26 Mayıs 2016

Solante Acnes Tinted Spf 50 Güneş Koruyucu

Günaydın kankitellalar

Gün geçmiyor ki mükemmel güneş kremi arayışımız bitmesin. Yine de hala en çok sevdiğim Neutrogena Clear Face Break-out-free. Stoğumda 3 tane var laf aramızda:P Ama ülkemizde satılmıyor ve içeriğini beğenmiyorum:(

Yakın bi arkadaşım Solante'nin güneş koruyucusunu çok beğendiğini söyleyince, sizler de tavsiye edince hassas, akneye meyilli cildim için Solante Acnes renkli olanını almıştım.


Solante Acnes Tinted Spf 50
Resim yazısı ekle

Kremin üstünde yazan iddiaları: 

  • Yağsız, non-komedojenik, hipoalerjenik, suya dayanıklı
  • Çok yüksek UVA/UVB koruması
  • Kamuflaj etki
  • Sivilce oluşumunu önleyip var olan sivilcelerle mücadele eder
  • Matlaştırıcı etki
  • Güçlü antioksidan etki
  • Ultra nemlendirici
  • Parfümsüz
Dışarı çıkmadan 15 dk önce uygulanması öneriliyor. Lipozom teknolojisiyle üretildiği için uzun süreli koruma sağlasa da uluslararası sağlık otoritelerince güneş kremlerinin 3-4 saatte bir yenilenmesi söylendiği de yazıyordu kutusunda.



Benim yorumlarıma gelecek olursak:
  • Azıcık sürünce neyse de fazla sürünce (ki koruması artsın diye yüzüme büyük bi fındık tanesi kadar sürerim) asla emilmiyor hatta soyuk soyuk durup pütür pütür toplanıyor.
  • Kapatıcı etkisi 10 üzerinden 1.5 filan:) Kapatmayıp bulanıklaştırıyor gibime geldi. Rengi de herkese uyar çünkü belli bile olmuyor dediğim gibi.
  • Yağsız diyor ama ben de dermatoloğum da öyle olduğunu düşünmüyoruz:) Çünkü epey parlama yapıyor. Yani matlaştırıcı etkisi de yok
  • Evet oldukça nemlendirici.
  • Parfümsüz olması çok güzel ama içeriği aşağıda görebileceğiniz gibi üç beş bitkisel içerik olsa da pek iyi değil.
  • Sivilce ya da komedon yapmadı. 
  • Bu ürünü mamacim.com dan almıştım. 80 civarıydı diye hatırlıyorum. Boyutu 150 ml(çoğu güneş kreminin 3 katı) olduğu için uygun. Ama ı-ıh tekrar almam


İçerik listesi



Solante Acnes Tinted Spf 50



Sizin en sevdiğiniz güneş koruyucu hangisi? (özellikle sivilce yapmayan, parfümsüz, emilimi iyi önerileri bekliyoruuuum)


14 yorum :

  1. geçen sene büyük heveslerle 80 küsür tlye solante pigmenta aldım. o dönem roaccutune tedavisi görüyordum. ve gerek tedavi dönemimde gerekse de şu anda sürdüğüm zaman yüzüme 1 kutu yağı boca etmişim gibi hissettiriyor. ayrıca sürdükten sonra yüzümde kabarıklar hissediyorum sivilce şeklinde değil ama ten renginde kabarıklar oluşuyor. ben hiç beğenmedim kısacası. sizin bahsini ettiğiniz neutrogena güneş kremini yazınızı okuduğum zamandan beri merak ediyorum ama dediğiniz gibi ülkemizde yok:( bir de ben birçok dermokozmetik marka da deneyimlemiş biri olarak shiseidonun dışı mavi olan güneş kremini çok beğeniyorum. bugüne kadar beyazlatmadan sivilce yapmadan ve minimum parlamayla bende en iyisi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roaccutane tedavisiyle pigmenta mı önerdi doktor:-O acnes önermesi gerekirken:-/ Pigmenta direkt komedon yapmış sende:( Bu krem öyle yağ boca edilmiş gibi olmuyor ama parlama yapıyor incecik değil yapısı:( Aaa shiseido nun güneş kremlerini hep görüp merak ediyordum. içeriğine baktım hemen netten ama onda da aknejenik ajanlar var, ya yaparsa:( neutrogenayı orjinaliburda hesabından da almıştım, aklında olsun;)

      Sil
  2. evet sürülen bölgeyi bulanıklaştırmış blur efekt veren kremler gibi..

    YanıtlaSil
  3. Ben de en çok Neutrogena'yı seviyorum. Bitmek üzere olduğu için arayıştayım. Hatta kaç gündür Solante yazıları okuyordum ama bir türlü içime sinmiyordu. Nerden almak lazım Neutrogena'yı? Riske girip yurt dışından sipariş edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitacost artık getirmiyor:( Ben amerikaya tanıdıklarım gittikçe sipariş ediyorum veya instagramdaki orjinaliburda hesabını önerebilirim. 1 kutuda ona sipariş edip almıştım.

      Sil
  4. Ben elinin, tırnaklarının güzelliğine bayıldım! Maşallah tatlım. Güzel bir güneş kremi bulmak neden bu kadar zor ki?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ciddi misiin:) İlk defa böyle bi iltifatla karşılaştım çok sevindim^^ Çok teşekkür ederim kuzuşum:-* Aaah ah hiç sorma ya dokusu dokumuza uyuyor içeriği kötü/bulması zor oluyor, ya kolay bulunuyor/iyi içerikli oluyor dokusuyla uyuşulmuyor:(

      Sil
  5. aa çok güzelmiş çok teşekkür ederim ben de akneye meyilli bir cilde sahibim Avene kullanıyorum ama bunu da merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende avene i merak ediyorum epeydir:))parlama yapıyor mu? beyazlık bırakıyor mu? ve en önemlisi sivilce/komedon yapıyor mu?:) amma sordum:P :)

      Sil
  6. Günlerdir güneş kremi konusunda kafamda binbir soru dolaşıyorken , senin de bu yazıyı girmen ne güzel di mi :))Yalnız matlaştırıcı etki deyip de parlama yapması ne büyük çelişki olmuş yaa :( Aradığın özelliklerde bir krem bulursan aklında olsun bana da deyiver tatlım olur mu :D
    Demeden geçemedim bak yine ellerinin güzel olduğu konusunda Merve'ye kesinlikle katılıyorum bir de sen farkına varsan iyi olacak hani :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi bu konuyu whatsappta derinlemesine inceledik diye düşünüyorum:) Bioderma akn mat spf30 denenecek, o kadarrr!!:))
      Yaa vallahi minicik, kuru, eciş bücüş tırnaklı neresi güzel:( Fotoğrafta iyi gibi çıkmış diyelim:)

      Sil
  7. shiseido'tu tek geçerim Ezgicim. blogumda yazısı var, göz at istersen

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose