18 Mayıs 2016

Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ

Günaydın kankitellalar

Bugün sizlere oldukça kült, harika bir vücut ürününden bahsedeceğim. Kendisinin tam adı: Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ

Nuxe Huile Prodigieuse kuru yag

Açıkçası bu ürünü hem çok merak ediyor hemde çiçeksiymiş kokusu yeaa ben sevmem diye denemeyi erteliyordum. Bu kadar geç tanıştığımız için çok üzgünüm:(

Siteden açıklaması : "Tüm cilt tiplerine uygun. Besleyici, koruyucu ve onarıcı bakım sağlar. Cildin yumuşamasını, pürüzsüz olmasını ve canlanmasını sağlar. İçerisindeki 6 değerli bakım yağı; Borage, St. John'sWorth, Badem, Kamelya, Fındık ve Macadamia özlerinden oluşur. Nuxe Kuru Yağlar, içeriğindeki E vitamini cildin içten dışa beslenmesini sağlarken cilde ihtiyacı olan bakımı sağlar."

Yorumlarıma gelince:
  • Kupkuru cildimi mumuşacık, kadife gibi yapıyor, canlandırıyor.
  • Nemlendirmesi de kokusu da yaklaşık 1 gün sürüyor bende. Ki en yoğun nemlendirici bile 6-7 saat ancak sürerdi.
  • Saç ve yüz için de kullanıma uygunmuş. Ben yüzüme cesaret edemiyorum ama saç uçlarıma sürdüğümde hem tüm gün müthiş kokuyor hem de kabarıklığını alıp parlak, pürüzsüz gösteriyor. Yağlanma da yapmadı boylarına da çok getirmediğim için. Maske şeklinde de uygulanabilirmiş saça.
  • Bacaklarıma püskürtürken sağa sola da gelebildiği için ben avcuma sıkıp öyle bacaklarıma kollarıma yediriyorum.
  • Cam şişesi çok hoşuma gitti. Dışındaki figüre de bayıldım^^ Limited editionmış.
  • Kokusu korktuğum gibi değilmiş. Hafif çiçek kokusu değil çünkü:) Oryantalimsi tropikimsi çekici bi çiçek kokusu:) (yine tanımlayamadı)
  • Özellikle yaz akşamlarında bronz simli olanını alıp kullanmak istiyorum. Çok seksü durduğunu gördüüüm ^.^
  • 50 ml olanı için buraya , 100 ml için buraya bakabilirsiniz.



Siz bu kuru yağı denediniz mi, ne düşünüyorsunuz?






**Ürün firma gönderisi olup görüşlerim tamamen kişisel, objektiftir.


14 yorum :

  1. Bence kokusu tam parfüm gibi, böyle ağır oturaklı :) Ben saçlarımda 2 kez kullandım ve memnun kalmadım ama kollar ve bacaklar için gayet güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten parfüm gibi zaten bu yağın parfümünü de yapmışlar^^ Bende saça komple uygulamıyorum, elimde fazla kalırsa sadece uçlara sürüyorum, kokusuuu<3

      Sil
  2. çok kullanışlı güzel bir ürün bence :)

    YanıtlaSil
  3. Ben yüzümde denemiştim hiç sorun yaşamadım ama cildim çok kuru tabi, kokusu ağır geliyor bana nedense daha doğrusu çok yoğun.
    Keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru ciltlerde muhtemelen hiçbir sorun yaratmaz zaten ama hassas ve akneye meyilli olunca tırstım ben:) Teşekkür ederiiim:-*

      Sil
  4. ben yüzde de kullanıyorum etkisi farkediliyor gerçekten. en sevdiğim yağlardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünüz kuru o zaman sizin de? Benim hassas, akneye meyilli olunca cesaret edemiyorum:( Çok bşarılı bi yağ ama^^

      Sil
  5. ben de simlisini çok seviyorum bunun..

    YanıtlaSil
  6. ben simli yağlara bayılıyorum simlisi de varmış demek :)

    YanıtlaSil
  7. Özellikle yazın seyahatler için çok işe yarıyor. Saç ve vücut ürünü aynı şişede ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında bi 25-30 ml i olsa her tatile yanıma götürcem <3

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose