çok methedildi bakalımm.
Dermapeel ince kese 9,99
Watsons Footease Jel 8,99
Kruidvat gözlük temizleme mendilleri 3,99
Maybelline Brow Satin dark brown kaş kalemi 16,90



Tekin acar'da Lancome La Vie Est Belle set indirimliydi ve tek kalmıştı. 30 ml EDP ile vücut losyonu. Sanırım 139 tl ydi fiyatı. İnternette çok daha uyguna satılıyormuş ama hiçbir yerde kalmamış.
Tırnak koruyuculu asetonda 1 alana 1 bedava mı, 2.ye %50 mi ne bi kampanya vardı uygundu zaten fiyatı. Ben muzlu aldım, çilekliyi de en yakın arkadaşıma verdim
TCA ojeler de indirimli 4-6 tl gibi bişiydi. Chanel'in bi ojesine muadilmiş bu renk. Nude ojelere bayıldığımdan kaptım



Golden rose mağazasını görünce de epeydir merak ettiğim dudak ürünlerinden aldım. 
Longstay Liquid matte lipstick 16,90
Matte lipstick crayon 14 ve 18 numaralar tanesi 14,25
Asansörlü dudak kalemi 51 ve 57 numara tanesi 6,75


Evettt bu yazıda böylece bitti:) Herhalde yine 1-2 ay pek dişe dokunur alışveriş yapamam böyle. Ankara'ya gidince olanlar oluyor çünkü:)

Öneri, tavsiye ve yorumlarınızı bekliyoruuuum^^



18 yorum :

  1. çok hoş parçalar var gerçekten merak ettiklerim de var içlerinde güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:-* Hangilerini merak ettiysen söyle yazısını hazırlamaya çalışayım;)

      Sil
  2. Güzel bir alışveriş olmuş :) Güle güle kullanın.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Golden rose kalem rujlara bayılıyorum 13 ve 18 i sürekli kullanıyordum cosmeticanın sitesinde 7 lira genelde bide 14 ünü aldım gelse de kullansam :) Sende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa resmen yarı fiyatınaymış hiç bilmiyordum:( Güle güle kullan sende tatlım, teşekkür ettim:-*

      Sil
  4. spf'li el kremlerini ben de çok seviyorum ama içindeki kimyasal oranı arttığından geri soğuyorum. çünkü günde en az 3-5 kez sürüyorum :) çok ikilemdeyim bu konuda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende güneş kremimle el kremimi karıştırıp sürüyordum sabahları. İkisinin de içeriği mis gibi olmadığından bir süre de böyle kullanayım dedim. Uygun içerikli spfli el kremi bulursan nütfen haber et^^ :-*

      Sil
  5. Bende alışveriş yazılarını okumayı seviyorum yazmakta üşengeç olabiliyorum :)) ojelerin renkleri çok güzelmiş güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz yaz yaz yaz! :) Yazması daha kolay bence diğer yazılara göre:P teşekkür ettiiiiim:-*

      Sil
  6. zoya zoya <3 ben... bir de migros indirimi hakikten çok uygunmuş şimdi fiyatları görünce güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Gratiste fiyatları görünce migrosun aslında epey uygun olduğunu fark ettim. Çok teşekkürler:-*

      Sil
  7. Hepsini iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Biraz uzun bir yorum olacak baştan uyarayım ^^ Hepsini güle güle kullan canım benim tırnağında , dudağında paralansın ^^
    En son Zoya alışverişin geldi aklıma gerçi bu indirimli ama ojeleri gördükten sonra Erkut nasıl iyi di mi bir sorayım dedim evvela :P ^^ Minik bir harf değişikliği karıştırmış ortalığı halbuki Ciara nere Clara nere neyse ki Margo ile toparlamışlar durumu bu arada sitede ikisi de yok şu an sanırım etkili olmuş senin durum ;)
    Organizer güzelmiş fiyatı da uygun da kullanırken içinden çıkarmak zor olmuyor mu be yavrum bir tek ona takıldım bak ben şimdi :P
    La vie est belle güzel seçim elimdekileri bitirince kesinlikle aklımda senin de güzel denk gelmiş. TCA ojeler de gayet güzel oluyor bu arada hele ki muadil durumlarda ama senden sonra oje konusunda bıraktığın yerde değilim o yüzden hiiç yanaşmıyorum o semalara :D
    Neutrogena kremlerden ben de memnunum ek olarak Nivea'nın q10 içeren el kremi de güzel indirimde yakalarsan aklında olsun kuşum :)
    Golden Rose çıkarması yapmışsın ^^ 14 ve 18 ne kadar da benziyor ilk bakışta ayıramadım birbirinden.Benim de bu aralar 504 numaralı dudak kalemi elimden düşmüyor desem yeridir yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Holeeey holeeey holeeey! uzun yorum <3 ben:-*
      ahdgahfahfahdfaghdfah kahkaha attım:D erkutun haberi yok. şşşştt aramızda:P harf hatası dediler bi, bi stokta kalmadıydı o yüzden onu gönderdik dediler(iyi halt ettiniz, soraydınız!). muallak yani oralar
      yok kuşum almak hiç problem olmuyor organizerdan. çok memnunum cidden<3 ama çok daha fazla fırçam olsaydı aradan bulup seçmek çıkarmak problem olabilirdi
      çiçeksikokusever olarak la vie est belle i bence çok seversin ama kış için ya da akşam için uygun bulabilrsin. çünkü günlük daha hafif çiçeksi kokular kullanıyosun sen. ehehehe oje konusunda gelişmeler var diyosun yaniiii! vala bende dikkat ediyorum her önüme geleni almıyorum artık:) seçicilik başladı belli bi yaştan sonra:P :D
      aaa o el kreminde uv filtrede varmış üstelik! kesinlikle ilk migros indiriminde alırım not aldım;)
      ben nude baya seviyorum biliyorsun tenime gittiği sürece:P evet ikisi baya benziyo ama başka renk beğenemedim:D diğer tonlar hep bende vardı(bunlardan hiç yoktu tabi:p) bir de koyu tonlar kış bitiyoken almak istemedim.uu beybi 504 ne kadan hoş bi renkmiş baktıım<3 çok da yakışır sana!
      çoook teşekkürler bu güzel yorum için beybisi:-*

      Sil
  9. Hala Zoyalarda indirim var. Ben de alırım belki. en temiz içerikli oje Zoya imiş. Hatta hamileler bile kullanabiliyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet sosyal medyada takip ettiğim 2 hamile arkadaşım da hep Zoya oje sürüyor. O yüzden bana da baya sempatik gözüküyor bu ojeler^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose