20 Mayıs 2016

Şile-Ağva Gezintimiz :P

Balayı yazı dizim bitti, biraz da yurtiçine dönelim dedim:)
Gezi ve mekan önerilerinin olduğu yazıları okumayı çok seviyorum. Bilmediğim yerler keşfedip not alıyor, oraya yolumuz düştüğünde mutlaka gitmeye çalışıyorum.

Sonbaharda kısa bir İstanbul kaçamağı yapmıştık. Havalar güzelken ne zamandır istediğimiz Şile-Ağva taraflarına gittik annem,babam ve eşimle.

Ağva'da ilk önce sahilde yürüdük. Bilimum ne kadar fener varsa gittik, fotoğraf çekildik :P

Ağva, Göksu ve Yeşilçay derelerinin arasına kurulmuş şirin bir sahil kasabası. İki dere de Karadeniz'e akıyor. Otellerin çoğu Göksu kıyısında. Biz de Görkem Karman'ın hep bahsettiği Beyaz Ev'e gidelim dedik. Ama ne yazık ki kahvaltıyı sadece orada kalan müşterilerine sağladıklarını söylediler. Biz mi yanlış yere gittik, eleman bize gıcıklık mı yaptı fikrim yok:(

Dere kenarında bi yere oturup bişiler içtik bizde.
Ağva çok sessiz sakin, kendi halinde, huzurlu bir yer. Şehrin karmaşasından uzaklaşıp kaçamak yapmak için fazlasıyla ideal...





Daha sonra Şile'ye geçtik



Arkamdaki kaleye şimdi daha yakından bakalım:)


Bu kale restore edilmiş.Şile Kalesi veya Ocaklı Ada Kalesi denilen kale sizce de Sponge Bob'a benzememiş mi:D

Balığı çok sevdiğimiz için teyzemin tavsiyesi olan İskorpit Mercanköşk Restoran'a oturduk. Balık fiyatları aşağıdaki gibi. Deniz kenarında, üstelik bu kadar da lezzetli balıklar için fiyatlar gayet iyi bence.





Kalamar tava, karides güveç, salata ve şalgam benim için balık restoranlarında olmazsa olmaz!<3



Biz ikişer iskorpit şiş ve iskorpit güveç aldık. İkisine de bayıldık^^

Şile'ye yolunuz düşerse kesinlikle tavsiye ederim^^ 


6 yorum :

  1. yıllardır Ağva'ya gitmedim çok güzeldir ama Sile'ye giderim arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağva uzak kalıyo cidden, ikisi de çok güzelmiş ama^^

      Sil
  2. Çok keyifli bir yazı olmuş, fotoğraflar iştah kabartıyor =)

    YanıtlaSil
  3. Keşke haberim olsaydı, beyaz ev'in sahibi arkadaşımdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa:( Neyse en azından öğrenmiş oldum bidhakine gidersek mutlaka haber veririm:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose